-->
Logo

En Yeniler

Psikopat Sözler 2017 Kısa Piskopat Sözleri

Piskopat sözleri 2017 kısa psikopat sözler sayfası –
Rakıyı Bardakta Değil Şişede içmesini Severim, Esrarı Çarşafla Değil Kağıda Sarıp içerim, ben piskopatım gülüm Kimseyi dinlemem çeker giderim..
Beni Ne Alem Tanır Ne Sen tanırsın, beni Serseriler tanır Piskopatlar Arkadaşımdır, Hayat Vurmuş bize Acısını Piskopatlığım bundandır.

Ben Seni Dertli Olsanda Severim sevgilim, benim derdim dünya olmuş senin derdinide üstüne eklerim sevgilim..
Serseri duygularım var benim rüzgar gibi eser dinerim, seni sevdim güzelim senden başkasını neylerim..
pikopatlıkla değil seni sevmekle övünüyorum aşkım..
Takım Elbisem Jilet gibi Vurdum Piyasaya kendimi, Sözlerim Piskopatın Duygularıdır Alırım Anında ifadeni..
Çek vur beni Sözlerinle Düşüp Kalayım öylece, Senin Vurduğun yerde güller açsın mermi işlemez kalbime..
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Yalnız Değilim Sadece Seni Seven Serseriyim..
3-5-2 Bu kalp Unutmaz Seni, 4-4-2 Kalbim Senin Ebedi Bebeğim..
Benim Gözlerim Ağlamaz Bebeğim Sadece Kalbim Ağlar Gözlerim çakdırmaz Sevgilim…










Ben Piskopat Değilim Sadece Duygularım hayata karşı Bir Serseri Okadar.. http:///guzel-sozler/piskopat-sozler-piskopat-sozleri.html
Yolla Acılarını Bana Jilet çekeyim koluma içine atayım Dertlerimi yavaşça, ver Sevgini bana Kalbimi Çıkarıp Adını kazıyım Kalbimin ortasına.
Piskopat Duygularımın En Saf Hali Seni Sevmekti Bana beklemediğim ihaneti gerçekleştirdi yalan kalbin..
Piskopat Olsamda Gülüm ben Senin için Yaşamayı Sevdim Gülüm…
Seni Düşünürüm geceleri Adını Ezberlerim Sessizce ismini Yazarım her Gece, piskopat düşünlerimi silerim seninle..
Serseri gönlüm Seni Sevdi Seni beğendi, Senden başkası Olmaz Hayatımda Kalıcı Ebedi Ama Yanlışın OLmasın Çizerim Seni..
Yaralı kalbim seninle düzeldi, bir senin için başladı bedenim ayakta durmaya bir senin için güldü yüzüm aşkınla, bütün piskopat ve serseri düşüncelerimi sildin saf duygularınla.
Belalı bir kalbim var sevdiğim senin için atar bu kalbim dilberim, piskopat olsakta bu alemde seni seçti gözlerim, serseri gibi sevdim seni kendim bildim güzelim..
Akşam Yolların olmak isterim sabah yüzüne vurduğun su olmak isterim, sinirli anında en piskopat duyguların olmak isterim sevgilim..
bendeki yüreği başkasında bulamazsın benim bükülmez bileğim gibi kimse tutmaz ellerini, sen git sosyetik aşklar bul kendine ben piskopatım kaldırmaz sevgin benim duygularımı güzelim..
hayatı Acısıyla tatmayı Sevdim Sen Aldırma Bana Bak işine güzelim, Ben Acıyla Sevişmesini öğredim piskopatız biz kaptırmayız kalbimizi güzelim..
Yüzümdeki Çizgiler Hayatın Eseri kalbimdeki Kırıklarda Senin Eserin.



Psikopat Sözler 2017 Kısa Piskopat Sözleri

Güzel Sözler

Güzel Sözler ,



Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com