-->
Logo

En Yeniler

Resimli Güzel Sözler

güzel sözler, güzel, sözler, güzel sözler uzun, güzel sözler kısa, güzel sözler 2015, güzel sözler facebook, güzel sözler aşk, güzel sözler sevgiliye, resimli güzel sözler, güzel söz, güzel sözler resimli, en güzel sözler, ne güzel sözler, sevgiliye güzel sözler, arkadaşa güzel sözler.

Belki biter bir gün özlem, yeter ki beklemesini bil sen.

Çok talibim var benim, diyenler sevinmeyin ucuz malın alıcısı çok olur.

Her yalan aşka inanırsa insan, gün gelir aşkı da yalan sanar.

güzel sözler


Seni özlüyorum, her okula gidişimde çektiğin kopya kağıtları hala seni bekliyor sıranın altında, sen neredesin dostum...

Belki dünya için önemli biri olmayabilirsin ama, biri için dünyalar kadar önemlisin.

Yaşadığım zaman içerisinde hiç aşık olmadım, biz bu alemin arka sokaklarına baş koyduk, belki hiç çekmedik aşk acısı, ama çok çektik dost acısı.

güzel sözler


Giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir, ben gideni değil, giden beni kaybetmiştir.

Sevmek kadar sevilmekte bir acının yara bandıdır.

Sakın ola görünüşe aldanma, görünüşte herkes insandır.

Mutsuz değilim, sadece seni yazıya döktüğümde ağlayasım geliyor, beni hiç özlemedin biliyorum.