-->
Logo

En Yeniler

Güzel Anlamlı Sözler / resimli / 2017

güzel sözler, güzel, sözler, güzel sözler anlamlı kısa, güzel sözler aşk, güzel sözler facebook, en güzel sözler, ne güzel sözler, güzel söz, güzel sözler 2017, güzel sözler facebookta paylaş, anlamlı sözler, resimli güzel sözler, resimli anlamlı sözler, güzel sözler resimli, güzel sözler anlamlı.

Ne zaman adını ansam gözlerim dolar, ne zaman güzel günlerimizi ansam, sigaramın dumanı hayalin olur karşımda.

Zamanın bana öğrettiği şey, kimse vazgeçilmez değil, herkes den zamanı geldiğinde vazgeçebiliyorum.

güzel sözler resimli


Yitirdiğin servetse dönüp bakma ardına, sevdiğin vefasız ise boşver takma kafana yürekten yüreğe sevenin var ise onu asla unutma.

Bizi eskiler tanır, yeniler örnek alır, tanımayanlar ise ibret alır.

Bugün arabayla gezerken, yolda eski sevgilimi gördüm durdum bir kez daha yol verdim.

güzel sözler, anlamlı sözler


Gözümde küçük insanlar ile büyük hesabım olmaz benim.

İnsanın en büyük hatası sevmek değil, sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir.

Gerçek arkadaş sağlığa benzer değeri ancak yok olunca anlaşılır.

Sev seni seveni dağda çoban olsa, sevme seni sevmeyeni bağdat ta sultan olsa...

Aslında kimse seni hayal kırıklığına uğratmıyor, sen yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun.