-->
Logo

En Yeniler

Yine seni yaziyorum

Üstad Necip Fazıla sormuşlar 
Kırılan kalp yine severmi diye
Üstad cevap vermiş 
Evet demiş 
Adam peki demiş Üstadım siz hiç kırılan bardaktan su ictinizmi demiş 
Üstad cevap vermiş 
Peki sen hiç bardak kırıldı diye su içmekten vaz gecdinmi demiş 
Ben işte böyle sevdim seni vaz geçmemek uğruna sevdim..
Sen ise bir hiç uğruna beni sildin degermiydi.?
Bir Şiir için koca bir romandan vaz geçmeye degermiydi vefasiz yâr.
Ben her kadına seni anlatiyorken degermiydi.
İçim dolu bugün dostlar şu hayat denen yaşamdan tüm ümitlerim hayallerim alınmış gibi hissediyorum ölü den farkım yok gibi sanki ama ölümünde bir kaçış yolu olarak görmekden korkuyorum. Aslında kafama sen sıksan kılımı kibirtmam.obur dunyasida var bu işin soracaklar bir kul için ölmeye değermiydi. Yanıyorum Zalimin kizi hasretinle yanıyorum bugünlerin geçeceği ümidiyle inanciyla yaşama tutunmaya çalışıyorum ama olmuyor işte..