-->
Logo

En Yeniler

Güzel sözler 2015 resimli / yeni

güzel sözler, güzel, sözler, güzel sözler 2015, güzel sözler yeni, güzel sözler kısa anlamlı, güzel sözler facebookta paylaş, güzel sözler twitterda paylaş, güzel sözler paylaş, en güzel sözler, güzel sözler resimli, resimli güzel sözler, ne güzel sözler, güzel söz, güzel sözler sevgiliye, güzel sözler arkadaşa, güzel sözler uzun, güzel sözler kısa, güzel sözler yaz mevsimi.

Görücü usulü bir aşk talep ediyorum . Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim… heart ifade sembolü Sevgi bir güle aynı ,çiçekte sonsuzluğu yaşarken dikende sonsuz acıları tadarsin. "Erkek hoşlandıktan ardından tanır, bayan tanıdıkça hoşlanır." W. Godlam BEN DELİYİM.... Mutluluğu uzaktan seyrederken cebimde minik umutlar biriktirir, gözlerimi kapının eşiğine dikerim. İşte o zaman dünya acı kahve tadı verir, daima içime atarım ama, kendimi içerisine atacak bir koltuk bulamam. Anlamayana az gelirim, anlayana bir sürü . Ne yarınlar herhangi birşey bekler benden, ne de ben yarınlardan. Dedim ya, BEN DELİYİM.... Ağlamamaya ant etmiş gözlerim. Her Biri konuştuklarını yazar, bense sustuklarımı.. "Sevmek ve hoşlanmak başka: talep etmek , tüm ruhuyla, tüm vücuduyla, her şeyiyle talep etmek başka; Aşk benim düşünceme göre bu talep etmektir ." Sabahattin Ali 'İnsanın can vermesi , başına gelebilecek en berbat şey değildir. En kötüsü,yaşama sebebini yitirmektir...'Jo Nesbo, Nemesis  " Öfkeli olsam arar bi harika söverdim kapatırdım telefonu.  Ama öfkeli değilim.  Sen beni kızdırmadın, sen beni üzbir gün önce.. +Hayatın nasıl? ben Bilmem nasılsın? Cehennemi rastlamak amacıyla ölmeme sebep kalmadı, Tüm sevdiklerim bana bu hali yaşatmakta bir sürü başarılıydı Sesini değil,sözünü yükseltmeli birey . Zira gökgürültüleri değil, yağmurlardır yaprakları yaşatan." Shakespeare Gülümse harika kız, erisin yüreğimin buzları.  " Hayatı süresince her biri bir tanesini bulur ama, birbirini bulmak bir sürü az insana kısmet olabilir " ADına aşk koyduğun o kocaman boşluğa ben koca bir dünya sığdırdım... Beni sevmemene başkaldırı edip kaçmak, sende aradıklarımı yaşamla doldurmaya çalışmak, ruhumun en kocaman yanılgısıydı... Dünya bana en zalim yüzünü sevgini inkar ettiğim vakitlerde gösterdi... Ve hemen asıl olmam gerekli olan yerde, yaşama başladığım yerde, kalbintabir... Dayanılmaz oluşunun sırrı bu işte: Senin olmadığın yerde ne meydana geldiğini biliyorum... Cezmi ERSÖZ Bir bir gerçeği var aşkın; "Karşındakinin erkek olup olmadığını aşıkken değil, ayrılınca anlarsın..4 Düzenim bozulur, hayatım aşağı üst olabilir diye kaygı etme. Nereden biliyorsun yaşamın altının üstünden ek olarak güzel olmayacağını ?" Beni öyle bir sevki bırakıp gidenler pişman olsun heart ifade sembolü Şayet farklıysan, yalnızlığa cezalı oluyorsun. Şayet farklıysan, sahteliğe cezalı oluyorsun, Şayet farklıysan, önce seni görürler ve önce seni koparırlar dalından...! Aldous Huxleysoyleyecegim.html