-->
Logo

En Yeniler

Asker Sözleri

Asker Sözleri


Ne şehitler verdik vatan uğruna, bizde bitmez Mehmetçik, bu vatan uğruna.



Dağların tepesine, eşkıyanın alnına, kızların kalbine ölümsüz mehmetçik yazacağım.



İlk başlarda kaç gün kaldı yerine kaç gün geçti diye sayarsan senin için daha kolay olacaktır. Gel teskere gel, gönlümüz seninle.

Ne hasta bekler sabahı, ne kanlı şehiti mezar. Nede şeytan günahı, seni beklediğim kadar.

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen 460 gün sonra tekrar deneyiniz.

Ezanla geldik selayla gideriz. Bu vatan için kanımızı şerbet diye içeriz.

Biz denizci değiliz ki her limanda bir sevgilimiz olsun, biz komandoyuz dağlar sağ olsun!

Biz sosyetenin süslü basamaklarından çıkmasak ta, kartalların bile yuva yapmaya korktuğu yüksek dağlarda düşmana kurşun sıkmasını iyi biliriz.

Şafak ne kadar zengin olursa olsun, bir gün fakirleşmeye mahkumdur.

Bir insan günleri sayıyorsa ya mahkumdur ya asker.

Vedalar zor olsa da bazen gitmek gerekir.

Ne albay, ne yarbay. Alayına baybay.

Doğan her güneş gençliğimin kaybıysa, batan her güneş şafağımın kaybıdır.

Bitmez diyorlar bana senin askerliğin, varsın bitmesin. Ben burda 15 ay değil 15 yıl yapmaya rağzıyım. Yeter ki şehitlerimiz rahat uyusun yerinde.

Eğer bir gün şafağım için doğacak güneş, dağdaki teröristin sırtını ısıtacaksa bırakın o güneş hiç doğmasın.

Bizler Atatürk’ün askerleriyiz ayık olun. Vatan bize emanet.

Mardin güzelse sebebi sensin seni sevmek özelse 460’da gizlisin.

Tek kişilik miydi ki bu şehir sen gidince bomboş kaldı.

Ömründen gün gitmesini isteyen tek varlık askerdir paşam.

Her ananın oğlu asker olur ama her genç kızın sevdiği bahriyeli olamaz.

Üç günlük dünya dediler 460 günü kitlediler.

Hayat bir zulümse, vereyim ayarı gülümse be şafak.

Doğan güneş şafağım, batan güneş gençliğimdir.

460 gün VATAN için. Gerisi senin için bir tanem.

Vatan bize, kozan size, kızlar Allah’ a emanet.

Yalnızlıklardan yoruldum usandım. Sensiz gecelerden sıkıldım bunaldım, sımsıkı saran ateşi gözlerim, o sımsıcak bakan gözleri özledim.

Zengin evlatları 3G ile gezerken, biz dağlarda G3 ile dolanıyoruz.

Ağaç kırılır dalı kalır, baba gider namı kalır.

Bu vatan bizimdir ferman gerekmez! Askerin olduğu yere düşman giremez.

Dağlara çizmişler resmimi, komando koymuşlar ismimi, belki bir gün geri dönemem diye göndermişler sana resmimi.

Kendim uzak hayalim yakın, resmime bakıp ağlamayın sakın, kıymetim varsa duvara asın, kıymetim yoksa ateşe atın.

Eğitimde ter dökmeyen savaşta kan döker.

Şafak değil, sensizlik beni acıtan! Seni çok özledim bir tanem.

Koy ver derdin silinsin, yol ver öfken yorulsun sonra korkma göster gönlün görünsün, hoş gör ruhun sevinsin gel bu günün hakkını ver yarını yarın düşünsün.

Dağlarda çiçekler solduğu zaman, göklere bulutlar dolduğu zaman, yağmurlar sel olup aktığı zaman inan ki bir tanem ben ağlıyorum.

Her limanda bekleyen bir sevgilimiz yok ki bizim el sallasın! Biz Jandarma/Komando’yuz dağlar ağlasın!

Tarihim, şerefim, şiirim, her şeyim yer yüzünde yer beğen nereye dikilmek istersen söyle, seni oraya dikeyim!

Biz komando değiliz ki her dağda leşimiz olsun. Biz bahriyeli değiliz ki her limanda sevgilimiz olsun. Biz jandarma değiliz ki sırtımızda çantamız olsun. Biz havacı’ yız kızım bırak bizimde havamız olsun.

Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun. Asker ocağında rahat uyu bir tanem.

Bu ülke seninle gurur duyuyor! Vatani görevinde başarılar. Adam olmak adına son şansını da iyi değerlendirmeni dilerim.

Kapını çalar mazi, dalgınlıkla açarsın, arar gözlerin beni o günleri sorarsın. Pişmanlık sarar seni o günleri anlarsın oturup bu aşk için sende ağlarsın. Ama nafile.

Spora gidememekten yakınıyordun ya. Al işte spor senin ayağına geldi, iyi değerlendir.

Asker vurulunca değil, unutulunca ölür.

Kum yerine toprağa basıyorum, şezlong yerine ranzaya uzanıyorum. Teşekkürler askerlik.

Dağların aslanları geceniz gündüz gibi olsun dualarımız sizlerle.

Ne şehitler verdik, ne savaşlar geçirdik. Türkiye Cumhuriyeti’ne canım feda Türk Askeri sen çok yaşa.

Askere dua edin, teröre lanet edin. Nöbet sırası bende hakkınızı helal edin.

Mehtap gibi kızım olacağına, şafak gibi oğlum olsun.

Asker arkadaşı ölümüne arkadaştır, ölüm arkadaşı can arkadaşındır.

Bize Vatan delisi diyorlar, kafayı vatanla bozmuşsunuz diyorlar! Çok şükür kafamız bozuk, kanımız değil.

Sizlerden ayrıldım 20 yaşında, kendimi gördüm nöbet başında, ismimi görürsen mezar başında, üstüme kapanıp ağlama Anam!

Komandolar vurulunca değil unutulunca ölürler.
Rüyamda gördüm ana kucağı, uyandım baktım asker ocağı, felek ayırdı evi bucağı, ağlama anam dönerim bir gün.
Vatan için gidiyorum, senin için döneceğim!