-->
Logo

En Yeniler

twitter sözleri sayfa 3

HAYATININ İLK KIRK YILI SENARYO, KIRKTAN SONRASI BİR FİLMDİR...

İçinde şehvet olmayan aşk .. Ergenlerin işidir.

Ben , Ulaşılması Zor Değil.. Anlaşılması zor olan bir insanım..

içki sigara kötülüklerin anası diyorlar, peki ozaman içkiye sigaraya sebep Olan Aşk neyin Anası?

Ne Garip ßi Dünya , akLımdaSın Diyen ßaLıkLar , ömRümSün Diyen keLeßeLekLer GörDüm..

KALİTENİ BOZARSAN FARKINI KAYBEDERSİN.

Bir kaportacı abimiz der ki; O kadar boya varsa, mutlaka vurukta vardır.

Ⴣєтмєк νє υηυтмαк ιуι ιηѕαηℓα

MUTLULUK: DİKENLER ARASINDA ACAN GÜLDÜR

bu rüyada seninle kaçıncı buluşmamız olacak

Mutluluğu Tasarlayamazsın Varsa Yaşarsın Yoksa Bakarsın..

ciddiysen sonuna kadar varım, dalgaysan çok kıyak sörf yaparım...

Kimileri arkasına dönüp çekip gider kimileri arkasına öylebi dönüpte bakar ki önündekileri göremez...

Sadece Tarih Değişiyor,Yaşadıklarımız Hep Aynı...

her kitap maceralıdır, okuyucusuna göre...

Yaşadığım dostluklar yüzünden dünyam buz tuttu. Hiç değilse öbür dünyam sıcak olsun diye kötülük yapıyorum, üzgünüm...

Ya Bana Takılır Hayatını Yaşarsın Yada Takılıp Düşersin Bidaha Kalkamassın..

dünyanın 3/2 si su iken kurduğumuz hayallerin suya düşmesi doğal değilmi!!

Hayat İyi, kötü, güzel, çirkin ve anladım ki YAŞAMAK DİRENMEKTİR.!!!!!

Suskunluk; en uzun cümlesidir dünyanın, içinde neler geçtiğini asla bilemeyeceğin.

Her Erteleyiş Bir Cinayettir, Ve Ben Fazlasıyla Katilim..

Çok sevildiğimiz İçin mi beğeniliyoruz!! Yoksa Çok beğenildiğimiz İçin mi Seviliyoruz!! İşte bunu bilemiyoruz.

Kolları ve bacakları olmayan birini sevebilirim. Daha önce kalbi olmayan birini sevmiştim.

Gözden kalbe giden bir yol varmış, bulur bulmaz başımı alıp gideceğim.

Gerçek aşk bir hayalet gibidir. Herkes ondan, bahseder ama gören çok azdır.

Hayallerimin peşinde koşarak bir haftada tam 2 kilo verdim.

Her Kahpelige Bir Gülüş Borcumuz Olsun Dedik. Gülme Krizine Soktular..

SELFİE ÇEKTİGİN KADAR BESMELE ÇEKSEYDİN CENNETLİKTİN BE CİCİ KIZ :)

Şimdi uç, bir kuş gibi, bir kelebek gibi.. Ama uçarken de kanatların kırılmasın dikkat et.!

Küçükken el salladigimiz uçaklarin birgün bizi bombalayacagini nerden bilebilirdik.