-->
Logo

En Yeniler

Kahraman Tazeoğlu sözleri ve alıntıları

Eğer silemeyeceksen geçmişimin tozlu raflarına üfleme. Sonra sen gidiyorsun, ben boğuluyorum o tozların içinde.

"Bazen içindeki ağlamaları gizlemek için, yüzünde sahte gülüşler taşır insan."

Aşk"Kanatlarım yok ama bir uçuruma âşığım..."

Şiir"Belki ben bir şiir kaybettim ama o şairinden oldu......"

"El alem ne der kadar yüksek duvarlı bir hapishane var mı?"

Yaşamak için sebebi olmalı insanın.

''Geçmiş iyi bir şey olsaydı, geçmezdi.''

Bir gün köklerinden koparıp atacağı bir çiçeği neden sular ki insan?

Artık hatırlanmaya değecek kadar bile kalmadın. Seni unutmak hakkım! Unutkan biri değilimdir ama sen bende hatırlanacak hiçbir şey bırakmadın. Benim unutulmuşum olmak bile güzeldir, bil. Aşk mı? Aramızda kaldı; içimizde değil… Yanlış aşkta doğru aranmaz. Ama yine de oku istiyorum. Cümlelerimde gizlenmiş duygudan ne anladığını benim nasıl yazdığım değil, senin nasıl okuduğun belirler.

Seni sevince, bulutlar mı iniyor başıma ben mi çıkıyorum onların yanına anlamıyorum.

Kitaplar olmasaydı eksik yaşıyor olurdum.

"Doğru bir kapıyı açmak için kaç yanlış anahtar heba eder insan?"

Aklım sende kala kala senden gidiyorum. İnsan yarısında terk ettiği filmin sonunu merak eder mi? Ediyorum. Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hâlâ rüzgârdan medet umuyorum...

"Düşmekte değildi dert yeniden kalkabilmekti."

"Güzel sevenler kolay vurulur."



Kahraman Tazeoğlu sözleri ve alıntıları facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.



Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com