-->
Logo

En Yeniler

Resimli Sözler vefasız

Meydan Okuma Sözleri, Meydan Okuma Mesajları
Gitmeni de istemedim kalmanı da..
Gitmen de tüketti yüreğimi kalman da..
Hiç ortası olmadı..!!
Varlığında yokluğuna , yokluğunda varlığına ağlattın...
Sevdin mi , sevmedin mi _??
Birleştik mi , ayrıldık mı _??
Ben hiç bilemedim..
Hep iki ayrı noktadaydık biz..
Baharda varsan güzde yoktun..
Dilde varsan sözde yoktun..
Ne başı oldun sevginin , ne de sonu..
Çok zor durumdayım iyi degilim..!!Özlemişmidir diye sormayacaksın
Özleyen insan arar sorar boşta olsa msj atar
Bunları yapmıyorsa bilki
ÖzlememiştirBeni güzel hatırla 
Sana unutulmaz geceler bıraktım 
Sana en yorgun sabahlar... 
Gülüşümü.... 
Gözlerimi... 
Sonra sesimi bıraktım
En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka....
Söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye
Vedalar bıraktım duraklarda...
Ne ararsan bir sevdanın içinde 
Fazlasıyla bıraktım ardımda....CANNN....'Uzaktan seviyorum seni!
Kokunu alamadan,
Boynuna sarılamadan.
Yüzüne dokunamadan.
Sadece seviyorum!
Öyle uzaktan seviyorum seni!
Elini tutmadan.
Yüreğine dokunmadan.
Gözlerinde dalıp dalıp gitmeden.
Şu üç günlük sevdalara inat,
Serserice değil adam gibi seviyorum.
Öyle uzaktan seviyorum seni,CANNN..