-->
Logo

En Yeniler

Kız için ölmeye degermi ?

Merhabalar size kendi gönül ateşimden yanarken yazıyorum.
Hayatta en büyük yanlışimi yapdim yine birini severek ona bağlandım öyle bir baglilikdiki ayrilmamiz 6 ay oldu ama hala unutamadığım biri var gönül bahçemde. 6 ay boyunca düşünmeme rağmen hala nasıl terkettigine inanamıyorum aslinda çünki saf duygularımla bağlanmıştim onuda kendim gibi görürdüm. Bu yüzden atamiyorum kafamdan benim inandığım tek gerçek vardı bu kızla mutlu bir aile tablosu olmakdi sadece ama nerde yanlış yapdim inanın hala bilmiyorum.
1 yıl beraberdik arkadaş hem iş yerinde hem tatillerimizde kafadan nasıl atayım o güzel günler..
Düşünmeden edemiyorum işte bazen ölümü bile düşündüğüm günler olurdu. Ama allahin kulu için ölmeye degermiydi bunuda düşünürdüm açıkçası çünki ben aciz bir kulum bir kız için ölmeye değmez çünki öbür dünyami mahvetmeye değmez dünya fani dünya hersey birer sinav kiz için ölmeye değmez çünki platonik aşk sancıları ve depresyon dediğimiz olay bizi bu duruma sürükler ahh o şeytanıda unutmuyalim.
Rabbime şükürler olsunki bu günlerde geçer duasiyla bu durumu atlattim diye bilebilirim 
Sizi terk eden bir insan için değmez hayatın sınav olduğu gerçeğini unutmuyalim diymi.
Tabi hala unutamadım o zalim kızı bazen ortalığı karisdirayim diyorum tabi bunu içimdeki ses diyor :) zor tutuyorum kendimi istesem zarar vermesini biliriz ama insan sevdiği insana kiyarmi arkadaş ben Kıyamam. Günah da saten  sevgili okurlar bu dertten kederden muzdarip olan derttaslar 
Ben olaylara geniş açıdan  bakmanizi tavsiye ediyorum çünki kısa açı bizlere zarara götürür 
Hayat imtihan sınavımiza iyi hazirlanacagiz 
Unutmayın çay demde adam sevda da demlenir. 
Ayrıca 
İçinizdeki şeytana (nefs) dikkat edin .
Selametle okuyanlar yorum atarsa güzel makaleler hazirlariz