-->
Logo

En Yeniler

mutsuzluk sözleri-mutsuzluk sözleri facebook

mutsuzluk sözleri, mutsuzluk ile ilgili sözler, mutsuzluk için sözler, mutsuzluk  belirten sözler


Bir bilet talep ediyorum yalnızca gidiş olsun.. seni sevdim diyerek kızdıysan sen de beni sevde intikam al. Mutsuzluğa mı alışmışız, eksikliğe mi yoksa? Cemal Süreyya Tükenmez diyerek aldığım her kalem bil ki tübizzat. Kocaman Ihtimalle ayrılık ve mutsuzluğu yazmam onunda hoşuna gitmedi.. Kimseye göstermem üzüntümü. Gündüz gülerim, geceleri tek ağlarım. Mutsuzluk birdenbire gelmez onu hazır hale getiren sebepler vardır. Umut; insanın vazgeçemediği yanılsama . Benzer anda en kocaman kuvvet ve en kocaman zayıflık kaynağınız. Oluruna bıraktım seni, olmazların bende kaldı Denetimli serbestlik yemiş hayellerimiz var. Ne zaman mutluluğu yakalasak, takibe alınıyoruz.. Sen gülümse bitanem. Yüzünün sadakası bana kafi . Tek hayat bitmez sana fakirliğim.. Ağzımda ki kuşu da çoğalış sonsuzluğa salıyorum. Ve saçların sevgilim, saçların halen rüzgara emanet.. Belli Bir Süre ek olarak 'sensiz' olabilirmisin lütfen. Yokluğunun gürültüsünden uyuyamıyorum.. Biz ne zaman mutluluğa uzansak, ya boyumuz yetmedi, ya da yolumuz. Sen, ismi anılmaz var olan an'sızı'n. Gelip-giden tek kıyametin sûr'a üfleniş biçimisin. Öl-diril hadi hemen gönlündeki sûr'a. Üfle içimdekiler kıyameti yaşasın.. Yalnızca yakılan sigaralarımı gördünüz, devirelen umutlarımı değil..sozleri.html