-->
Logo

En Yeniler

Üzülme Sözleri

» Onu üzdüler, o seni üzdü, sen de beni üzdün. Ama ben sonra kimseyi üzemedim, zincir bende koptu.
» En çokta ''üzülme kıyamam'' diyenler üzmedi mi bizi?
» İstediğin olmuyor diye üzülme, Ya daha iyisi olur ya da hayırlısı..
» Olur ya Bana Dua Edesin Gelir . De ki; Allahım Onu Benim Kadar Kimsenin Üzmesine İzin Verme . . . !!!
» Duygusuz Değilim ; Sadece Aynı Şeye Uzun Süre Üzülecek Kadar Vaktim Yok
» Sakın üzülme. Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner… Şems-i Tebrizi
» "Üzgünüm diye başlayan bir cümle duyarsanız şayet, hazır olun! Cümlenin sonunda üzgün olan tek kişi siz olacaksınız."
» Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare
» Üzülmek sadece bugünün gücünü tüketir. A.J. Cronin
» Üzül Ey Aşk, Sevgilinin gözünden değil duasından düştüğün için üzül!
» Gidene niye üzüleyim ki, her gecenin ardından güneş yeniden doğuyor.
» Çekip giden üzülmezken, kalan ne yapsın...
» ÜZÜLME ! Ayağına batan dikenler, aradığın gülün habercisidir...

Üzülme Sözleri