-->
Logo

En Yeniler

Laf Sokan Sözler

Laf Sokan Sözler

  • Parçaları kaybolmuş puzzle gibisiniz. Kiminizin aklı kiminizin ruhu kiminizin kalbi yok.
  • Tabağına yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al.İsrafın lüzumu yok.
  • Sana değer verip aşkı bulacağıma x’e değer veririm y’yi bulurum daha iyi.
  • Bazı insanların resimlerine bakıyorum, o kadar güzeller ki; hep resimlerde kalsınlar istiyorum. Çünkü karakterler objektife girmiyor.
  • Bazı insanlar ayakkabı mağazası gibi, her numara var Allah için.
  • Gitmeyi tercih edenlerin ardından, el sallayın ki; artık sadece bir ‘el’ olduklarını daha iyi görsünler.
  • Kime kıymet versem hayatımı ‘kıyamete’ çevirmesini iyi biliyor.
  • “Yemin ederim” senden başkasını sevmem demişti. Neyse arkadaşlar. Sıradaki “yemin” tükürüp de yalayanlara gelsin.
  • Bir kadının gözyaşının akmasına sadece soğan değil, bir ‘hıyar’ da neden olabilir.
  • Büyük bir hayal kırıklığı yaşayıp, ben artık kimseyi sevemem deme. Unutma ki, en güzel çiçekler mezarlıklarda yetişir.
  • Ey sevgili nedir yüzündeki acı yoksa kırılan hayallerim mi battı eline?
  • Ben güçsüzüm düşerim ağlarım canım acır yaralarım ve kusurlarım var, sırf bu yüzden insanım. Sıradanım.
  • Bir “zam” da şu insanlara gelse kendilerini bu kadar “ucuza” satmasalar.
  • Hayatı boyunca oyuncak ayıya sarılıp uyumuş bir kızı, büyüdüğünde sevgili seçimi yüzünden eleştiremezsin.
  • Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadı ya. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun.
  • Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin;  şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.
  • Bazı insanları hayata baktığı pencereden, atmalı.
  • Sen hayata at gözlükleriyle bakmaya devam edersen, birilerinin çüşşş demesi zoruna gitmesin.
  • İki dakika insan ol desem zaman tutacak insanlar tanıyorum.
  • Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz…
  • Erkek arkadaşının parası yok diye “tokum” diyen de vardır, “yokum” diyen de.
  • Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimi de çıktığında. Umutlara kanma umutlar bir gün imkânsızlaşır, hayatı tozpembe yaşıyorum sanma, her renk bir gün siyahlaşır.
  • Yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gidenler kimin umrunda.
  • Boşuna kimseyi suçlamayın dostlarım. Kullanıcı hatası değil, bazılarının doğuştan defoludur yüreği.
  • Ben senin ‘mutluluğunu istiyorum’ dedi ve dediğini yaptı, aldı gitti.
  • Ezan sesini seviyorum. Çalan müzik susuyor, küfür edilmiyor, içki içen bırakıyor. Yani 3 dakika herkes insan oluyor.
  • Aldırma gidenlere, sevip terk edenlere. Hayat dediğin iki kelime; hoş geldin, güle güle…
  • Demişsin ya onun gibilerini cebimden çıkarırım diye. Dinle. Ben senin gibilerini tespihime dizerim tövbe tövbe diye çekerim.
  • Bilirsin ben belâ okuyamam, Allah salânı versin.
  • Bazı insanlar söze gelince edebiyatın turşusunu bile kuruyorlar da icraata gelince turşunun içindeki hıyar kadar olamıyorlar.
  • Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.
  • Attığınız ya da atacaklarınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun.
  • Bana kalbimdesin deme sevgili, kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni…
  • Sevgimi anlayamadın mı gözlerimdeki yaştan, atalarımız doğru demiş eşek ne anlar hoş laftan.
  • Moralim çok bozuk; şu seni seviyorumlu fıkranı anlat da gülelim birazcık.
  • Bu dünya senden önce de dönüyordu, orjinalsozler.com/laf-sokan-sozler senden sonrada dönecek. Yani seninle bir şey değişmediği gibi, sensiz de bir şey değişmeyecek.
  • Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol belki yanımda yer bulursun…
  • Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor.
  • Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.
  • Adam sorar: kaçınız çıplaklığınıza güvenmek yerine karakterinize güvenecek kadar kadınsınız? Kadın cevap verir: kaçınız çıplak bedene sahiplenmek yerine, üstünü örtecek kadar adamsınız?
  • Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.
  • Her “napalım?” dediğinde “bilmem” demişsem, kendi fikri olmayan bir mal olduğumdan değil. “Seninle olduğum sürece ne fark eder ki” demektir o. Anlayana.
  • Ne yarım kaldım senden sonra, ne de yaralı, beni ne sen yıkabilirsin, ne de en kralı…
  • Benden sana ne beddua gelir ne de dua bundan sonra, tek bir dileğim var sadece ne yaşattıysan bana, sende aynısını yaşa.
  • Bir zamanlar toz konduramadıklarım, şimdi kirden görünmez olmuş.
  • Demiş ki: ”kaybettiklerini görsün de ağlasın”. Dedim ki: ”kazandıklarımı görsen, değerinin olmadığını anlarsın.
  • Doğru kişi olsaydın zaten şuan yanımda olurdun daha ötesi var mı?
  • Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım. Ha çok mu sıkıştım; hiç düşünmem hemen harcarım.
  • İnsanlar ikiye ayrılır. Su kadar aziz olanlar, su kadar ucuz olanlar.
  • Hani sen bana mecbursun havasında olanlar var ya. Onlar o havada takılsınlar; ben bana yeter de artarım, artanımla da onlara hava katarım.
  • Her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter.
  • Ben kendi çapımda yazıyorum. Ucu sana dokunuyorsa, etrafımda dönüyorsun demektir boşa uğraşma. Bakmam sana.
  • Benim bütünlemem yok sevgilim. Bir kere kaldın mı benden bir daha geçemezsin.
  • Senin açtığın yarayı bir başkasıyla kapatmasına kapatırım da, orjinalsozler.com yüreğime adilik yapmamın alemi yok.
  • Biraz insan ol diyeceğim ama seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.
  • Her haltı yiyip, evleneceği kızın el değmemiş gonca gül olmasını isteyen erkekler, siz hiç boka kelebek, çiçeğe sinek konduğunu gördünüz mü?
  • ‎50 kuruşluk çikolatanın verdiği mutluluğu veremeyen insanlar var.
  • Sen bu kalp yükünü kaldıramadıysan ben el atarım. Senin çivin çıkmış ama bilirsin ben çok iyi çakarım.
  • Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil.
  • Seni gözümde bu kadar büyütmeme aptallık diyorsan, bu senin karakterinin küçüklüğü, benim hayal dünyamın büyüklüğüdür.
  • Kara kalem resim yapmayı seviyorum. Çünkü kimin ne renk olduğunu hala çözemedim.
  • Einstein amca bak öyle atomu parçalamakla filan olmaz bu işler, sen gel de o’nun gidişinden sonra beni topla, toplayabilirsen.
  • Seni adam ederdim ama çoktan köpeğim olmuşsun, ne luzmu var.
  • Seni hiç unutmadım inanır mısın? Yediğim salatada bile arar oldum. Bir hıyarın eksikliği bu kadar mı belli olur.
  • Kır kalbimi gönlün olsun. Al gönlümü senin olsun.
  • Bana kullandığın o ağır laflar dönüp dolaşıp sana kdv olarak geri dönecek sen bunların hesabını yaparken ben sana gülüp geçeceğim.
  • Oluruna bıraktım her şeyi paşam. Bak sensizde devam ediyor yaşam.
  • Kimseye değil bu nefretim sadece kendime sevmeseydim olmazdı içimde koca bir dünya şimdi cehennem oldu girme yanarsın rezil olursun karşımda.
  • Küfür edemem ben bilirsin susuyorum. Dile getiremediklerimi sen anla.
  • Her gecem sana bedduam ile geçiyor her günüm sana lanet edişlerimle bitiyor sildim seni hayatımdan beddualarımda ve lanetlerimde yaşıyorsun.
  • Anladım ki; insanlar; susanı korkak, görmezden geleni aptal, affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar… Oysaki ben istediğim kadar hayatlımdalar… Göz yumduğum kadar dürüstler ve sustuğum kadar insanlar.