-->
Logo

En Yeniler

Güzel ve Anlamlı Aşk Sözleri

Evlilik, iki kişilik yalnızlıktır...

Solan renkleri boyamakta o boyasız boyacı.

Ben gülüşüne öldüm, o ölüşüme güldü. Farklıydık işte

Gerçek değer; gelmesi boşluk dolduran değil gitmesi boşluk yaratan.

Tam önüne bakan başını vurur. Tam havaya bakan ayağını.

Yaşamak değil, Beni bu telaş öldürecek.

Bir seni görsün istiyorsan gözüm, bir beni görmeli gözün.

Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı.

Açlık insanı öldüren, partileri yaşatan bir olaydır.

Uçmak bilmeyenler, yükselenleri küçülür görür.

Bir kez geçer, bir insan bir karşı'ya, Ondan sonra artık herşey karşı'dır.

Beni öyle bir yalana inandır ki ömrümce sürsün doğruluğu.

Ben sevmekten hiç borçlu çıkmadım.

En umutsuz pilot ileriye bakar. Umuda bakmaz.

Sevilenin yanlışı görünmez, sevilmeyenin görüntüsü yanlıştır.

Gelmesen önemli degil, gelsen önemli olurdu.

Bir kelimeye bin anlam yüklediğim zaman sana sesleneceğim.

Beni öyle bir yalana inandır ki, ömrümce sürsün doğruluğu.

Bana yalanlar söylese yetinecektim, ama yalan söyledi.

Güçlü olmanın türlü yolları vardır, dürüst olmanın bir tek.

Yalnızlık dışarıdan gelmez, insanın içindedir.

Özgürlüğü elinden alınan çocuğa büyük derler.

Şu hayvan o kadar vahşî ki. Onun üstesinden ancak insan gelebilir.

Rüzgar yelkensiz de olsa yine rüzgardır. Ama rüzgarsız yelken bir bez parçasıdır.

Anı bahçelerinde üşümek sıcaktı.

Ölüm; ben seni utanç ile titrerken gördüm

Ölünceye kadar seni bekleyecekmiş, Sersem. Beni seni beklerken ölmem ki. Beklersem.

Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler.

Bugüne en uzak gün, dün.

Ölü yaşayanlar yaşayan ölüleri çekemez.

Her seven sevilenin boy aynasıdır. Sevmek sevilenin o aynaya bakmasıdır.

Yolun geleceğini çizdim, geçmiş gibi.

Ağzında yalan varken konuşma!

Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın.

Rüzgâr yelkensiz de olsa gene rüzgârdır. Ama rüzgârsız yelken bir bezdir.

Dünüyle ünlü insanlar bugün gün yüzü görmezler.