-->
Logo

En Yeniler

Aşk Manileri Yeni / Kısa / Komik



Değerli arkadaşlar. Bu sayfadan Aşk manileri, yeni aşk manileri, kısa aşk manileri, komik aşk manileri, sevgiliye aşk manisi, aşk manileri facebook, aşk manileri twitter, anlamlı aşk manileri facebook için en güzel maniler paylaş.

Kurtalan köprü altı
Yarim gönlümü yaktı
Ben yarimsiz olamam
Gözümden yaşlar aktı 
 
A benim biriciğim
Yanıyor yüreceğim
Eğer sana varmazsam
Vallahi öleceğim 
 
A BENİM HACI YARİM
BAŞIMIN TACI YARİM
HASTA DÜŞTÜM YATIYOM
SENSİN İLACI YARİM. 
 
acı biber yersin
ağzım yandı dersin
bu mektubu açınca
sevgilim yazdı dersin 
 
Acı biber yersin
dilim yandı dersin
bu mektubu açınca
biricik aşkım yazdı dersin 
 
AÇMA BU DEFTERİ
İÇİNDE GÖZ YAŞI BULURSUN
OKUMA SATIRLARI
HIÇKIRIKTAN BOGULURSUN....... 
 
Adım yonca
Soyadım gonca
Seni seveceğim
Ömür boyunca 
 
Ağaç başına çökmüşüm
Yarim seni öpmüşüm
Bir gel hatır sor bana
Derdimi anlatayım sana 
 
Ağaçlar kalem olsa,
Yapraklar kağıt olsa,
Yazılamaz benim sevgim,
Deniz mürekkep olsa. 
 
Ağaçlar yaprak açtı,
Sincaplar ağaca kaçtı,
Sevdiğim seni görünce,
Gönlümde neşe taştı. 
 
AĞLAMA BOŞA YAZIK
KİRPİĞE KAŞA YAZIK
EL KIZININ ARDINDAN
DÖKÜLEN YAŞA YAZIK
 
ağlayın ağlayın
yüreyimi dağlayın
Rıza mı bulursanız
bir yerlere bağlayın 
 
Ak saray konakları
Temizdir sokakları
bal olmuş yarimin
o guzel dudakları 
 
Ak üzüm hastayım
Fabrika basmasıyım
Bana doktor kar etmez
Ben sevda hastasıyım 
 
Akpınar yapısına
Gün doğmuş kapısına
O yar çiçek yollamış
Uyandım kokusuna 
 
aksaray merkez,herkez giremez
çatılır kaşlar,kesilir başlar
en büyük aşklar
aksarayda başlar