-->
Logo

En Yeniler

En Kaliteli Sözler Ve Kaliteli Mesajlar/Yeni/Kısa/Facebook



Güzel sözler sayfalarımıza  En Kaliteli Sözler Ve Kaliteli Mesajlar/Yeni/Kısa/Facebook sözleri başlıklı yazımızla devam ediyor. En Kaliteli Sözler Ve Kaliteli Mesajlar/Yeni/Kısa/Facebook başlıklı yazımızın altında birbirinden güzel kaliteli mesajlar, kaliteli sözler, 2015 yılının en kaliteli sözleri, kaliteli aşk sözleri, kaliteli aşk mesajı, komik kaliteli sözler, kısa kaliteli sözler, facebook için en kaliteli sözler, kaliteli durum sözleri facebook yer alır.
http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2015/06/en-kaliteli-sozler-ve-kaliteli.html

 KALİTELİ SÖZLER VE KALİTELİ MESAJLAR
 
Rakı Makyaj Gibidir ,
Bardak Tazelendikçe İnsan Güzelleşir

Onu son görüşüm olduğunu bilseydim,başka türlü bakardım yüzüne.Her detayını inceler,ezberlerdim.

Küçük bir çocuk seslendi arkamdan ;
- Abi hayallerini düşürmüşsün


Hep Çok İçiyorsun Dediler ,
Bir Gün Neden İçiyorsun Demediler 

En büyük aşklar nefretle başlar diyenlere sesleniyorum ; Benim en büyük nefretim bir aşkla başladı .

"Bir şehir ol.
Mesela, Ankara gibi...
De ki; sokakların denize çıkana kadar seveceğim seni

Toparlayamadığını iyice dağıtıyor insan..

İnsana “zevk” duygusunu tattıran ve güzel olan her şeyin tadını nasıl çıkarması gerektiğini öğreten tek şey; kaybettikleridir aslında

Ve Sevmek Bir Umuttu İşte ;
"BELKİ" İle Başlayıp "KEŞKE" İle Biten 

Kalbinde Müebbet Yemiş Gibiyim
Girişi Kolay çıkışı imkansız

Hava soğuyunca değil, yüreği soğuyunca başlarmış insanın kışı.


Hani diyorlar ya;
Aynı şehirde olmak bile yetiyor,
- Ben seni göremedikten sonra üst katta olsan ne olur

Bi kadın namusuyla güzeldir,
Bi erkek adamlığıyla yakışıklıdır 

“Aslında acılar hiç geçmiyor, yeni acılar gelince o meşgaleyle eskilere ara veriliyor.”

Keşke becerebilseydik be sevgili… Keşke her şey her yere dağılmasaydı böyle. Keşke biz hep biz kalsaydık. Biz olabilmek uğruna, ‘ben’lerimizi kaybetmeseydik.

Neden mutluluga dair hiç birsey yazmıyorsun diyolar. Tatmadigim yemegin tarifini vermem ben.

Aklım Unut Diye Haykırdığında ;
Kalbim İşitme Engelliydi ..

Bir Birliktelikten Sonra Elini Tutamadıysan Eğer Dilini Tutacaksın Yavşaklığın Lüzumu Yok.
http://guzelsozlerfull.blogspot.com/2015/06/en-kaliteli-sozler-ve-kaliteli.html
Bana Akıl Vermeyin Huzur Verin
Olmadı Tütün Verin , Cigara Verin , Gerisini Boş Verin