-->
Logo

En Yeniler

En Acı Sözler 2017 Acılı Sözler Kısa

En Acı Sözler 2017 Acılı Sözler Kısa











Bu yazımızda acı sözler kısa, acılı sözler resimli, acı sözler uzun, en güzel acı sözler 2017, yeni acılı sözler facebook twitter için olanlarını yayınlandık.

Söylesen de suratıma Bu Kalp Senin başkası Olmaz Bundan Sonra.



Acılar içinde geçse de ömrüm seni sevmiş bu deli gönlüm..

Acı Çekiyorum gecenin Soğuk Havasında Acı Sözlerinle ısınıyorum Senden Mahrum SersefiL odamda..

Acı Çeken yüreğimi Atıyorsun Karanlıklara Sevgimden Anlamıyorsun Hep beni Yok Görüyorsun bu hayatta Şimdi Gidiyorum hayatından Acılı Duygularımla Elveda Sevgilim Elveda.. acıklı sözler kısa

Bir Yalnızlık Şarkısı Olmuşum Değersiz hayatımda Bir Seni Sevmiştim Bir enin için Acıya Göğüs germiştim Sende Bırakıp gittin beni hayat gibi Acıyorum Kalbime Acıyorum bu Sevgilere..

Zaman Bitmiş hayatımızda Sadece Yaşamaya Çalışıyorum renksiz Dünyamda Zaten renklerimi Aldın Götürdün benden Acı ile Bıraktım kalbimi Sadece Kalbimi Değil Acı iLe bıraktın bedenimi Karanlık Dünyamda.

Bırakıp Gitsemde Zamanı Unutsamda Sevgini hatırlamak istemesemde güzel günleri terk etmiyor Sevdan beni Acı ile yanıyor içim bitmiyor Ateşin içimde yanıyorum Sessizce ve Sensizce.

Gururumu Bıraktım Artık Acı ile Kaynaştım Hayatımı Acı İle paylaşıyorum Sen ise gururumu Çiğniyorsun Büyük bir mutlulukla Helal Olsun Sana. acılı sözler damar

Yalnızlık Çeksemde içimde acılar bırakmaz beni ağlatır her gece sen bırakıp gittin ya acılar kaldı yüreğimde bir acılar bırakmadı kalbimdeki terk edilmiş sevdayı..

Kırdım Artık hayatımı bakamam geriye gururum ayaklarının önünde bi kagıt parçası oldu acıyla bıraktığın kalbim ise artik acıyı temizleyen bir paspas oldu hayatım sadece senin acılarını temizlemekle geçiyor lanet olsun!

öyle zor geliyorki bazen anıları hatırlamak kalbim daralıyor gözlerimden yaş akıyor ama yinede anıları hatırlıyorum ne olursa olsun bu acıyı çekmek zorundayım ben severek ayrıldım!

Siyahın En derin karanlıklarına kapattın beni elime bir acılı kalp verdin terk ettin yaşamayı aldın elimden hayatın güzelliklerini aldın kötülükleriyle bıraktın beni..

ucuz bir sevginin kurbanı olmuşum, geç farkettim fark ettiğimde kalbimi vermiştim sana insafsız! şimdi acılar içinde bıraktın beni yapayaLnız Vicdansız!

Bıraktım kendimi Artık bakmıyorum hayata, kapandım odama yaşamıyorum Sanki Bu hayatta ne şarkılar ne şiirler teselli etmek harebe gönlümü ben Acılara gömülmüşüm Kimse Alamaz Gönlümü..

Gerçekten yaşanan sözlerim bunlar kimse kaldıramaz içimdeki acıları bir gencin çığlıkları bunlar anlamaz sevmeyen anlamaz çekmeyen acıyla bir dünya var hayatımda nereye baksam onu görüyorum karşımda…

buruk bir hayatın buruk bir acı hatırasıyım hayatta ne yalnızlığıma ağlarım nede acıyan kalbime sadece sana ağlarım akıp giden zamanıma üzülürüm..

Nefretimi Sana yazsam Ne Olucak Sonunda Yine Acı Çekecek Seven kalbim Seni Seven kalbim Acılar içinde kaybolacak Sonunda Senin hayatımda Kaybolduğun gibi.

içimde yalnızlıklar içimde ayrılıklar ve içimde bunların tüm acısı sen bakma bana gül oyna yaşa kendi hayatında ben acılarımla terk edilmişim bu dünyada mutsuz etmek istemem kimseyi acılarımla..



Yanlış Zamanlara kapıldım Seninle yanlış bir aşkı yaşadım seninle acıyı yazdın kalbime gittin sebepsizce lanet ediyorum Sana!!!

Sen Sadece Kalbimin Değil Acılarımıda Kalbime Yazansın Sen beni benden Alıp Bir Boşluğa Atansın Nefret ediyorum Senden Nefret ediyorum Seni Sevdiğim için Acılı kalbimden..

Başka Bir Hayat Yok Artık Sevdim Sevildim Ağlattın güldüm Ah Aldım beddua Ettim Ama Ben Sadece Anladımki Bu Dünyada Yalanları yaşamışım Şimdi Acılarla Gidiyorum Elveda Size Acılarımla Mutluyum başka Mutluluk istemem Dünyamda..

bir umut vardır hiç tükenmeyecek birde hasret ki çekilmeyecek birde ölüm vardırki birgün elbet gelecek benim sana olan sevgim ne ölecek nede bitecek

mazi bir kuştur uçar bilinmez hatıralar kalplerden asla silinmez

ben bir aşk mahkümuyum şuçum sevmek cezamsa ölmek

sana bir sözüm var seni sen oldugun için değil sende kendimi buldugum için sevdim sakın aşkından söz etme bana inan yaşadıhım aşkın en mahsum ve mağdur olanı sensin

bu dünya kimseye kalmaz çünkü hayat her zaman bir numara ve oyunlarla doludur bunu tüm hayat bilmekte olmalıdır……

yasama dair ne varsa yasamdan dair bi okadarda hayat vardır…

gidene üzülme sevse gitmezdi gelene sevinme oda başkasından geldi bügün seni deli gibi seven dün başkasının uğrunda ölecekti

BEKLELNEN GÜN GELİCEKSE ÇEKİLEN ÇİLELER KUTSALDIR

MutLuLuk BiLe Acı VeriYor: Çünkü SoNu Var BiLiyorum …

seni sevmek kurdun elinden yemeğini çalmakmış ben çaldım ama kurtun yemeği oldum senide unuttum

eger bır gun yalan soyleyeceksen bırak karsındakı sana guwendıgı kadar inansın???????



Yarini Olmayan Yolda Gidemem!

Layık olduğun yer seni kabul etmese bile,Giydiğin gelinlik yerine kefen olsa bile, Ardından gözyaşı dökenin olmasa bile,Bekleme artık dönmem sana,Gözümde dinmeyecek yaşım olsan bile

BIR KELEBEK UCURDUM SANA DOGRU.DAGLARI DENIZLERI ASTI,SENI BULDU SANA MUTLULUK SUNDU.HISETTINMI SOYLE OYLESINE DERINDEN OYLESINE ICTEN?

gözlerin bu sevdanin en güzel haliydi beni kendine asik edecegin her halinden belliydi yaram derindir askin için daglari delerim.

öyle bir yar severimki ilaha tapar gibi tapar anama bakar gibi bakarim ama dudaginda ruj arkasinda pust görürsem anam avradim olsun benzin döker yakarim.

DOST VURULUNCA DEGİL,”unutulunca ÖLUR” VE BIZ SEVDİKLERİMİZİ KIR CİCEGİ GİBİ AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GİBİ YUREGİMİZDE TAŞIRIZ.!

sen çölde tek bir çiçek olsaydin seni kurutmamak için ömür boyu aglardım prensesim.!

o boncuk gozlerini izlemek ortakoyden bogazi izlemekten bin kat daha iyi

bilmesekte zengin çocuklari gibi parlak taslar üzerinde dans etmeyi elbette biliriz allahina kadar delikanli gibi sevmeyi…!!

Bize Adıyamanlı Derler Biz Kırmızı Papuçlu Kızlarla Dans Etmeyi Bilmeyebiliriz Ama Şahinin Yuva Yapamadigi Yerlerde Ölümle Dans Edebiliriz.

Ayriliklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi.

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm.

Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni ‘EBEDiYEN SEVECEGiM’

Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla.



Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.

Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam Üzerinden Geçerken Ipler Kopsun,Düstügüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN.

Yalnizlik gecelerin,Umit bekleyenlerin,Hayal caresizlerin,Yagmur sokaklarin, Tebessum dudaklarin, Sen ise yalniz benimsin birtanem.

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm.

Eger beni bu sokakta,bu semtte,bu $ehirde bulamazsan sevgilim bilki ben, Gözlerinin daldigi yerdeyim.

Güller hep ellerinde açsin,ama dikenleri batmasin.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasin.mutluluk hep yüregine dolsun,ama beni unutturmasin.

Gün bir gün, sevdalanmis geceye gecede yakomoz düsürmüs denize ogünden bugüne geceyle gündüz ayrilmaz olmus taki günes tutlup gölge düsürene dek sevdalara

Dunyada iki kor tanidim; biri beni gormeyen sen, biri de senden ba$kasini gormeyen ben. http://www.tugbam.com/guzel-sozler/en-aci-acili-sozler.html

Eger colde bir cicek olsan; seni kaybetmemek ; icin gozyaslarimla sulardim Eger gozumdeki bir damlayas olsaydin; seni kaybetmemek; icin hic aglamazdim.

Gece midir insani hüzünlendiren,yoksa insan midir hüzünlenmek icin geceyi bekleyen?gece midir seni bana düsündüren yoksa ben miyim seni düsünmek icin geceyi bekleyen ?

Ölsen bile benden kurtulamazsin. Kefen olur bedenini sararim.Yagmur olur üzerine yagarim.Çiçek olur mezarinda açarim. Ölsen bile benden kurtulamazsin

Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayida ögrendim herseyi ögrendimde yalniz unutmayi ögrenemedim.

Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için , Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için.

Ustune `seviyorum` yazdigim bir kagittan, sandal yapiyor, dereye birakiyorum. ister yuzsun, ister batsin, ister bir caliya takilsin o kagit sandal, hep derenin bir yerinde olucak biliyorum.

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.



Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip giden zaman.

Seni benim kadar sevenler , sana benim kadar hasret kalsin.

Sen elimden tutunca, deniz basardi içimi. Sen elimden tutunca, yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira gitmk isterdim.

Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim.

Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarinlar hiç bitmeyecek.

Ask bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalir.

Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin.

Yillar vardir nasil geçtigini bilmezdim, bir gün vardir yasamin anlamini degistirdi bana dair; hissetmedigimi, bilmedigimi yasatti, iste o ani senle yasadim senle sevdim.

SENİ SEVMEK İNTAHAR İSE BEN ZATEN HERGÜN ÖLÜYORUM





















Yanlış Zamanlara kapıldım Seninle yanlış bir aşkı yaşadım seninle acıyı yazdın kalbime gittin sebepsizce lanet ediyorum Sana!!!

Sen Sadece Kalbimin Değil Acılarımıda Kalbime Yazansın Sen beni benden Alıp Bir Boşluğa Atansın Nefret ediyorum Senden Nefret ediyorum Seni Sevdiğim için Acılı kalbimden..

Başka Bir Hayat Yok Artık Sevdim Sevildim Ağlattın güldüm Ah Aldım beddua Ettim Ama Ben Sadece Anladımki Bu Dünyada Yalanları yaşamışım Şimdi Acılarla www.tugbam.com Gidiyorum Elveda Size Acılarımla Mutluyum başka Mutluluk istemem Dünyamda..

Acı Çeken yüreğimi Atıyorsun Karanlıklara Svgimden Anlamıyorsun Hep beni Yok Görüyorsun bu hayatta Şimdi Gidiyorum hayatından Acılı Duygularımla Elveda Sevgilim Elveda..

Bir Yalnızlık Şarkısı Olmuşum Değersiz hayatımda Bir Seni Sevmiştim Bir enin için Acıya Göğüg geröiştim Sende Bırakıp gittin beni hayat gibi Acıyorum Kalbime Acıyorum bu Sevgilere..

Zaman Bitmiş hayatımızda Sadece Yaşamaya Çalışıyorum renksiz Dünyamda Zaten renklerimi Aldın Götürdün benden Acı ile Bıraktım kalbimi Sadece Kalbimi Değil Acı iLe bıraktın bedenimi Karanlık Dünyamda.

Bırakıp Gitsemde Zamanı Unutsamda Sevgini hatırlamak istemesemde güzel günleri terk etmiyor Sevdan beni Acı ile yanıyor içim bitmiyor Ateşin içimde yanıyorum Sessizce ve Sensizce.

Gururumu Bıraktım Artık Acı ile Kaynaştım Hayatımı Acı İle paylaşıyorum Sen ise gururumu Çiğniyorsun Büyük bir mutlulukla Helal Olsun Sana.



Yalnızlık Çeksemde içimde acılar bırakmaz beni ağlatır her gece sen bırakıp gittin ya acılar kaldı yüreğimde bir acılar bırakmadı kalbimdeki terk edilmiş sevdayı..

Seni düşünür , seni özlerim , Sevgilerin özlemlerin derinliğinde .Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , Bir sonbahar serinliğinde..

Millet dayı olmuş etrafı boş bıraktık çakal dolmuş yürüdüğümüz gayri meçhul yolmuş alem dedikleri şey meğersem buymuş harbiden halimiz DUMAN olmuş..

Zaman geçmez sen olmayınca, dertlerim bitmez gözlerin bana bakmadıkça, seviyorum seni yalansız ne olur anla, bırakma beni acılarla başbaşa…

içimde kor olmuş aşkının ateşi, sensiz sözlerim anlamsız yaşamak faydasız acılar dermansız ne olur dön sevgilim bırakma ellerimi…

kimsesizim sensiz kimsesizim sevgisiz, bir atan kalbim var oda atmıyor artık sensiz…

Ufuklarımda besledim sevgini, ümitlerime adını yazdım ve ben bir sana bağlı kaldım sen ise beni acılara mahkum bıraktın vefasız sevgili..

Sensiz umrumda olmaz bu dünya, sensiz yaşanmamıştır saatler günler, sensiz anlamı yok hayatın sensiz acılar güler bana acılar biner omuzlarıma…

Acıyan kalbim yokluğunda atmayı unuttu, seninle terleyen ellerim artık buz tuttu, şimdi sadece ağlarım geçmişi anarak, sen yoksun yanımda acılara bıraktım kendimi ağlayarak…

Nefes alma sebebim sendin benim, Acıları göğüsleyebildiğim tek gücümdü bana verdiğin sevgin, şimdi sensiz kaldı ellerim kalbim, acılar dostum oldu sensizim sevgilim…

Bırakıp gitsende ellerimi bu kalp senin! Sen beni unutsunda aklım,fikrim hep senin, ben sana aşığım bana bıraktığın acılara sırdaşım, sen halimi bilmesende ben sensizliğimde seni arar sorarım…

Ellerini çektin kalbimden üşür oldu sana olan sevdam, hadi gel tut elerimden ısınsın senin için deli gibi atan kalbim yeniden…

Dün yanımdayken gülerdi gözleri, şimdi yoksun tek armağandır acıların, acılarla özdeşleşti gözyaşlarım…

Ben sana olan tutkumu hep sakyalacağım sana olan kalbim sadece senin için atacak başka biri haramdır bana sen acılarımı bilmesende ben anılarımla güleceğim inadına…

Gözlerim bomboş bakıyor artık hayata, siyah beyaz bir film gibi oynuyor insanlar karşımda, sen yoksun ya işte acıdır bunlar bana…

Amansız oldu gidişin, vakitsiz oldu beni yapayalnız terk edişlerin, şimdi acılara mahkum oldu sensiz bedenim, ölümdür bana tek huzur veren sensizliğin…

herkezden geçtim bir senden geçemedim, senden geçmek isterken hep kalbime yenildim, ben seni çok sevdim şimdi acılarını çekerim…

Güzel olan ne varsa seninle kalsın Kötü olan ne varsa acılarımda ekli kalsı, sen mutlu ol yeterki sevdiğim ben acılarada dayanırım..

bu şarkılarda senin degil beni seven sevgilimi gömek istiyorum

seni sevdim diye sanma kalbım yetımdır olurumde yalvarmam askım asaletımdır

dağ dağa erişir de seven erişmez adaleti zalim zalimle bölüşür süremedim sefasını gençliğim ziyan sefir alemlerin vefasızı beni mahvetti..zalimlerin cezasını mevlam versin

Bir insanın akıllı olmasına birşey dediğimiz yok. Yeter ki; aklını başkalarına kabul ettirmeye çalışmasın.

Kırdım Artık hayatımı bakamam geriye gururum ayaklarının önünde bi kagıt parçası oldu acıyla bıraktığın kalbim ise artik acıyı temizleyen bir paspas oldu hayatım sadece senin acılarını temizlemekle geçiyor lanet olsun!



öyle zor geliyorki bazen anıları hatırlamak kalbim daralıyor gözlerimden yaş akıyor ama yinede anıları hatırlıyorum ne olursa olsun bu acıyı çekmek zorundayım ben severek ayrıldım!

Siyahın En derin karanlıklarına kapattın beni elime bir acılı kalp verdin terk ettin yaşamayı aldın elimden hayatın güzelliklerini aldın kötülükleriyle bıraktın beni..

ucuz bir sevginin kurbanı olmuşum, geç farkettim fark ettiğimde kalbimi vermiştim sana insafsız! şimdi acılar içinde bıraktın beni yapayaLnız Vicdansız!

Bıraktım kendimi Artık bakmıyorum hayata, kapandım odama yaşamıyorum Sanki Bu hayatta ne şarkılar ne şiirler teselli etmek harebe gönlümü ben Acılara gömülmüşüm Kimse Alamaz Gönlümü..

Gerçekten yaşanan sözlerim bunlar kimse kaldıramaz içimdeki acıları bir gencin çığlıkları bunlar anlamaz sevmeyen anlamaz çekmeyen acıyla bir dünya var hayatımda nereye baksam onu görüyorum karşımda…

buruk bir hayatın buruk bir acı hatırasıyım hayatta ne yalnızlığıma ağlarım nede acıyan kalbime sadece sana ağlarım akıp giden zamanıma üzülürüm..

Nefretimi Sana yazsam Ne Olucak Sonunda Yine Acı Çekecek Seven kalbim Seni Seven kalbim Acılar içinde kaybolacak Sonunda Senin hayatımda Kaybolduğun gibi.

içimde yalnızlıklar içimde ayrılıklar ve içimde bunların tüm acısı sen bakma bana gül oyna yaşa kendi hayatında ben acılarımla terk edilmişim bu dünyada www.tugbam.com mutsuz etmek istemem kimseyi acılarımla.

Acın içimde bitmez, hayalin aklıma gelince sanki tuz basılır kalbimin içine, seni ölmüne seviyorum acılar içinde bitiyorum..

Ne kadar acı olursa olsun yine seni seveceğim, ben acılar içinde ağlamaya razıyım sen mutlu ol ben acıları çekerim..

Acımı bilmez kimse, seviyorum seni acılarımın içinde, derdimi bilmez kimse ayılıktır içimdeki acı anlaşılmaz dışardan görünce…

Ellerin ellerime değdiğinde biter dertlerim gözlerin gözlerime bakınca çekilir acılarım ama şuan yoksun yanımda beni acılara mahkum bıraktın…

Anlamını kaybetmiş iki yabancıyız artık, sen gülen taraf ben ise acı çeken tarafım artık… http://www.tugbam.com/guzel-sozler/en-aci-acili-sozler.html

Yaşamaktı senin olmak, nefes almaktı sana bağlı kalmak, şimdi acılarla dolu gözlerim, yarınlara umutsuz bakan ümitlerim var…

Gecenin karanlığında buz tutmuş ellerim seni düşünürüm gökyüzüne bakarak ve seni isterim rabbimden dualarımda yalvararak…

Benden uzakta mutlu olucaksan ben acılara razıyım, sen hep gülüceksen ben senin için ağlarım…

Gülüşlerinde saklıydı huzurum, gözlerinde umutluydu hayallerim, şimdisen yoksun yanımda güzelim, ben acılara bağladım yüreğimi sensiz ben bir hiçim sevdiğim…

Yanımda olsan haykırsam sana sevdamı delice, huzuru yakalasam avuçlarında bırakmasam ölene kadar gözlerine hapsolsam yaşasam delice, seviyorum seni acı çekmek istemiyorum sensiz anla beni…

Seninle unuturum dünyayı, seninle yaşarım hayatı, sen benim kanımsın canımsın unutma bunu, acılara mahkum bırakma bu sevdalıyı…

Hergecenin ayazında gözyaşlarım sanadır, hayalimde fikrimde gözlerimde, sadece sen varsın gerçek olan seninle yaşanan hayattır…

sensiz gülsem neye fayda, kalbim ağlar yana yana, sensiz huzur bulmak boşuna, gözlerim ağlar yollarına.

Unutulduğunu sandığın her dakikam seni düşünmekle gecti yokluğunda,ne kadar istesemde arayamadım,istemediğini düşünerek.Sanki anlamsız olan her şey beni buldu sensiz.Benim icin mutluluğun anlamı sensin,sensiz mutluluk sensiz huzur olamaz inan.Dön ve bana hayat ver,ben bitmeden beni bul.Hic bir şey icin ne olursa olsun mecbur değiliz ayrılığa”GÜZELİM…Asla unutulmadın..

SEVEREK AYRILANLAR BİLİRLER AYRILIĞI .SEN BENİM EŞ RUHUMSUN UNUTMUŞ OLSAN HİSSEDERDİN UNUTMUŞ OLSAN YANIMDA DURMAZDI HER SABAH HAYALİN.SENİ GÖRMEK İÇİN GERİ GELDİM SEN GİDELİ ÇOK OLMUŞ NEREYE GİDERSEN GİT ÇANTANDA Bİ RESMİM AKLINDA GÜLÜŞÜM OLSUN BEN SENİ GERÇEKTEN SEVDİM BİTMEZ DEMİŞTİM ((BİTMEDİ))



Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.

Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum…

Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim

Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.

Her Gün Kendime Yeni Bir Beyaz Sayfa Açıyorum Anladım Ki Sayfa Siyah Dahi Olsa İmzayı Atan Kalemin Rengidir.”İnsanın Kendisi”

Ayrılığın bedelini binlerce kez çekerek ödedim…bu şehirleri bu sokakları adım adım milim milim boynu bükük gezdim….şu an ne haldeyim ne dertteyim nerden bileceksin be GÜLÜM…onun için en son dileğim seni son kez ölmeden göreyim….

Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gök yüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Ben se seni senden habersiz seven biriydim…

Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.

Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin

En uzun gecen yasımı tuttugun gun olacak sabahlara kadar aglıyacaksın pısman olacaksın ama elınde sana verdıgım kırmızı gulden baska hıc bır seyın olmıyacak

Her ne kadar bu hayatta hep yalnız kalmıs olsakta,sevdigimiz bizi sırtımızdan vursa da,yıkılmayız ve hep ayaktayız.her darbede yıkılmak degil zorluklar karsısında ayakta kalabilmektir yasamak.unutmayın ki agaclar ayakta ÖlÜr….!!!!

Ben küçücük bir bebektim sen kocaman bir sevda… ben senin ellerinde büyüdüm sen benim yüreğimde…

Sevmeye niyetliysen iyi düşünmelisin ağlamayı öğrenip gülmeyi bilmelisin aşk bir kumar gibidir çok dikkat etmelisin oynadığın zar değil duygularındır iyi bilmelisin!!

Gönüller birdir vucutlar ayri olsada yasananlar güzeldir mazide kalsada umrumda degil dünyalar yikilsada biz sevdigimizi unutmayiz o bizi unutsada

Dünü düşünüyorum dün geçti yarına umut varmı? gençliğede güvenmem ölenler hep ihtiyarmı !!

isterdimki benimle mutlu olalım acı hayatın içinde isterdimki acılarla boğuşalım hayata meydan okuyalım seninle..

Sen Beni Mutluluklarımı Başlattın Bir Süre Sonra Acılarımı Çoğalttın.

Sen Bir güLsün Sen koklamak istedim benim olmanı istedim dikenlerinle hayatımı aldın canımı acıttın.

Acı oLan Kaderimde mutLu Olmak istedim Sevgisiz yüreğimde bir ışık olursun diye bekledim.

sen ne kadar zalim olursan Olur Acıtsanda Yüreğimi Seviyorum Seni.







Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com