-->
Logo

En Yeniler

Sevgi Sözleri Kısa 2017

Sevgi Sözleri Kısa 2017











Bu sayfamızın içeriğinde sevgiliye sevgi sözleri kısa ve uzun, sevgi sözleri resimli, en güzel sevgi sözleri 2017, yeni sevgi sözleri facebook twitter için olanları yer alacaktır. Sayfamızda anlatacağımız şeyleri kelimeler yerine karşımızdakine yazmaya çalıştığımızda gönlümüzden geçen cümleleri yada geçecek cümleleri buraya toparladık.

Bazen öyle bir düşer ki aklına Sende bıraktığı izleri verdiği acıları bile özlersin DEĞSE DE DEĞMESE DE



Ne giyip ne taktığın umrumda değil En pahalı elbiselerde olsa üstünde insanlığı giyemedikten sonra ÇIPLAKSIN gözümde .

SensizLik, ateşi yükseLen geceLerin cehenneminde aLev kusturuyor sözLerime iyi ki diyorum içmek gißi ßir kurtuLuş var önümde iki satırdan iLeri gitmeyen ßu ömürde .

ÖLüm Su değİL ki içipde öLesin İnsanLar mert deqiLki inanıpta güvenebiLesin Adam Gibi birii yoK ki ALLah ına KaDar sevesin

Bazen öyle konuşacaksın ki karşındaki cevap veremeyecek. Bazen de öyle bir susacaksın ki karşındaki konuşmaya cesaret edemeyecek.

Kimi bakar elbisenin rengine, kimi bakar yüzüne ve gözüne, kimi de bakar cebindekine. Gerçek seven ise bakar sadece yüreğine. duygusal sevgi sözleri anlamlı

 Kimse elindekinin değerini bilmez sαhip olduğu sürece; αmα bir gün onu kaybettiğinde geç kalınmış tek bir söz: ‘Keşke’..

Belki o herşeye değecek kadar değerli senin için; ama unutma ki, sen de onun için kendini yıpratacak kadar değersiz değilsin.

– Ne kadar güzel Olursa Olsun Gözlerin, Ne kadar Çekici Olsada Sözlerin, Ben Senin Kalbini Sevdim Ey Sevdiğim.. !!

YoLuma Çok a$k Çıkar ßenim Daha ! ßen akLıma Koyduktan Sonra ! Sen Kendi Derdine Yan ! Acaßa ßuLurmusun ßir ßen Daha . . . !

– Aşk’ın ‘kürtajı’ yoktur sevgili.. Bakamayacağın ‘aşka’ GEBE kalmıyacaksın!.. ”

Ağaçtan düşen yaprak nasıl ‘kurumaya’ mahkumsa; Gönülden düşen insan da ‘unutulmaya’ mahkumdur..

Aramızdaki mesafeler ne kadar uzak olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın.

Arıyorum sevgilim işte budur günahım bir tek sana güveniyorum affet beni sevgilim.

Aşk dediğin nedir ki,gelip geçici bir toz pembe Mutluluksan başka, mutluluk dediğin nedir ki gercek gibi ama göstermelik,ölüm dediğin nedir ki anı ve daimi bir ay gibi.

Aşkım için ölürüm ama gururum için aşkımdan bile vazgeçerim….

Aşkım var dağlar bilemez, Sevgim var kimsenin aklı alamaz, Birde sen varsın ya bir tanem, Dünyada kimse böyle sevilemez…

AŞKIN KALBİNDEYSE MUTLULUĞUN ELİNDEYSE İSTEDİĞİN İKİ KELİMEYSE SENİ SEVİYORUM.

Az önce buradan bir rüzgar geçti.Nereye dedim? özlenen ve beklenen her yere dedi.Aklıma sen geldin.Sana bir tutam sevgi gönderdim dışarıya çık birazdan gelecek.

Babama sordum senin gözünde değerim ne kadar diye dünyalar kadar dedi dünyanın değeri ne kadar diye sordum beş para etmez dedi kamyoncu edebiyatı.

Balıkların sevgisini bilir misin? Birbirlerine dokunamazlar ama Sevgiyi hep Yüreklerinde Hissederler. Bende şimdi sana dokunamıyorum ama hep YüREGİMDESİN…



BAŞKASINA KENDİNDEN FAZLA DEĞER VERME,YA ONU KAYBEDERSİN YADA KENDİNİ MAHVEDERSİN

Bataryası zayıf rüyalarımda , kapsama alanı dışında kalan sevgilime,, şebeke hatası nedeniyle ulaşamadım,, şimdi yüreğimde ful çeken hattımla seninleyim…

Bazen her şeyin özelliğini yitirdiğini düşündüğüm anlarda gözlerin geliyor gözlerimin önüne ve o zaman kendime diyorum ki daha yaşamak için çok sebebim var aşkım

Bazı insanlar güle doğru koşarken ayakları altında ezdikleri kır çiçeklerini görmezler bile.

Bazı Sevgiler vardır ki İnsani pişman eder.çok doğru,Yinede sevmeye devam edin.Belki bir gün pişman olacağınızı bilerek sevin. http:///guzel-sozler/sevgi-sozleri.html

Ben bu hayatta pek çok yanlış yaptım ,ama acısını ben çektim Tek bir doğru iş yaptım oda sana kalbimle güvenmekti, Umarım laiksin sen buna canımın içi…

Ben her zaman nerede olursam olayım, Ne düşünürsem düşünüyüm her an kalbimdesin, Seni ne kadar sevdiğimi kelimeler ile anlatamam, Ama şunu iyi bil ki SENİ SEVİYORUM…

Ben sana mecburum bilemezsin, adini mıh gibi tutuyorum aklımda İçimi seninle işitiyorum bir yaşamak düşünsem “sus” deyip adınla başlıyorum.

BEN SENİ ASIL İNSANLARIN BASİT DUYGULARIYLA DİĞİL,BASİT İNSANLARIN ASIL DUYGULARIYLA SEVDİM…

Ben seni bir doğrudan geçen noktalar kadar çok sevdim ama sen bunun sadece iki nokta arasında kalan bir doğru parçası kadarını anladın.

Ben seni çok sevdim deliler gibi bu büyük aşk ancak toprakta biter ne bir selam gönder ne halimi sor olsun ben güzelim Varlığın Yeter

Ben seni sevdim ama sen beni sevmedin.ben senin için ağladım ama sen benim için değil.ben Seni unutamadım ama sen beni unutmuşsun.Seni daha halen seviyorum…..

ben sevdiğimi kır çiçeği gibi avucumda değil, bir kurşun yarası gibi yüreğimde saklarım.

Ben sevgiyi kir çiçeği gibi elimde değil, hançer gibi yüreğimde saklıyorum..

Ben sevgiyi kir çiçeği gibi elimde değil, hançer gibi yüreğimde taşırım..!

BENİ SEVDİĞİNİ SöYLüYORSUN!!!TRENE İKİ BİLET ALDIM BENİMLE GELİYORMUSUN…???

Benim sana aşık olduğumu anlatmak için bir şiirimi yoksa bir masal mı yazsam.Ama ben sana iki kelime yazıyorum.SENİ SEVIYORUM.

beyaz güller açtı bahçelerde , sevdiğin.. ya o karanfil , baygın kokulu çiçek. gel yalnızlık bahçeme beyazlar giyin, anladım ki bu ömür sensiz geçmeyecek.

Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok sen yoksun mekanım belli değil zamanım yok fırtınalar içinde beni yalnız bırakma benim senden başka sığınacak limanım yok bir tanem.



Bir başkası seni ömür boyu sevse benim bir anlık sevdiğim kadar sevemez.

Bir bulut gibidir benim yüreğim, başka yüreklerle çarpışır yağmur yağdırır, bu yağmurdan sadece vazgeçemediklerim ıslanır şimdi dokun saclarına mutlaka ıslaktır.

Bir çiçeğin açmak için sebepler bulduğu gibi, Yaşamaya dair sebepler bulmak için yaşıyorum… Eğer bir gün gelir de yaşamak için bir sebep bulamazsam; ölmek hiç.

Bir gece yarısı usulca pencereden dışarı bak! göreceksin nöbet tutuyordur köşe başında GöZLERİM! öyle kolay değildir beni, hala sokaklarındadır ayak izlerim!!!

Neden Kaçıyor Sevgi Kalbimden Neden Ellerim Boşta Kalıyor? Hayatmı Nedenlere Atıyor Beni Yoksa Senmi Sokuyorsun nedenlere beni?

Kimse Unutturamaz Seni Bana, Ben Sende Yaşıyorum Seninle Nefes Alıyorum Bütün Güzelliklerde Seni Hatırlıyorum. Ayrı Kalsada Ellerimiz Ben yine Sana Tapıyorum!

Seviyorum Seni Seviyorum Derken Gözlerinde Sevgi ışığını Görmeyi.

Seni Sevmek hayattan 1 şans istemek gibi bebegim..

Seni okadar Çok seviyorumki Ne Kalbim öLümü Dinler Nede Bedenim Acı Çeker.

hayatımı sana Veriyorum Sensiz yaşamak istemiyorum Seni Seviyorum Birtanem

Seninle Hayata Karşı bir Anlam Kazandım Artık Hayatta ünLem OLmak istemiyorum Birtanem..

güLLerin içinde buLdum Seni Kokun Sardı bedenimi gözlerin Eritti Kalbimi Sana Aşığım Deli Gibi.

Ellerine hasretim gözlerinde nöbetçiyim Kalbine Zincirledim kendimi Seviyorum Seni.

Sıcacık kalbinde tatLı Bir Sevgi yumağı Olmak istiyorum aşkım..

Bu Mesajım Sana fuLL Sevgi Aşk özLem ve Sıcaklık içinde geliyor oku ve beni Hisset Aşkım..

Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.





















Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar. Güneş Yalnızda Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme Doğruların Kaderidir Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar.

Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim…

Benim Kalbimi Kırmak Suya Yazı Yazmak Kadar, Gönlümü Almak İse Güneşe Dokunmak Kadar Zordur. Sen Suya Yazı Yazmayı Başardın, Şimdi Güneşin Batmasını Bekle.

Allahım beni öyle bir sonbahar ayazı öldür ki , sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamazsın…



Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayım kokunu. Sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun… Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın ölümüm olsun.

Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsada dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!

Özgürlük düşlerde değil ,kendi kendimize yükselttiğimiz çitlerin ardındadır

Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki…

Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..

Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sözü duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun Ne de duyabiliyorsun…

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.

Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.

Sevgi Anlaşmak Sevgi Gözlerinde VaaroLmak Sevgi yanında heycanlanmak Kısaca Sevgi Sensin Aşkım.. Seviyorum Seni. Ateş Külle, Aşk Gülle Korunur …

Ateş Kül, Aşk Gül Getirir …

Ateşden Kaçılır, Aşkdan Ve öLümden Kaçılamaz …

Seviyorum Derken Kaybettim Seni Anlıyorum Seni Sevgi Sözleri Söylerken Sözlerde Kalmış Sevgim, Seni Seviyorum Dilberim..

Bakınca Gözlerine Buluyorum Kendimi Gülünce Seninle Geliyorum yeniden hayata, Sensiz Olmaz Bu Sevda Bunu Asla Unutma…

Sevmeyi Biliyosam Sayende Sevdim, Ağlamayı biliyorsam Sözlerinle öğrendim, öLüme gidiyorsam Sayende Gidiyorum Bebeğim…

Aşk ” Seni Seviyorum ” Demek Değildir Aşkın için FedakârLık Göstermektir….

Kafayı Sana Taktım, Otobanda Vitesi 5’e Taktım Güzelim 🙂

Sensiz Olucaksa Bu Dünya Yaşamaya Değmez Bunu Unutma…

Seviyorum Derken Gözlerine Bakmak , Yanındayken Cenneti Bulmak benim için Aşkım…

her Gün Seni Severek KahroLâcağıma, Bir Kere Kafama (Beynime) Sıkarım Yok Olurum..

Sen yemeğimin tuzu, yüreğimin buzu, anasının en güzel kızı… Sen kalbimde en tatlı sızı, sen bütün varlığımın sevimli hırsızı… Sen sevdikçe sevilesi, övdükçe övülesi, öptükçe öpülesi, aşık oldukça olunacak aşkımsın



Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır…

Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar. Güneş Yalnızda Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme Doğruların Kaderidir Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar.

Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim…

Benim Kalbimi Kırmak Suya Yazı Yazmak Kadar, Gönlümü Almak İse Güneşe Dokunmak Kadar Zordur. Sen Suya Yazı Yazmayı Başardın, Şimdi Güneşin Batmasını Bekle.

Allahım beni öyle bir sonbahar ayazı öldür ki , sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamazsın…

Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayım kokunu. Sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun… Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın ölümüm olsun.

Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsada dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!

Özgürlük düşlerde değil ,kendi kendimize yükselttiğimiz çitlerin ardındadır

Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.

Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki…

Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..

Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sözü duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun Ne de duyabiliyorsun…

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.

Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.

İnsan Güzel Bulduğunu Değil; Sevdiğini Güzel Bulur.

Sen beni sevmedin..Sevseydin gelirdin Dünyanın bir ucuna .Özleseydin arardın bekledim hep boşuna..Her hatayı yapardın Aşık olsaydın!!!

Karanlığın içinde kaybolup duran sen kimsin sen benim misin sustun söylemedin zaman zaman yüreğime aydınlıklar saçan ben kimim ben senin miyim sustun söylemedin (Bir su tünelinde parlayan güneşimsin bir buğdaY tanesinde kaybolan düşümsün)

AÇIK ARTTIRMA: Beni öyle sev öyle arttır ki..Hep senin üstüne kalayım!!!

Bir gün güzel gözlerin yaşlarla dolarsa deme bana sen yaktın..Sen isteyerek yandın!!

Derin ve ihtiraslı sev.Kalbin kırılabilir ama hayatı dolu dolu yaşamanın tek yoludur.

Bir kırçiçeğinin taç yağrağına umut yazıyorum.Nice soğuk gecelere direniyorda,bir sözünle kırılır diye korkuyorum…

Kalbinde biraz sevgiye yer kalmışsa…ßul,sev,sevecek insan eğer kalmışsa…Aşıklara sor,aşığın artar değeri..Artar,fakat insana değer kalmışsa.

Ne hasta bekler sabahı , Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan bir günahı , seni beklediğim kadar… Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni, Bırak vehmimde gölgeni ,Gelme artık neye yarar…

Durup sebepsiz yere ağladığın oluyor mu?Sonra özlemin alevler gibi fışkırıyor mu her yerinden?Akşama yakın saatlerde bir efkar basıyor mu içini?Onu çiçeklerden kuşlardan bile kıskanıyor musun?Yokluğunda dünya sana zindan oluyor mu? Seviyorsun o zaman…

Şimdi Yoksun… Seni Dilediğim Gibi Düşünebilirim Tutar Ellerini Öpebilirim Uzun Uzun ..Kimseler Ayıplamaz Beni Yokluğunda Seni Sevdiğimi Anlayamazlar.. Bütün Işıkları Kaldırıp Attım Bir Kenara !!! Anlıyor musun?Gökyüzü Güneş Olsa ,Sensiz Karanlıktayım…

Biz İsYanKâr soKaKLarda büyüdük güLüm, anLamayIz senİn gibi BaLLı ekmek yemeĞi. Biz 10 ya$ında dünyaya , 18 ya$ında kasıp kavuran a$kLara İsyan etMi$iz, BiLmeyiz kaygan pisTte dansetMeyi, Satmayız on kuru$ İçin, bize haKKı oLan sevenLeri

İpek böceği örerde kozayı …İçine hapseder kendini bilir misin? Suçun yok bunda senin… Yokta bilmezmisin, ipekler hep senin için..

Dünyadaki herkes için herhangi birisin ama herhangi biri için dünyalara değersin…Ne yazık gönlümde esirsin..Cezan bir ömür sevilmek hemde sevildiğini hiç bilmeden…

Bana ‘ Seni Seviyorum ‘ diye yalanda sölesen,, bu yalanı dünyanın bütün gerceklerine değişmeye razıyım..

Biz ikimiz bir gül gibiyiz..gül dikensiz yapamazsa..dikende gülden vazgecemez…

Gökyüzünde yıldız çok ay bi tane..Yer yüzünde insan çok sen bir tane…

Uçurumun kenarından olsan bile sırf bu dünyaya inat GÜLÜMSE!!





Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com