-->
Logo

En Yeniler

Özdemir Asaf sözleri

Dost gerçekleri..
Düşman işine geleni..
Deli ağzına geleni..
Aşık içinden geçeni söylermiş.       Özdemir Asaf





Arkamda yürüme, ben öncün olmayabilirim. Önümde yürüme,

Arkamda yürüme, ben öncün olmayabilirim. Önümde yürüme, takipçin olmayabilirim. Yanımda yürü, böylece ikimiz eşit oluruz...      Kızılderili  Ute Kabilesi

Arkadaş edinmenin en iyi yolu bir arkadaş olabilmektir.

Arkadaş edinmenin en iyi yolu bir arkadaş olabilmektir.      Ralph Waldo Emerson

Gelecek içine girdiğimiz bir şey değil. yarattığımız bir şeydir.

Gelecek içine girdiğimiz bir şey değil. yarattığımız bir şeydir.


Kendinizi bulmanın en iyi yolu başkalarına hizmet yolunda kendinizi kaybetmektir.

Kendinizi bulmanın en iyi yolu başkalarına hizmet yolunda kendinizi kaybetmektir.      Mahatma Gandhi



Hayatımın parlak boş bir sayfa olduğunu gördüm ve istediğim her şeyi

Hayatımın parlak boş bir sayfa olduğunu gördüm ve istediğim her şeyi yapabileceğimi anladım.       Jack Kerouac