-->
Logo

En Yeniler

Aşk Sözleri

Aşk Sözleri

aşka kan dökmek diyorsan senin için dünyanın şah damarını keserim. yok illede senin kanın diyorsan olsun ben seni topraktanda severim...
Gönderen: torlak hakkı Eklenme Tarihi:19/04/2015

Bismillahirahmanirrahim dedim Başladım seni sevmeye Kalbimin en güzel dualarındansın itme beni tövbeye...
Gönderen: betül uslu Eklenme Tarihi:19/04/2015

il kbaktığım gibiydi yine sana gözlerim yine aşık yine sersem...
Gönderen: aşkın adı (EA) Eklenme Tarihi:17/04/2015

Kendimi uçurumun kenarında hissettiğim zaman aklıma gelen tek şey geçmişim olurdu ama ben geleceğe dönük yaşıyorum. Tek hedefim seni kaybetmemekti...
Gönderen: Fahri DK Eklenme Tarihi:16/04/2015

Gözlerim kör olsa, kokundan tanırım seni. Kırılsa ayaklarım, sürünerek bulurum seni. Vadesi dolsa bu canın, ruhumla sararım seni. Ben seni asla yalnız bırakmam biricik sevgilim.
Gönderen: Nazlı Eklenme Tarihi:15/04/2015

Kalbimin müziğisin, tek senle ritim bulur.
Gönderen: Hayaller. Eklenme Tarihi:15/04/2015

Onu o kadar çok seviyorum ki, öl dese itiraz etmem.
Gönderen: mehmet Eklenme Tarihi:15/04/2015

Sorsan ikimiz de maviydik.. Ama birimiz deniz, birimiz gökyüzü. Anlatabildim mi ?
Gönderen: ÜMİT İÇTEN Eklenme Tarihi:15/04/2015

İnsan sevmeye başlayınca, Yaşamaya da başlıyor
Gönderen: mehmet Eklenme Tarihi:14/04/2015

Dünyanın En Güzeli Kim Deseler, O kendisini Biliyor Derim...
Gönderen: Talha Sardal Eklenme Tarihi:14/04/2015

seni günde sadece 24 saat düşüne biliyorum keşke daha fazla vakit ayırabilsem
Gönderen: Kürşat zengin Eklenme Tarihi:13/04/2015

Aşk, canın yansada karşı koyamadığındır.