Logo

En Yeniler

Komik Araba Arkası Yazıları 2017 Araba Arkası Sözleri





Anlamlı ve komik araba arkası yazıları kısa 2017 sayfası – Bu sayfamızda arabaların arkalarına yazılan hepsi olmamakla birlikte bazıları komik bazıları aşk anlatan damar araba arkası sözleri bulacaksınız. Ya öyle yazılar oluyor ki bazen gülmemek elde değil ve sosyal medyada da zaten devamlı çıkıyor ve yayınlanıyor bu yazılar arkadaşlar. Bazı araba arkası yazıları resimli olarak da verildi onu da söyleyelim dostlar.
İşte sizlerde belki araba arkası yazıları facebook twitter paylaş yaparsınız yada kendi arabanıza yazarsınız diye buraya topluca aldık ve yayınlıyoruz.
Gidisine yollar, durusuma kizlar hasta!

Sen söför sün dediler kizi vermediler.
Miras Değil Alın teri…!!!
Kolla Beni Serit Degistiriyorum.
Rahmetlide sollardi !
Rampada gecme beni, düzlükte düzerim seni!
Ceketimi atarim, asvaltta yatarim…
Bir kavanoz recel bunlarda gecer.
Babam saolsun & (Haci babam saolsun)
Alem bana ben sana hasta !!!
Önünü görmeden sollama, evine aci haber yollama…
Kuzu kurdun, yol ford un.
Asiksan vur saza, söförsen baz gaza!
Cilemse cekerim kaderimse gülerim.
Gas, fren, sanziman… halin duman!
Yaklasma toz olursun, gecme pisman olursun.
Tek rakibim Türk Hava yollari…
O simdi Asker !
Fordu yolda Hatunu kolda severim =)
Kiz dedigin taktinmi koluna yakismali, caktinmi duvara yapismali!
YalnIz Kurt !
Ela gözlümün nazina, hastayim ford un aragazina.
Rampanin Ustasiyim gözlerinin hastasiyim.
Gözlerin güzel ama bakmasini bilmiyorsun!
Sen gökyüzünde dogan günes, ben yollarda çilekeş
Sana taptigim kadar paraya tapsaydim milyarder, Allah’a tapsaydim ”Peygamber” olurdum.
Öyle birini sev ki, sen ölünce o hiç yaşamasin.
Rampalarin ustasiyim, gözlerinin hastasiyim.
Vur kalbime hançeri, yüregim parçalansin fazla derine inme, çünkü orada sen varsin.
Karayollarinda degil, senin kollarinda öleyim
Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayim

Gönlünde yer yoksa bana guzelim farketmez ben ayakta da giderim
V8’i yolda kızı kolda severim
Hatalıysam cep telfonuna hata yazıp bir boşluk bırak 9999’a gönder hatasız kul olmaz melodisi cebine gelsin
İstanbul Ankara 1 saat, sana sevgim 24 saat
İstedim vermediler sen kamyoncusun dediler
Sen evimde güzel bir eş, ben gişelerde çilekeş
Yokusta geçme beni bayirda düzerim seni!!
Trafik Polisleri sürüşüme, kızlar gidişime hasta
Otoban’da sessiz bir hayat, seni sevende kabahat.
Aşk’ıma ihanet ettin, beni trafik polislerine ihbar ettin
Yollar doç’un bastir koçum..
Kamyoncu dediler kiz vermediler.
Önünü görmeden sollama, evine aci haber yollama…
Araman için illa Hatamı yapmam gerekir?
Yaşamak buysa üstü kalsın kardeş
kızların naz’ına ford’un aragazına hastayım
Dillerdeyiz köylü güzeli
Hayat biter yol bitmez
Rahmetlide sollardı
BaBam SagoLsun
Miraz değil alınteri
Güzellerin hastası yolların ustasıyız
Aşkından oldum nezle burnumu siliyorum 3 metre bezle
gaz fren şanzıman halin duman
Sevdamız kızlar’da davamız yollarda
Ford yolda ne güzel birde olsa dizel
Asiller şımarmaz güzelim
büyüyünce tır olacağım
Aragazı yapma beklemede kal
Yaşamayla sözlü ölümle nişanlıyız
Kamyoncunun ahı indirir şahı
İnsan parasını kaybederse fakir , özgürlüğünü kaybederse
esir , sevdiğini kabederse şair olur
Kurallara uy beni izle
Alkol’lü araç kullanma benzinli araç kullan
İtirazım var bu yalan Dünyaya
Batan Güneş umudumuz doğan Güneş tesellimiz olsun
Liselim hor görme beni

Kurbanda kesilir koç,yollara yakisir doç
Acele etme ecele gitme
Allah’ın verdiği gaza basılır
Şov yapma evlat! Baba yorgun.
Şöför sağırdır korna çalmayın
Aşık’san bas gaza ölüysen yat mezara
Nereye gideceğini bilemeyenlere hiç bir rüzgardan fayda gelmez
Aşk’ta hızlı yolda yavaş biz Aksaraylıyız arkadaş
Tek rakibim Thy
Bir hostes’im bile olmadı
Düşme peşime yorulursun
Seninle bir dakika
Şanzumanım 6 ileri, var mı seni seven benim gibi!
Sosyetenin süslü basamaklarında ayak izimiz olmasada karakol’da ismimiz http:///guzel-sozler/araba-arkasi-yazilari.html her kızda resmimiz vardır
Asfalt bide anam ağladı be
Yollar benim…
Çayda dem cimbom’da kıdem!
Selvi boylum al yazmalım
Fordun aragazına kızların nazına hastayım be
Babam sevdı aldı anamı ben sevdım aldım babayi
Dikkat ağır vasıta
Nazar etme ne olur calış seninde olur
Yolların ustasıyım güzellerin hastasıyım
Babandamı şöför’dü be koçum
Vedalar zamansızdır gülüm!
Efsane geri döndü Cargo 2524 wolf.23
Ruh ve sinir hastalıkları uzmanı
Rampada geçemediysen düzde hiç geçemezsin Axor 3240
Hadi ulaşalım o yıldız’lara!
Yerimizi geniş ayırın malum 10 teker
Hoplama dingili kırarsın!
Rampada geçme beni düzlükte öperim seni
Hatalıysam yüzyüze görüşelim
Babam sağolsun ama arabayı ben aldım
Yagdı yagmur caktı şimşek en sonunda bende şair oldum be
Kapılın rüzgarıma az benzın yakarsınız
Miras deyil kıredı kullandım!
Ferrari gibi maşallah
Azrail bilöf yapmaz
Hatalı kullanıyorum sıkıysa ara
Ferrarim yok ama aslan gibi cargom var! anadolu efsanesi

Yalanım varsa kamyon carpsın!
Hatalıysam Çaktırma
Ben ölürsem cenazemi 83 ford la goturun!
Bu günkÜ seferimiz Ahiret’e boş yer çok imza: fireni patlayan kamyon şöförü
Yol vermiyosam korna cal ama kulaklarını tıka! öttürürüm
Sataşma baba yorgun!
Bırak bu işleri git fırcala dişleri
Ben adamı narkozsuz bayarım
Aleme bakma usta bas gaza!
Herşeyim var ama rakibim yok!
Denizden korksak gemiye binmezdik , havadan korksak ucaga bınmezdık , demirden korksak kamyoncu olmazdık!
Arabam 4 teker mardine kum çeker şu mardinin kızları Sürgün babaya yağ çeker
Gözünün yağında hamsi pişireyim nazar değdirme
Alem bana bende sana hastayım
Duanla yasamadım ki Bedduanla öleyim
Yetişemiyorsan el salla!
Kamyon değil şöför modifiyeli
Beni çeken çeker çekemeyen çeker gider
Rüzgar’ın oğlu
Adını asfalta kazıdım ! bıde kasaya!
Yolverdağlar yolver banaa
Marmara’nın incİsi!
Asfalt düsmanı! daglara sürgün!
Beni izlemeye devam edin!!
Havalanma havanı alırım
Mazotu bıtene asla yardım etme
!!!Sonunu düşünen kamyoncu olamaz!!!
Yaklaşma fazla arkaya, frenlerim iyi tutuyor.
Bu Dünya çekilmiyor, Uzun Samsun içilmiyor.
Direksiyon başında uyuyorsam arayın 0212 xxx xx xx
Karlı dağın boz yılanı
Hatalarım stilimdir!..
Entelim ama para bende
Kızları da alsalar Asker’e, vallahi istemem tezkere.
Kader her Çileyi sırtıma verdi
Al fordun dizelini, sev köyün güzelini
Geç! Dayın kurban olsun
Geç geç önde b.k var sanki..

Bas ağam bas ilerde cennet var….!!
Ask’ın bana hız verir ,yağmur camur vız gelir…
Demir gibi kollarIm hiç affetmem sollarım
Hızdan zevk alan hastaneden sevk alır
Kamyonucunun çilesi ölünce biter
Ay’a baktım seni gördüm sana batım Ay’ı gördüm
Ne yol biter ne çile
!!!!Reçete ile satılır!!!!
(Ne alaka diyen arkadaşlar için söylüyorum Mercedes Benz yeni bir kamyon cıkardı AXOR3240 400 beygir
gücünde taksilere kafa tutuyoda ))))
!!Sollamadan önce iyi düşün!!
Sollamadan önce derin bi nefes al
Sende herkes gibi arkamdan bakacaksın evlat!
Kurt dumanlı havayı sever
kime kaldı ki bu Dünya
Boş durma evlat tampondaki vidaları say!!
Kahrol düşman al sana kara duman!
Gönüller bir olsun!!
Hatunlar geçer teker teker ah şu kamyon, benden neler çeker
Sen hangi mevsimin yağmurusun?
Bırak bakmasın hatun bize tak sen vitesi 8’e
Uzaktan severim ruhun bile duymaz
Taşın kalbi yok ama onu da yosun sarar.
Git gel konya 6 saat!
Kapılma rüzgarıma sen de aldanırsın
Kamyonu çalıştırdım , bujileri alıştırdım , istanbul kızlarını görünce! vitesleri karıştırdım…
Beni takip etme bende kayboldum
Durdurun Dünyayı başım dönüyor inecek var
Güzel kamyon di mi yeni aldım

Yapıştır abi nassı yani!!
Kamyonumda benzin yok son sürat gidiyom
O şimdi sivil
Yıldıza etiket lazım değil!
Ben bir kadini sevdim mi gözüm gibi bakar, ilah gibi taparim ama ki bir yanlisini görmeyeyim
bir bidon benzin döker çatir çatir yakarim.
Sen benim yaşadıklarımı hayal bile edemezsin
Öyle bir yaşa ki öldüğünde mezarcı bile ağlasın…
Rampanın atmacası!
Dün gece görmüşler seni, dağıtmışsın şanzımanı freni
Bu yollarda hep biz varız!
Sebebsiz gözler ağlamaz
Aşka sürgün
Gel Dünya’nın gör halini yaşadım sevginin en kör halini
Babam sağolsun , Anam kahrolsun..
Kışın günesine kızın gülüsüne aldanma
Senin olsun ovaların dağların
Alın önümden şu Bmc’yi










Cehennemde üşürsün inşallah!
Basa basa tabanlarım aşındı
Bizi çekemediler
Ben yaşadıkça..!!!
“Tatilden mi şekerim?”
Dikkat kamyonda lazlar var
Geç kaldı desinler geçmişolsun demesinler

Kolla Beni Şerit Degiştiriyorum
Manita kolda ford yolda güzeldir
Car in baby
Senin havan kadar benim rüzgarim var
Asfalt’ın olayım çiğne beni tekerin olayım dönder beni
Adı bende saklı
Aşk’ta hızlı yolda yavaş biz Boyabatlıyız arkadaş
Madem ki türksün , göster ki ürksün
Usul geç şöför uyanmasın
Yaklaşmanı sevdim , şimdi uzaklaş
Hatasız dost arama yalnız kalırsın
Benim için ağlama gözlerinden olursun
Biz Man’cıyız hep damarcıyız
Bir sollarım bir daha solunu hissedemezsin
Sarsıldım ama yıkılmadım
Bizde vites konuşur
Değirmende ağartmadık anam bu saçları
Mecburum sollamaya
Aşık’san bas evi, televizyoncuysan reyting her nevi
İnat etme gökyüzü benim kadar ağlayamazsın
Lütfen ayarımla oynamayın
Görmüyorum ama gönül gözüm açık
Plakamı okurken Besmele çek
Bu sese kulak ver 3 km dinleyeceksin

Bastımmı gaza egzos patlar çıktığım yolu polis kaplar
Nazar etme ne olur kredi kullan sninde olur
Çekilin ayagımın altından
Bırak alemi usta daha yolumuz uzun
Adını asfalta patınajla kazıdım
Hayat harcadın beni
Alıcı gözüyle bakma satılık değil
Ne sana diz çökerim nede Kader’ime
Kalite anlatılmaz yaşanır iyiler mutlaka kazanır
Mecburmuyum sevmeye gözlerin yeşil diye?
Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun
Aşk’ıma yer vermedin kalbin o kadar darmı
Suskunluğumuz korkumuzdan değil asilliğimizdendir
Sevmek suçsa cezamı idam isterim
Taksici değilizki manitamız olsun kamyon şöförüyüz kızlar canınız sağolsun
Geceler seni düşündügüm kadar uzun olsaydı hiç Güneş doğmazdı.
Allah be meydan bana kalmış
Kızlara selam aragaza devam sosyete
Kim demis ki kirmizi isikta gecilmez,Rahmetli gecerdi…..
Butun rakiplerim rahmetli oldu
Hızlı yaşa genç öl cesedin yakışıklı olsun
Kendini ve arabanı seviyorsan beni geÇmeyi düşünme
Ben ne sollayanlar gördüm be
Tek rakibim 2080 yılında çıkacak olan görünmez araba..
Akıllı ol evlat!
Alem bana ben sana hasta
Algıda seçiciysem günahım ne?
Alırsın Chevrolet, yuvarlanırsın şarampole
Alırsın ford,olursun lord.
Alırsın ford,olursun mord.
Alırsın Skoda, kalırsın yolda
Anılar da anlamsız
Ankete gerek yok eskiler daha iyi.
Askerin emaneti.
Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza.
Aşk çekenin, yol gidenin.
Aşkıma ihanet ettin, beni trafik polislerine ihbar ettin.
Aşkın bir sabun ise, köpürt beni pakize
Adrese gerek yok eskiler bizi tanır
Altımdaki BMW sakın üstüme gelme.
Arabada yalnız var!
Araman için illa hata mı yapmam gerekir?
Aramasın artık gözler, o şimdi asker..
Baba parası değil, 4 yıl lisans, 2 yıl master ve doktora teri
Baba yorgun sengeç.
Baba yorgun!!!
Baba yorgun, dalaşma.
Babalar ağır gider…
Babam sağ olsun.
Babam sağ olsun ama, arabayı ben aldım.
Hacı babam sağ olsun
Baktım araba kıyak, karı da kıyak, dedim ne ayak
Bas gaza, frene, debriyaja… Götür ver parayı vergiye, stopaja
Ben bi düşüneyim.
Ben bir kadını sevdim mi gözüm gibi bakar, ilah gibi taparım; ama ki bir yanlışını görmeyeyim bir bidon benzin döker çatır çatır yakarım.
Ben ihsan değil hilmiyim,
Ben yaşarken sen çıldıracaksın
Beni bir tek sen anladın,sen de yanlış anladın orijinal hemşerim.
Beni sevme sevdiğimi bil yeter.
Benim için ağlama, gözlerinden olursun.
Bi daha sevmek için heves mi bıraktın!”
Bi kızların nazına, bi de ara gazına hastayım.
Bir kavanoz reçel bunlarda geçer
Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.
Bizi kimse çekemedi halatlar koptu.
Bu acilar bizi yildirir mi sandin?
Bu dünyada her şey paraysa üstü kalsın.
Burma burma bıyıklarım, Tarkan seni ayıklarım.
Büyüyünce TIR olucam.
Bir sen degil alem hasta
Ceylan gözlüm
Ceketi atarım asvalta yatarım
Çilemse çekerim, kaderimse gülerim.
Çılgınımsın!
Doğma bebek şoför olursun
Duanla mı yaşadım ki, bedduan ile öleceğim?
Dünyalar kadar sevmek buysa bırak kalsın
Dünyayla nişanlı, ölümle sözlüyüm
Düzde geçme beni, yokuşta mahçup ederim seni.
Dünya dikenli bir hayat sevenlerde mi kabahat.
Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsan, çok yaklaşmışsın demektir.
Eğer kalbinde yer yoksa güzelim, farketmez ben ayaktada giderim.
Ela gözlümün nazına, hastayım fordun aragazına.
Entelim ama para bende
Esrarlı gözler
Esmerin nazına, ford’un aragazına…
Gazla uçabilirsin, ama frenle konamazsın!
Gidişime yollar, duruşuma kızlar hasta!
Gönlünde yer yoksa bana güzelim; farketmez ben ayakta da giderim.
Gözlerin güzel ama, bakmasını bilmiyorsun.
Hak edeni hayatıma hak etmeyenin hayatına sokarım.
Hatalıyım , sıkıyosa ara
Hatalıysam, aramızda kalsın.
Hatalıysam yüzyüze görüşelim)
Hataylıysan lütfen ara
Hayatımı yazsam, duble yol olur.
Herkes sevdiği kızı alsın
Hostes aranıyor
İstanbul Ankara 4 saat, sana sevgim 24 saat
İstedim vermediler, sen şoförsün dediler…
İyi mazot selülit yapmaz
Kamyon çeker 10 ton – 20 ton, gönlüm çeker Paris Hilton.
Kamyoncu dediler kiz vermediler.
Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.
Kısmetse dönerim
Kız dediğin taktın mı kola yakışmalı, çaktınmı duvara yapışmalı!
Kızın gülüşüne, kışın güneşine aldanma
Klibimde oynar mısın?
Kolla beni şerit değiştiriyorum
Korkuyorsun, garanticisin!
Kurbanda koç, asfaltta doç.( doç yazılmış, dodge da değil)
Kuzu kurdun yollar ford’un!!
Küresel ısınmaya karşı su tankerlerine geçiş üstünlüğü verilsin
Küskün kral yollarda
Kuleyle kavgalı çilekeş pilot!
Kuzu kurdun yollar clio’nun!!
Maşallah de * !!!
Mavişim
Mazda huzur namazda
Mecburum geçmeye..
Menfaat yolunda edinilen dostluk, çile yokuşunda son bulurmuş.
Miras değil alın teri
Mezuniyeti en az university.
Nazar etme ne olur, çalış senin de olur.
Nazlı yarin cilvesi, diş yapar Ford’un 2. Vitesi
Ne Müslüm’den ne de Orhan’dan, sevdiğim tek parça ’Yedek parça’
O şimdi asker.
Opel Corsa, Toyota Corona
Otoban’da sessiz bir hayat, seni sevende kabahat.
Ovaya saldım koçu, sevdim aldım dodge’u.
trabzonun lazına transporter in ara gazına hastyım
Önünü görmeden sollama, evine aci haber yollama…
Öyle birini sev ki, sen ölünce o hiç yasamasın.
Para bende bundan sonra kıro olucam
Radar mahkumu
Radyatör kapağını içindeki su sıcakken açmayın!
Rahmetlide sollardı
Rampada geçme beni düzlükte düzerim seni
Rampada yavaş, düzlükte savaş.
Rampaların ustasıyım Rambrant’ın hastasıyım.
Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım.
Sana taptığım kadar paraya tapsaydım milyarder, Allaha tapsaydım peygamber olurdum.
Selvi boylum al yazmalım
Sen gökyüzünde doğan güneş, ben yollarda çilekeş.
Sen sus, birikimin konuşsun Tinselgül.
Sevene can feda, sevmeyene elvada.
Star 2015
Star yarabbi
Sarı kızın nazı ford’un ara gazı !!
Sen kalbimde batan güneş, ben yollarda çilekeş.
Sollama beni,sollarım seni
Şoför dediler, kızı vermediler
Şoförün bahtı kara muavinin gönlü yara.
Vatan için gidiyorum senin için döneceğim.
Sensizlik mi? ASLA!
Tek rakibim THY.
Uzaktan severim, ruhun bile duymaz.
Uzun ince kıvrım kıvrım yollar bazen deler geçer yüreğimi, sitem ederim yollara, sevmesini bilen
yüreğimi boş koydunuz diye.
UŞAK’lıysan vur saza, şoförsen bas gaza.
Vur kalbime hançeri, yüreğim parçalansın; fazla derine inme, çünkü orda sen varsin.
Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun!
Yetişemezsen el salla.
Yollar gidişime, kızlar duruşuma hasta.
Yolların kurdu babanın fordu
Yürü be koçum kim tutar seni?
Yolda hızlıyım aşkta yavaş, Çorumluyum arkadaş.



Komik Araba Arkası Yazıları 2017 Araba Arkası Sözleri
Güzel Sözler
Güzel Sözler ,

Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com