-->
Logo

En Yeniler

Ayrılık Sözleri

Ayrılık Sözleri

EN GÜZEL AYRILIK SÖZLERİ

  • Lades bitti cici kız, artık aklımda değilsin…
  • Yüreğine sevda eken, ayrılık biçer mi, seven sevilenden kolayca vazgeçer mi, sen beni sevme gülüm, ben yanarım ikimizin yerine yetmez mi?
  • Birini kaybetmek istiyorsanız onu çok sevin yeter.
  • Bir plak olsam. Zeki Müren çalsam, bozulsam. Aynı yerde takılsam, hep tekrarlasam. Elbet bir gün buluşacağız.
  • Gitmek istiyorsa, bırak gitsin! Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olmuş ne yazar? 
  • Görmeden varlığına inandığım ve içimde yaşattığım sadece Allah var, gidersen unutulursun o kadar…
  • Ayrılık dilinden ne olur sanki sen gittin ellere ben de ölüme.
  • Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.
  • Sen gittin artık yoksun ve boşuna yağıyor yağmur. Birlikte ıslanamayacağız ki.
  • Neleri alıp götürmedi ki benden ayrılık; kilometrelerce umut, tonlarca sevgi, taradığım saçları, sıktığım elleri…
  • Sende haklısın be sevgili ucuz yüreğine ben pahalı geldim. Şimdi gidiyorum elveda sana…
  • Kapımda polis, yanımda ambulans üzerimde gazete kâğıtları elimde bir not, öyle gidilmez, böyle gidilir sevgili. 
  • Gidenin arkasından nokta koyacaksın ki gelenin ismi büyük harfle başlasın… 
  • Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma belki bir gün silerim. www.orjinalsozler.com Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim. 
  • Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.
  • Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresteyim.
  • Her şeyin öncesi ve sonrası yalan. Senden önce vardım belki ama senden sonra yokum inan. 
  • Sevmenin erdemi, aşkın görkemi, mutluluğun gözleri ve seni özlemenin hazzını yaşattın sevgili, yolun açık olsun.
  • Canımı acıtan ne biliyor musun “Ben senin mutluluğunu istiyorum” dedi ve aldı gitti.
  • Yolumdan dönemediğim için değil seninle hiçbir yolda yürüyemeyeceğimi bildiğim için gidiyorum. Hoşçakal…
  • Unutmak zaman ister demiştim, yanılmışım. Zaman değil yürek istiyormuş. O da sende kaldı…
  • Üstüne basarak söylemiştim seni seviyorum diye. Sen ise üstüme basa basa gitmeyi tercih ettin.
  • Gidiyorum hayatından, gözlerinin buğusunu, yüreğinin kokusunu aldım gidiyorum.
  • Bir gün herkes gider mi acaba. www.orjinalsozler.com/ayrilik-sozleri Evet, sen kalbinde büyüttükçe, onlar da büyürler ve sığamayacaklarını anlayınca giderler.
  • Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki.
  • Paslı bir yalnızlıktı avuçlarımda, ardımda bir yürek yükü rüzgâr. Ne zaman sevmeye koyulsam, doğrulup çoğaldı ayrılıklar.
  • En çok da, en zor zamanımda sana ihtiyacım olan bu sessiz gecelerde terk etmen koydu.
  • Fazla abartmayın çünkü yerlere göklere sığdıramadığınız bir gün hoşçakala sığacak. Siz siz olun aşkı fazla abartmayın. 
  • Zaman değilmiş gideni geri getiren, aslında zamanmış, var olanı götüren. 
  • Kaldır kadehi sevgilim! Varsa şerefine yoksa gidişine. Ben huzur istedim, sen kusur. Şimdi bensiz kudur. 
  • Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah dercesine çeker giderim be güzelim.
  • Gelme çocuk! Benim denizimde yüzemezsin sen, kolların kısa kalır dalgalarıma, ölürsün çocuk! Bulaşma yalnızlığıma. 
  • Bu saatten sonra sende fırtına dahi kopsa paşam, bende yaprak bile oynamaz inan.
  • İnsan bir kere hata yapar, ikinci kez de yapar ama bil ki eğer üçüncü kez yaparsa onun bağı sende kalmamış demektir.
  • Tek bir bakışla tutuşmaya hazırdım oysa. Düşlerinin mahpusunda bir ömür yatmaya. Hadi! Hazırım ‘yok olmaya’. 
  • Ne çıkar terk ettiyse, bırakıp da gittiyse.. Kolayı var arkadaş, sende ona gülersin onun yaptığı gibi başkasını seversin. 
  • Her gecenin güneşle gelen o ilk ışığı parlaklığı varsa elbet gidenin de bir gün mutlaka dönüşü olacaktır ama sabır. 
  • En acı şey ayrılıktır ve ölmektir ben bunu çok iyi anladım. Sevdiğin insana o kadarda güvenme! Gün gelir bakarsın arkandan vurur. 
  • Bazen öyle konuşacaksın ki, karşındaki cevap veremeyecek. Bazen de öyle bir susacaksın ki karşındaki konuşmaya cesaret edemeyecek. 
  • Aşk insanın içini öyle bir yakar ki ayrıldıktan sonra bile unutamayız. Ama o beni hiç sevmemişti.. Hep yalan hepsi bir anlık hayalmiş.
  • Şimdi hoşçakal deme zamanı ama sen hoşça’kalmayı hak etmiyorsun be gülüm.
  • Ben hayatı rakı niyetine içtim, kafayı meze niyetine yedim, hani sarhoşluk kötüydü, sevdiklerimi hep ayıkken kaybettim. 
  • İlişkiler başladığı günden itibaren bitmeye doğru yol alırlar. Yani her ilişkinin bir son kullanma tarihi vardır. 
  • Ayrılık vaktiyse duvarda çalan saatte bir klik vururuz yüreğimize. Ölümse soluyan ensemizde derin bir nefes çekeriz içimize. 
  • Çeker gideriz be gülüm kime ne. Gidişinin hüznü gözlerimde, acısı yüreğimde kaldı, gel de dindir bu ıstırabı. 
  • Geleceği benimle karanlık görüyorsan, umutların solmuş yüreğinde. Hadi git beni hiç düşünme eğer mutlu olacaksan çeker giderim, sen mutlu olacaksan ben çekerim. 
  • Anlamaz ki seni anlamış olsaydı şimdi yanında olurdu. Uzaklık insanın içindeki yalnızlık da gizlidir. 
  • Evet, acı çekiyorum, Evet çok özlüyorum. Evet, ulan evet onu unutamıyorum. Kime ne? Sormayın artık bana nasılsın? Diye. Boş verin, ben iyiyim işte.
  • Giderken ardına bakma, yakışır bir veda olsun. Hayatımı mahvettin ama güzel roldü helal olsun. 
  • En mutlu gününde yanında yoksa onunlayken bile onsuzluğu yaşıyorsan bil ki terk edilmişsindir yalnızlığı yaşıyorsun ama bilmeden.