-->
Logo

En Yeniler

şair sözleri

Buğulu camlardaki sözIer gibisin; Yani nefesim olmadan sen bir hiçsin!
Aramızda tek fark var; Sen duşunursun, ben uygularım!
Serseriler için aşkı bilmiyor demişler, sorun bakalım onlara aşkı kim öğretmiş?
İkinci şans demek, "ilki az oldu, qel biraz daha kazık at bana" demektir bazen:)
Sorumluluk alamadığınız şeylerin, bir sure sonra sorumlusu olursunuz.
Ne oldum deme ne olacağım de.
Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin..
Şimdi sensizliğin provalarındayım bittiğinde sen de beni ayakta alkı$layacaksın.
Kendini vazqeçilmez sanan sevgili, unutma senden daha vazqeçilmezleri de var.
Dışarıdan görduğun Merhametim ile Oyun Oynama ki İçimdeki şeytan Hayatını Lunaparka Çevirmesin.
Ederinden fazla değer Soytarıyı Kral EDER!
Serseriler için aşkı bilmiyor demişler, sorun bakalım onlara aşkı kim öğretmiş?
Seveni değil kaçanı kovalıyorsan Hayatın yoluna girmez.
Cehennem bo$, Çunku tum şeytanlar burada
Sana bir gul veriyorum, kokla ama KURUTMA! Sana kalbimi veriyorum, sev ama ALDATMA!
Hak Etmeyene Deqer Vermek, Eseqe Kiravat Takmak gibidir.
Bir adam aylarca çıktığı kızın arkasından "zaten hiç sevmemiştim" diyorsa ; cumle ba$ında kullandığım adam kelimesi için özur dilerim!
Olmadığın biri olarak sevilmektense, olduğun biri olarak nefret edilmek daha güzeldir.
Eskiden altını çizdiklerimin Şimdi ise ustunu çiziyorum.
Hani ben kötuyum ya senin gözunde hiç duşundun mu sen kaç gunluksun benim gözumde
Eski sevgilimin yeni sevgilisine bir not; Tasmasına sahip çık sonra geri qeliyor.
Varlığın beş para etmedi yokluğun ise hiç acı vermedi
Aramizdaki fark sen baba parasi yersin ben emegimi alin terimi yerim.
Dun benim için BİTTİN dedin ya, sabah uyandığımda sende benim için BİTTİN.
Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor Sadece sen, yanlı$ insanlar uzerinde hayal kuruyorsun.