-->
Logo

En Yeniler

Çay ile ilgili sözler

  • Çay, henüz her şey bitmedi demektir... - Cezmi Ersöz
  • Bir çay yalnızlığı Emirgân'dan öteye, değdikçe ısındığı yaldızlı bardağın... - Attila İlhan
  • Bu kente gelirsen unutma beni ara. Sana bir çay ve temiz yaralar ısmarlarım... - Osman Konuk
  • Ateşe hakiki bir çay koyalım, Kenti unutanlardan olalım. - Cahit Zarifoğlu
  • Masada çay bardakları ve senin ellerin olsun... - Tarık Tufan
  • Benim sana verebileceğim çok bir şey yok aslında. Çay var içersen? Ben var seversen? Yol var gidersen?... - Aşık Veysel
  • "Şimdi diyorum; Şimdi, Bir deniz, Denizde vapur, Gökyüzünde martı, Semaverde çay olmalı. Bir de çaya yaren. - Cemal Süreya"
  • Çay bardağında bırakılan dudak payı kadar bile uzak kalamam gözlerine... - Sunay Akın
  • Biraz çay soğuklarda... Ne kadar da acı şu Dünya... - Behçet Necatigil
  • Şimdi suyu bir kupaya doldurursan, o zaman kupa olur. Onu çay demliğe doldur, o zaman su çay demliği olur. Bak , su akar, .... Su ol arkadaş. - Bruce Lee
  • Sonra belki çay içeriz. şansımız varsa yağmur da yağar. Damlalara huzur yüklemece oynarız. Benim damlam seninkini alnından öper. Güzel şeyler olur belki. Sen gel bence... - Lale Müldür
  • Biz, çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz. Avuçlarken ince belli bardağı, hücrelere kadar hissettiren sıcaklığında unuttuk yalnızlığı. - Oğuz Atay
Anılarda kalırdı belki de zamanla ince bel, namussuz çay bile ince belli bardaktan verilmeseydi eğer... - Can Yücel





  • Hayat bir çaydır, insan ise şeker. Sen karıştırdıkça hayattan tat aldığını sanırsın, hayatın seni erittiğini ise çay bitince anlarsın. - Sunay Akın
  • Basit yaşayacaksın basit, sanki bir gün yaşamın sona erecekmiş gibi basit, çay, simit ve peynirle... - Yalçın Ergi
  • Seni çay içerken izlemek, seni çay doldururken, seni demlerken çayı, kimseler inanmasa da düpedüz sevap... - Alper Gencer
  • Benim çay bardağımda senin gözlerin olur, senin gözlerin sizin çay bardaklarınızda... - Sezai Karakoç
  • "Sen bana mı soruyorsun yalnızlığı sever misin diye? Ben ki; çayı bile iki şekerle içerim, birlikte erisinler diye. - Sunay Akın"
  • Soğuyan bir bardak çaydır benim ömrüm... - Nevzat Çelik
  • Şimdi ölsek en fazla kahvede çaylar soğur... - Yılmaz Odabaşı