-->
Logo

En Yeniler

Yeni Sözler 2017 sözler

Yeni Sözler, Yep yeni sözler 2017, En Yeni Sözler 2017



Sevgiliye Yeni Sözler

Konuşmak istedikçe sana susuyorum, Kaçmak istedikçe yine sana yakalanıyorum. yenildim işte! ama yinede seviyorum .



Öyle bir zamandayızki yiğit belli değil mert belli değil, herkes yarasına merhem arıyor dert belli değil, derman belli değil.!!!



SevmedikLerinize sabretmedikçe, SevdikLerinize kavuşamazsınız.! ♥ HZ.MUHAMMED {S.A.V}



Bu seyriyen ellerle senden seni isterim, senden seni isterken canımdan çıkar tenim, sana aşık ruhumdu merceği yakan ışık, gözlerim cemalini görmeden de kamaşık…



DEĞER VERDİKLERİM, yüzüme kapıları kapatırsa , BİR DAHA AÇILMASIN DİYE, ben o kapıların üzerine BETON dökmesini de BİLİRİM..



Akıllı kadın yatırımı süpürgeye yapar.Önce saçını süpürge eder.baktı neyaparsa yaranamıyo, bukez süpürgeye biner CADILIK eder



‎”Kalp midir insana sev diyen yoksa yalnızlık mıdır körükleyen?Sahi sevmek nedir?Bir muma ateş olmak mı yoksa yanan ateşe dokunmak mı..?”



*Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Şimdi güneşin doğmasını bekle.



*Seni unutmak için and içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.



2017 Acı sözler



Bıraktım kendimi Artık bakmıyorum hayata, kapandım odama yaşamıyorum Sanki Bu hayatta ne şarkılar ne şiirler teselli etmek harebe gönlümü ben Acılara gömülmüşüm Kimse Alamaz Gönlümü..



Gerçekten yaşanan sözlerim bunlar kimse kaldıramaz içimdeki acıları bir gencin çığlıkları bunlar anlamaz sevmeyen anlamaz çekmeyen acıyla bir dünya var hayatımda nereye baksam onu görüyorum karşımda…



buruk bir hayatın buruk bir acı hatırasıyım hayatta ne yalnızlığıma ağlarım nede acıyan kalbime sadece sana ağlarım akıp giden zamanıma üzülürüm..



Nefretimi Sana yazsam Ne Olucak Sonunda Yine Acı Çekecek Seven kalbim Seni Seven kalbim Acılar içinde kaybolacak Sonunda Senin hayatımda Kaybolduğun gibi.



içimde yalnızlıklar içimde ayrılıklar ve içimde bunların tüm acısı sen bakma bana gül oyna yaşa kendi hayatında ben acılarımla terk edilmişim bu dünyada mutsuz etmek istemem kimseyi acılarımla..



Yanlış Zamanlara kapıldım Seninle yanlış bir aşkı yaşadım seninle acıyı yazdın kalbime gittin sebepsizce lanet ediyorum Sana!!!



2017 Anlamlı sözler



Kaybettiklerimi Dikkate Alsaydım Neler Olurdu NelerBen Kazandıklarıma BakarımOnları Olanlarla Bitenlerle Hatırlarım!



UMUTSUZ SEVDALARIN ODAĞINDAYIM BİLEMEDİĞİM NE VARSA HEP AMA HEP İÇİNDEYİMSENSİZLERE İSYANLARDA SENSİZLİKLERE FERYAT FİGANLARDAYIM



Solan Güller Misali Sende Kaybolup Gittin BenliğimdeBen Seni Senden Daha Çok Sevdim Yüreğimle



Bedenimle Sevip Okşuyorum Seni Rüyalarımın İnsanı



Herkes benim gibi değil sevdiğim Sen benim kalbimi ter içinde bırakırsın başkaları senin üstünde sana ter attırır.



Akilli Don Kisot uygun ruzgari bekler. S.LEC



Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.



Akşama karşı gitme, tan’a karşı yatma….Atasözü



Aliskanliklar zit aliskanliklarla onlenir. EPIKTETOS



Alkış isteyen ıslığa da katlanır.



Allah, hak ve adaletle idare edenleri sever. Kur’an



Altin prangalar demir olalardan cok daha kotudur. M.GANDHI



Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır….Andre Gide



Anneler cocuklarinin aklindan tutcaklari yerde ellerinden tutarlar. DUPONLOUP



Asılan hırsız değil, yakalanandır. Çek Atasözü



2017 Aşk sözleri



Sesin Değdiğinde Yüreğime Yüreğim Titriyorsa Avuçlarında ve Her Kapayışta Gözlerimi Üşüyen Bakışlarım Isınıyorsa Bakışlarında Tek Çarem Fısıldamaksa Eğer Avazım Çıktığı Kadar Fısıldayacağım…Seni seviyorum.



Akşamın son bulan ufuklarında güneş damla damla erirken hayatta kalan tüm duygularımla sana sesleniyorum: Seni seviyorum.



@Daglarin tepesine çikip “SENI SEVIYORUUM” Diye bagirmana hiç gerek yok, herhangi bir gecede herhangi bir yildiza bakarak usulca “SENI SEVIYORUM” Demen yeterli tipki benim yaptigim gibi “SENI SEVIYORUM



@Aglamak uzak gülmek hep seninle olsun ama bir gün illede aglaman gerekirse oda mutluluk için olsun



@Ben seni unutmak için sevseydim adini kalbime degil, günes çiktigi zaman kaybolacak olan bugulu cama yazardim



@Al vur hançeri kana bulansin fazla vurma derine çünkü orda sen varsin



Güzel Sözler<br>Yeni Sözler 2017 › Harbi Forum facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.



kapak-sozler.blogspot.com