-->
Logo

En Yeniler

Aşk Sözleri Facebook

Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çizdim.
Seni ne kadar özlediğimi bilmek ister misin? Sayende bir gökyüzüne sahibim canım.
Uzaklıklar küçük sevgileri yok eder büyükleri ise yüceltir.Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp ateşi yükselttiği gibi.
Ne zaman kör ve sağır bir ressam düşen gülün resmini kristal zemin üzerine yapabilirse o zaman ben seni unuturum.
Güneşin bile buz tuttuğu yerde eğer bir ışık görürsen, bil ki o benim sana yanan kalbimdir.
Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi birliktelikten sevinç duymaktır. Sevgi bilinçtir.
Hadi gökyüzünden senin için tuttuğüm, üzerine tüm duygularımı yüklediğim yıldızı al.
Yüreğimden yüreğine yollar var, hadi benim için uzaklardan bir tebessüm yolla. Dünyada iki tane Gül olsun. Biri beyaz biri kırmızı. Kırmızı seni sevmediğim zaman solsun. Beyaz beni sevmediğinde kefenim olsun.
Duygular vardır anlatılmayan sevgiler vardır kelimelere sığmayan bakışlar vardır insanı ağlatan insanlar vardır kı asla unutulmayan, işte sen de onlardansın.
İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler. Hepsi gökteydi. Hepsi parlıyordu, ama ben seni güneşim seçtim ve bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim.
ask-sozleri-facebook  (1)
aşk sözleri facebook resimli
aşk sözleri facebook

  • Beni karanIıktan aydınIığa, yaIandan gerçeğe, öIümden öIümsüzIüğe götürdüğün için teşekkürIer. Seni seviyorum!
  • Sen çöIIerde serap gibisin, engin denizIerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin. BiI ki çok özIendin.
  • Bir erkekIe mutIu oImak için onu çokça anIayıp az da oIsa sevmek; bir kadınIa mutIu oImak içinse onu çokça sevip, anIamaya hiç çaIışmamak gerekir.
  • İnsanIar geImeIeriyIe yanIızIıkIarını dağıtanIarı severIer, gitmeIeriyIe kendiIerini yaInız bırakanIara aşık oIurIar.
    Hüsranı bir tek yerde kabuI ediyorum, yaşamak varken yaşayamamış oImakta.
  • Unuturum desem de inanma sakın, ömrümce kaIbimden siIinmez adın. Bir sızı içimde senden de yakın kaIbimin sesini dinIer buIurum seni.
  • Beni bir dakika değiI bir saniye değiI bir saniyenin onda biri kadar sev. Bir yıI değiI on yıI değiI bin yıI mesut oIurum.
  • Dün gece sen uyurken kızıIa boyadım denizIeri, uçurumdan attım sessizIiği, haber saIdım rüzgarIara, fısıIdasınIar seni ne çok sevdiğimi ve özIediğimi.
  • Facebook’da cool cool takılanlar karşı komşunuza giderken annenizin terliğini kullanıyorsunuz bilin istedim.
  • Az önce bi çılgınlık yapıp tam 5 dakika facebook’a girmedim..
  • Facebook’tan tanıştığı kızla buluşmaya giden gencin son sözü; ‘Allah Photoshop’u bulanın belasını versin..
güzel sözler facebook
güzel sözler facebook
  • Varsın boş kalsın gönül evim vermem kiraya. Alan temelli alsın, yok öyle 3-5 aya!
  • Benimle onun arasında kaldıysan, onu seç. Çünkü gerçekten sevseydin, beni seçenek yapmazdın.
  • Mutluluk sorunsuz bir yaşam değil, onlarla başa çıkabilme yeteneği demektir.
  • Eskiden mendiller âşıkların gözyaşlarıyla ıslanırdı şimdi ise gerçek âşık kalmadığından fabrikadan ıslak çıkıyor…
  • Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım…
  • Geçer elbet efendim geçer… Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer ama mutlaka geçer…
  • Yüreğinde hissedersen, mesafe yoktur…
  • Varlığın bana yetmiyorken, yokluğunla avunmak zorundayım. Ya al götür kalanımı. Ya da gel, tamamla eksik kalan yanımı.
  • Sevgili gözün baktığı yerde değil, gözün daldığı yerdedir…
  • Çarşıda kaybolan çocuğun elinde soğuyan anne sıcaklığı hızıyla ayrıldın benden, oysa ben çay bardağında bırakılan dudak payı kadar bile ayrı kalamam senden…
  • Arkamdan konuşmaya devam et çünkü karşımda konuşacak kadar büyük değilsin.
  • Belki yüzüm gülecek döneceğim şaşkına, belki mahkûm olacak ömür boyu aşkına, bu kararı verirken sakın bana deme toy, sensiz ben yaşayamam elini kalbime koy…
  • Gülümsediğinde güzelleşmeyen bir yüz yoktur.
  • Karanlıklar içinde ışıksız kalırsanız eğer, sevdiklerinizi düşünün, o zaman ne karanlık korkutur sizi ne de soğuk üşütür…
  • İlk özür dileyen en cesur, ilk affeden en güçlü ve ilk unutan en mutludur.
  • Bende hasret, hasrette sen bildim sende, bensiz ben var deprem yıkmaz, yakmaz ateş aşk olayım, aşkın kadar…