-->
Logo

En Yeniler

Doğum Günü, Doğum Günü mesajları sayfa 4

Pastanın etrafında sevdiklerin,kalbinin etrafında sevgilerin,senin etrafında hayallerin olsun,doğum günün kutlu olsun.İYİKİ DOÐDUN ARKADAŞIM...)))

BU YÜREK,BU BEDEN AŞKA,SEVGİYE DEÐİL BİR DOSTUN MERHABASINA MUHTAÇ.EN UZAKTAKİ DOSTUM BU GÜNDE YÜREKTESİN VE UNUTULMADIN,UNUTULMAYACAKSIN!.. NİCE SENELERE...

BUGUN SENIN DOÐUM GÜNÜN ÖPÜCÜK KOYDUM ANLINA KOPARDIÐIM O GÜLLERDEN TAÇ YAPTIM İSTANBULA YAŞADIÐIM EN BÜYÜK MUTLULUK ÇEKTIÐIM EN BÜYÜK ACISIN BİR ŞARK

doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce..

IyKI varsin NEden mi SEn OLmasan bende OLAMasdim doGUM GüNÜN kuTlu OLSUN CANIM ANEM!!!!!!!!

Hayatta en güzel sevgileri hak edecek kadar mükemmel, herkesin seni sevemeyeceği kadar özelsin, iyiki doğdun sevgilim..

Yeşile inat ağaç hala yeşermekte.Güneşe inat gün hala ağarmakta.Ben ise sana inat seni hala sevmekteyim;inat bu ya seni hep seveceğim...

cekdiysen kahrımı helal et hakkını zordu bu aşk hoşca kal

İnsanların yüzlerinin ve gözlerinin rengi farklı olsada;göz yaşlarının rengi hep aynıdır.Göz yaşları ile yoğrulan bu dünyada göz yaşı olmayan NİCE YIL

sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir... geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun

HIMM BU MESAJI NEDEN CEKIYORUM, UNUTTUM, INAN HIC HATIRLAMIYORUM. DUR BAKAYIM.DUR DUR BULDUM :) DOGUMGUNUN KUTLU OLSUN!!

Yaşam bir merdiven,her yeni yıl olgun mutluluğa bir basamak,bu basamaktada yanındayım.Mutlu Yıllar..

bugün doğum günün olduğu için çok farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen?oysa sen benim için sadece bugün diil hergün farklı ve özelsin iyiki doğdun,i

En özlenen sevgi kıymeti bilinmeyendir, en güzel sevgi paylaşılan sevgidir, en büyük hata sevmesini bilipte sevdiğini gizlemektir, en feci ceza sevsen de sevgini

mutlulugun kum taneleri kadar cok.acilarin sabun kopukleri kadar gecici olsun.dogum gunun kutlu olsun.

Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin iyi ki varsın ve iyi ki doğdun

Gözlerinde hangi anın hayali ,kulaklarında hangi sesin hasreti,kalbinde hangi sevginin özlemi varsa,hepsine kavuşman dileğiyle.DOÐUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BİTANEM

GÜNEŞ KADAR SICAK, KAR TANESİ KADAR BERRAK, YAÐMUR KADAR SAF VE TEMİZ BİR ÖMÜR DİLEÐİYLE DOÐUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.

FLUUUPPP! Bu bir sms sürprizi. Sana şans getirmek için burada. Bu yüzden hemen gözlerini kapat ve bir şey dile. Mutlu yıllar sana, mutlu yıllar sana.

Tonton bir Nine olduğunda bahçendeki sandalyene oturup eski günlerine daldığında hatırlamak istediğin kadar güzel günler seninle olsun. Doğum günün kutlu ols

Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin..

Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin..

Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyi ki doğdun birtanem.

Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yasar, basari merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin.

Bir yıl daha bitti, ama sakin üzülme zaman çabuk geçiyor diye.. Unutma ki herkes ayni şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım harika

Yaşa.. Sev.. Gül..! Bunlar eksik olmasın yaşamında. Yaşın kaç olursa olsun her şeyin en güzeli seninle olsun. Nice mutlu, neşeli ve yaşam dolu yaşlara..

DIKKAT! BU MESAJ SEVGI, NESE VE IYI DILEK ICERMEKTEDIR. BIR DAKIKA ICIN YASAMIN VE SENI DUSUNEN BIRININ OLDUGUNUN SEVINCINI HISSET VE MUTLU OL! BU MUTLULUGUN HER ZAMAN

ARKADASLAR YILDIZLAR GIBIDIR, ONLARI HER ZAMAN GOREMEZSIN AMA SENIN ICIN HER DAIM VAROLDUKLARINI VE SENI DUSUNDUKLERINI BILIRSIN. BUGUN BENI GOREMEZSEN DE BIL KI YANINDA

KISA BIR MESAJ OLMALI BU. SANA BINLERCE OPUCUK VE SEVGI YOLLUYORUM BURADAN.. BIL KI UNUTULMADIN.. DOGUMGUNUN KUTLU OLSUN!

FLUUUPPP! BU BIR SMS SURPRIZI. SANA SANS GETIRMEK ICIN BURADA. BU YUZDEN HEMEN GOZLERINI KAPAT VE BIR SEY DILE. MUTLU YILLAR SANA, MUTLU YILLAR SANA