-->
Logo

En Yeniler

Güzel Şarkı Sözleri,Şarkılardan Sözler /Kesitler /Alıntılar



2015 Güzel Şarkı Sözleri ve şarkılardan yeni sözler, şarkılardan kesitler, şarkılardan alntılar, yeni şarkı sözleri, full şarkı sözleri, güzel şarkılar sitemize eklenmiştir.


  • Ben derim utanma iftihar et, sevmeyenler utansın. Aşksızlığa mahkum edildiyse, bu dünya yansın.
  • Bir sevgili uğruna sende benim gibi, yanma arkadaş. O yaşlı gözlerine o yalan sözlerine kanma arkadaş.
  • Allah öldürür dünyadan alır, sen beni öldürdün hayatta bıraktın. Cehennem ateşi ahirette olur,sen beni dünyada ateşe attın.
  • Gel gel berü ki savm u salatin kazası var, sensiz geçen zaman-ı hayatın kazası yok.
  • Seni yerlerde göklerde bulamazlarken bende gizli olduğunu sezenler olmuş.
  • İnsanlar gülüyordu de, trende vapurda otobüste, yalan da olsa hoşuma gidiyor, söyle!
  • Hep kahır, hep kahır, bıktım be!
  • Kanayıp ne kadar tutabilirsin gül uğruna dikeni.
  • Göz değil nakış mübarek. Bendeki aşk değil ibadet. Elleri sevdi nihayet. Ben ebedi saadetten kovuldum.
  • Yürekli olmadan, meydan okumadan, yaşanmaz aşk.
  • Kestiğim ümitlerden yelkenler yaptım ama yokluğunda ne gidebildim, ne de kaldım. 
  • Meyhanelerde sakiler derman olmadı, çok istedim olsun diye sensiz olmadı.
  • Kaç kere yemin ettim, kaç gönüle de girdim, sensiz yapamıyorum, bak yine geri geldim.
  • Kim ne derse desin aşk için, önce hoş, sonra boş gelir. Her seferinde canım yanar, aşk bana yalan gelir.
  • Nesimi’ye sorsalar ki, yârin ile hoş musun? Hoş olam ya olmayayım, o yar benim kime ne!
  • Senden ayrı günlerimi, sana nasıl anlatsam ki. Mevsimsiz çiçekler gibi, yarım kaldım inan ki.
  • Sensizliğin acısını sen nerden bileceksin. Sen hiç sensiz kalmadın ki. Mevsimleri saymadın ki!
  • Ne acı ne acı insan kendine ne kadar yenik. Bulunmadı ihanetin ilacı yürek koca bir kara delik.
  • Düşümde bile günahkârsın. Bunu kim hayra yorar?
  • Ardımdan deli diyorlar belki de yalan değil. Yanımda bile uzaksın, nasıl dayansın gönül?
  • Sevgi güzellik ister gülüm. Güzellik emek ister. Güzellik tende değil gülüm, yürekte ateş ister.
  • Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir, bu yüzden sevgiliye yar denilir.
  • Okulda çalışmaya alışırken, hayatta alışmaya çalışmak gerek.
  • Duygularıma esir oluyorum seni görünce, insan bin kere mi yanıyor bir kere sevince? Ruh bedenden ayrılıyor çekimine girdim, bir kere daha yandım ama canım gördüğüme sevindim.
  • Derler ki, bir yerden sonra acımaz daha fazla zaten aşk kötü bir şaka anlamaya çalışma.
  • Bir gün gelir herkes kendi yoluna gider, her şey nasıl başladıysa öyle biter.
  • Sevdamızın adı berrak, sonu toprak, dönen alçak olsun.
  • Neyleyim köşkü neyleyim sarayı içinde salınan yar olmayınca…
  • Söyleyemem derdimi kimseye, derman olmasın diye inleyen şu kalbimin sesini, vefasız o yar duymasın diye.
  • Yağmur vururken cama, dalarken gece gama, özleyen kollarıma usulca sokul yeter…
  • Güllere de aşk olsun gene sen kokacaksan, fallara da aşk olsun gene sen çıkacaksan.
  • Ne kadar zulmetsen ah etmem sana, her iki cihanda gül kana kana, seninle cehennem ödüldür bana, sensiz cennet bile sürgün sayılır. 
  • Aşk hata değil, utanılmaz aşklardan, gün gelir hata yapmayı da özlersin.
  • Öyle yürekten seviyorsan, aklı başından atacaksın, kimi yanında arıyorsan, önce içinde bulacaksın.
  • Yaşamaksa yaşadım lakin canımın çoğu kaldı sende.
  • Yine kendi kendime sormadan duramadım, niye seni böyle istiyorum diye bulamadım. 
  • Birbirimize birkaç aşk kadar geç kalmış olmasaydık, hep yanlış gidenlerin ardından yorulmasaydık.
  • Acımasız olma şimdi bu kadar dün gibi dün gibi çekip gitme, bırak da sarılayım ayaklarına, kum gibi kum gibi ezip geçme. 
  • Ellerin ismini ezberledin de, bir benim ismimi öğretemedim, sonunda hicranı öğrettin bana, ben sana sevmeyi öğretemedim.
  • Ve aşk şimdi çok uzakta uyuyan bir çocuğun kalbidir ve şimdi bir kalbi bir bedenden ayırıp gitmenin tam vaktidir.
  • Bir ağlarım bir gülerim, sanma senden vazgeçerim, alışamam inan yokluğuna.
  • Aklım kaçıverdi elimden bir gece vaktiydi sevdiğim başka sevenim başka..
  • Sevdadandır, sevdadandır dedi annem, aldırma, gel yanıma.
  • Senin alev gözlerin, eritse şu ruhumu, buz olur kesilirim yanarken içim.
  • Sevda kuşun kanadında ürkütürsen tutamazsın.
  • Sen tek mutlu ol başka arzum yok bense seni unutamıyorum.
  • Bu ne senden ilk kaçışım ne de ilk düşüşün yüreğime, ne bu serden son geçişim ne de son küsüşüm kaderime.
  • Hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu.
  • Birden duracaksın soracaksın kendine neden bu düzen böyle, neden herkes sahte sonra bakacaksın, göreceksin çaren yok, devam edeceksin yalandan yaşamaya.
  • Seni düşünmek güzel şey, seni düşünmek ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey.
  • Elimle içtim derdin zehrini, hata benim, günah benim, suç benim.
  • Bak içime gör beni, tut elimden yak beni, istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni.
  • Belki üstümüzden bir kuş geçer, kanadından bir tüy düşer. İner döne döne gökyüzünden, hiç bir yüz güzel değil senin yüzünden. 
  • Kâh giderim medreseye, ders okurum hak için, kâh giderim meyhaneye, dem çekerim aşk için.