-->
Logo

En Yeniler

Whatsapp Durumları

Aklımda sen varken kalbim kimseye kıyak yapmaz.

Kirpiklerimin Gözlerimi Sardığı Gibi Sar Beni.

Başını göğsüme yasladığın zaman en büyük düşmanım zamandır.

Hayallerimle kitap yazsam sen diye özetlerdim…

Ne kağıt kalemsiz olmayı bilir, Ne de ben sensiz olmayı..!

Ve birgün seni anlattığım kişilerden dinle kendini.

Ne çok sevdim seni ah seni bekleyeli kim bilir kaç bahar geçti…

Benim hayatımdaki herşey yalan tek geçek sensin…

Keşke bir hayat olsaydın ve ömrümde nefes olsaydın…

Elimi Sallasam Ellisi Ama Bu Kalp Bir Tek Seni İster Be Bitanesi..

Yalnız Başıma Seni Bekliyordum Bıraktığın Yerde…

Ben Senin Adını Koluma Deil KALBİME Yazdım Be Sevgili..

Yalan olan hayat ise SENDE benim hayatım değilmisin?

Ben senin gözlerinim sen beni ne görürsen ben seni o görürüm…

Çok uzaklara gitme başına bişey gelecek diye korkuyorum..

Sen gidiyorsun ya şimdi, Ben nefessiz yaşayamam ki…

Ne kadar zorsa yıldızla kauşmak o kadar zordur seni unutmak!!!

Ben bir gemi sende yelkeni sakın unutma beni seviyorum seni.

O değilde arkana bakmadan çekip gitmen yakar beni…

Bakışın BİR silah gibi DELER GİDİŞİN ise ateş GİBİ yakar.

Seni aldattıgımı sandıgın her kadına seni anlattım ben..

Seni Sensiz Geçirdiğim Günlerin Kazası Yok Be Sevgilim.

Yüreğim öyle bi ısıtki elimi görsün bendeki o sıcaklığı.

Sen benim gece açığa çıkan yıldızım, sabah doğan güneşimsin.

Sözlerimden anlamıyosan gönlünden alt yazı geçerim…

Aşkım aşkıma nokta koyma sana istediğin kadar virgül vereyim.

Çiçekler senin sende benimsin sevgilim…

GüLüşünden Ver, Ömrümden AL SevgiLi ..

Çayı açık severim; ama seni çok koyu sevdim ben.

Seni Sevmek günahsa Cezam Cehennem Olmalı..

Seni kalemle yazmadımki bir anda sileyim.

Ben kalem, sen kağıt olsan bile, biri gelir silgi olur.

Elini tuttuğum gün, Ayağını denk almaya başla.

Yüreğinle Gel Sevgilim.. Yüreğim Senin.. Ve orda yerin..

Sevgili sende YAŞAYIP sende ÖLMEK istiyorum…

Beni üzme ; bugün toprağımı öpersin yarın ise mezarımı…


Whatsapp Durumları

1 yorum:

yorum Yap
Adsız
Site Yöneticisi
28 Aralık 2016 09:20

Çok güzel sözler paylaşıyorsunuz elinize kolunuza saglık arkadaşım :) yüregi güzel insan sevgiler saygılar

Cevapla
avatar