-->
Logo

En Yeniler

Gurbet Sözleri

Gurbet Sözleri
hasretim rengine siyahmi desem ağarmak bilmiyor sonsuz geceler ya gülerdim ya olurdum görsem ömrümden uzansa sensiz geceler...
kaybetme korkusu taa içimdeyken, bekle diyorsun, döneceğim birgün. beden beklemesine bekliyor ama yürek kan ağlıyor sensiz geçen hergün...
gel desem seviyorum seni don desem seni nasıl özledim bir bilsen...
yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel çün ki gülüşünü "çok özledim"
sesine mevsimlerin eğildiği, gözlerine baharın ağladığı, ağlar gibi gülmeni, dokunuşlar gülecek gibi duran yüzünü özledim.
ansızın bir duygu körüklenirse yüreğinde aklına takılırsa uzaklar, ve birde kulakların çınlarsa amansız , bilki! biryerlerde özlenmişsindir...
seni her özlediğimde kalbime bi yıldız çiziyorum, artık benimde bir gökyüzüm var...
bu akşam yine sensizlik düştü içime, bu akşam gözlerin doğdu yüreğime, çekilmez oldu hasretin bedenime, ağladım anılara sessizce bu akşam ölmek istedim yine habersizce...
sen hasretimsin, kaderimsin, yaşayamadığım günlerim sevgisine doyamadığım akşam gözlü yarımşin. seni çok seviyorum askerim!!!
benden çok uzakta olsanda sana sarılıp dokunamasamda sana sesimi duyuramasamda kalbimizin bir olduğunu ve seninde beni ben kadar özlediğini biliyorum.
yorgunum özlemekten hayalini ağlarım gözlerimde yaşlar seli bir seni unutmadım yıllardır birde ben ağlarken gittiğini dayanamam inan dayanamam buna unutamam bir an dokunamam sana harcanırım uğruna aldırmadan zamana diyemem dilim varmaz diyemem elveda...
akşamın matem rengine büründüğü saatte gökyüzündeki kandiller tek, tek yanmaya başladığında içimde sessiz bir çığlık...özlemeyi özledim.özlemeye değer ne kaldıysa...
seninle dolu rüyalardan uyandım. gecenin ilk tatlı uykusundan. rüzgarların alçaktan estiği, yıldızların parladığı saatlerde...
havanın serinliği tenini ürpertmesin, bedenim yanında olmasa bile, ruhum hep senin yanında...
ben senin kulun muyum beni sen mi yarattın keşke seni görmeseydim seninle yaşanmıyor sensizken de olmuyor keşke seni sevmeseydim...
denizlerde yakomoz senin gülen gözlerin.mehtap, deniz, dalgalar birde şirin gözlerin.fırtınalar kopsada benim deli gönlümde inan ki ne yapsam yine seni özlerim...
bilemezsin sevgilim seni ne çoközlerim.geleceksin diyerek yollarını gözledim.seni ilk gördüğüm gün gönlümile sözledim.nice günler uykusuz bekledim geceleri...
sensiz gece sensiz gündüz olmuyor sensiz zaman geçmek bilmiyor sen olkı yanımda dünyamı karartma aşkım ben sana vurulmuşum bu diyarda anlamıyorsan beni elveda...
buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim! birgün bu ayrılık şarkısını kurşuna dizeceğim, ve seni benden şu anda uzak tutan kaderimi mahkemeye vereceğim!
özlemek bir damla gözyaşı ise, özlemek heryerde seni hissetmekse, özlemek yüreğindeki burukluğu sokup atamamaksa "özledim" seni o zaman!!
elimden çekip aldılar seni çekilmez acılara saldılar beni, düşündükçe seni içim ağladı dönersin diye gözlerim yollara daldı, hamd olsun azrail dostum canımı aldı.
en büyük gücüm sendin, seni yüreğimde taşımamdi, sensizliğe dayanacak gücümde bugüne kadarmış, affet beni.
belki birgün beni unutturacak biri çıkacak karşına, belki özlemeyeceksin beni, gözyaşıda dökmeyeceksin belki , ama bil ki bu gece yüreğimdesin, her zamanki gibi.
yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken, bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, çünkü gülüşünü çok özledim...
kalk gel hangi uzak yerdeysen, erimeden karlar.gel gör daldaki beyazını soğunu havanın..duy sesini yağanın, havadaki sessizliğin sensizliğini..karlar erimeden gel...
kimine göre ateştim cayır cayır yanan, kimine göre bir yıldız hep parlayan, kimi çiçeğe benzetirdi hiç solmayan, ama ben senin için şu olmak isterdim hep muhtaç olunan.
ömrüm seni beklemekle geçecekse ve ölüm seni beklerken gelecekse bilki seni ordada bekliyeceğim....
ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret, ve sevgiline hasret olduğun kadar ona yakınsın. unutma, yağmurun yağdığı kadar ıslaksın, güneşin seni işittiği kadar sıcak...
ölümden de beter inan sensiz olmak daha acı, hayal ederim bakıp maziye dalıp giderim heran mutlu günlere ağlarım yanarım...
hadi gökyüzünden senin için tuttuğum, üzerine tüm duygularımı yüklediğim, yıldızı al, yüreğimden yüreğine yollar var, hadi benim için uzaklardan bir tebeşum yolla.
rüzgar bir öpücük emanet ettim, eğer birgün ısrarla yüzüne eserse sakın yüzünü çevirme, bırak doya doya ösün seni benim yerime.