-->
Logo

En Yeniler

Cep Telefonu Sözleri Kısa Cep Aşk Sözleri Sms

Bu yazımızda komik cep sözleri kısa, mobile sözleri resimli, cep telefonu sözleri uzun, en güzel cep aşk sözleri 2017, yeni cep sözleri facebook twitter için olanlarını yayınladık.
Sana Canım Feda Olsun Sana cep telefonum Feda Olsun Sen iste yeterki hayatı Şebekesiz Yaşıyayım ��
Cep telefonun Olucağına Derdin Olsun Daha iyi ��
Artık Cep telefonları Cepte Değil Elde Geziyor �� herkez Birbirine Artislik yapıyor telefonLa ��
Yeni Aldığım Cep telefonumla Sana En Güzel mesajları Yazıcağım Aşkım Söz veriyorum �� kısa cep sözleri
Aşkın Tadını Almak için Sevdim Seni Aşkın Suyundan içmek için tuttum Ellerini..
Saçlarım Aşkının Derdiyle Dökülsede Seviyorum Seni ��
Yolumda ismin yazılı Cep telefonumda Mesajların Saklı, Hatıraların Kalbimde, resmine Bakarak Avuturum kendimi bebeğim..
Seni Severken Hiç Yorulmadım Bunu Unutma! SeninLe öLene kadar Aşkınla Savaşacağım!
Bir Mesaj Kadar uzaksın Bana, Mesajlarımla Aşkımı Anlatamam Sana Sözlerimde yetmez içimdeki Sevdaya…
Yalnız Kalma RahatLa Ac bi Cola Mesaj yazmaya Başla �� http:///guzel-sozler/cep-sozleri-sms.html
Seninle Okadar birbirimize Uyuyoruzki ketcapLa Mayonezin Birleşmesi Gibiyiz SeninLe Aşkım ��
Çikolata iLe Sütün Birleşimiyle Oluşan Sütlü Çikolata tadındasın Biriciğim ��
Seninle bu yolda Yürümek istemiyorum Aşkım SeninLe Bu yolda Koşmak istiyorum Senin yanında Durduramıyorum kendimi ��


Cep telefonum Olsada param yok Kontur Almaya, Seviyorum Seni 250 Kontur Yollasana bana
Bulutların Gözyaşları Pencerene vurdugu bir akşamda gecede hangi hayeller sana uyumayı unutturuyorsa gelecekte onları yaşatsın.
Kalbe yazılan yazı silinmiyor, sildim desende bir iz kalıyor, senden kalan anılar aklıma geldiğinde, kalbimde uyuyan dev uykudan kalkıyor.
Hasret yağıyor bu gün sokaklara, resmin var sanki göz kapaklarımda, ne zaman gözlerimi kapasam seni görüyorum karşımsa.
Hiç zorlanmamıştım kalbimden gelen sesi kelimelere çevirmekte, içimdeki duygulara hakim olamıyorum nedense, sana söylemek istediğim bir söz var ama, korkum engel oluyor sözlerime.
Gecemi aydınlatan ay gibisin ve ben mehtabında elimde kadeh, kalbimde yanan ateşi söndürmeye çalışıyorum, bu ateş beni öyle sarmış ki, ne yapsam söndüremiyorum.
Geceyi sana yazdım güneşi sana, alev alev yanıyor içimdeki sevda, yetmiyor söndürmeye denizler, ebedi aşk için hazır bu can adanmaya.
Kahvaltı hazırladım sanada gönderiyorum, umut dolu omlet haşlanmış sevgi bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli ve birde yanlızlık demledim kaç şekerli olsun?
DİKKAT DİKKAT, kalbi yıkılmış bir SEVDA hastası için acilen taze kana ihtiyaç vardır.Bu mesajı okuyan acilen cevap vermezse HASTAMIZI kaybedeceğiz.Aranan kan grubu rh(ASk).Bu kan grubuna sahip olanlar acilen \’seni seviyorum\’ hastahanesine baş vurmaları önemle rica olunur.İrtibat hattı:www.askim.com.tr
bazılarına göre adamız bazılarına göre yalanız sen merak etme tatlım adamına göre adamız
merhaba ben geldim ama ben sıradan bir mesaj değilim yazan tarafından sevgi yüklendim ve buraya gelene kadar da canım çıktı belim ağrıyor çabuk al şu yükünü seni çok seviyormuş bol bol tembihledi…
merhaba gece bekcisinden uzaklarda olan ama kalbimde yaşayan özleminle yanıp kavrulan bu karanlık gecelerin arkadaşı olan bu kişiden msj kişiye gelsin merhaba
bu mesajı alırsan bana hayransın umrunda değilse beni seviyorsun cevap vermezsen bensiz yapamıyorsun cevap verirsen bana aşıksın bakalım şimdi ne yapacaksın
LOLİPOP ÇİKOLATAYA DEMİŞKİ:KAHRETSİN YA BİZ NE KADAR TATLIYIZ.ÇİKOLATA CEVAP VERMİŞ,SEN BİZİ TATLI MI SANIYOSUN ASIL ŞU MESAJI OKUYANI GÖR ��



Cep Telefonu Sözleri Kısa Cep Aşk Sözleri Sms

Güzel Sözler

Güzel Sözler ,



Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com