-->
Logo

En Yeniler

En güzel aşk sözleri

Güzel Sözler
En güzel aşk sözleri


Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..



Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.



Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.



Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.



Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.




Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!..



Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm...



Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz...



Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!



Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!



Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...



Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.



Sen benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.



Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.



"Yalnızlığın, yalnızlığımla kafiyeliydi. Alt alta yazsak şiir, yan yana yazsak öykü olurdu. Hiç yazmadık aşk oldu..." - Cemal Süreya 


- Kırgın olsa da bu gönül, hele sen bir gül. Dünya'yla barış imzalarım... 


- Yüreğime gömdüğümü gözlerimle ''uğurlamayı'' öğrendim de, aklıma ''geleni'' nasıl karşılayacağımı bir türlü öğrenemedim... 


- Öyle bir sarıl ki bana , ayrılığa hiç yer kalmasıın . 


- İnsanları İkiye Ayırıyorum; Kürekle Dövülecekler, Yürekle Sevilecekler )) 


- Aniden çıkan mevzu gibiydin , Daha neyin ne olduğunu anlamadan , Sana vuruldum . . ! 


- Ben iyi niyetimden sadece bu gün kaybederim .! Oysa sen karaktersizliğinden her gün kaybedeceksin .." 


- Dünya durdukca sen bana dönmeye.. Kafanı yastığa her koydugunda benı görmeye.. Ben yasadıkca sen ölmeye MAHKUMSUN... 


- Seni seviyorum demek değil ki marifet, önemli olan o kelimenin tüm sorumluluklarını alabilmek.


- Pişman değilim! Sadece dön bak arkana; Ne için, nelerden vazgeçtin? Neler dururken, sen neyi seçtin!... - Nazım Hikmet Ran 


- Kimse beni sevmiyor' diye bağırdım! Annem; 'Ben daha ölmedim' dedi! - Cemal Süreya 


- Çok Romantik Susuyoruz. Metrelerce Özlem...


- Kalbinizde ilk sıraya Allah'ı koymazsanız;hem Allah'ı kaybedersiniz, hem de ilk sıraya koyduklarınızı...


- Aklıma geldiğinde yüzümü gülümsettiğin için teşekkürler. 


- Fal bakmayı öğrendım. Ellerini tutabilmek için.


- Gölgene lafım yok, oda seni adam sanıp peşinden geliyo.


- Hayatta da bazen roller değişir, bu sefer o seni özler, senin umurunda olmaz...


Basın göğsüme yaslandıgında, tek düşmanım var. Geçip giden zaman…


Çölün suya duyduğu özlem bile, Benim sana duyduğum aşkın yanında hiç kalır! Ben sana kavuştuğum gün, Çöller gözyaşlarımla ıslanır..


Bu Dünyada Sevipte Sahip Olamadığım Bütün Güzelliklerin Yerine Senin Sevgini Koyduğumda Bu Dünyada Herşeye Sahip Olduğumu Anladım


Sevmek çay sevilmek şeker,bizim gibi sevenler çayı şekersiz içer


Aşkımıza nokta koyma; sana bir kucak dolusu virgül getirdim !


İstemem sevilmeyi sevilmek sensizlikse


Yüreğimin ta içinde bir ateş yanar.. Yanmayan yer kalmamış söndürsen ne yazar.. Taşa toprağa seni yazdı bu eller.. Ah sevmenin değeri bir bilseler


Ne seni unutacak kadar zaman geçecek..ne de geçen zaman seni unutmaya yetecek..bırakıp gittim diye unuttum sanma…zaman alışmayı öğretir unutmayı asla


Sevginin kutsalligini biliriz biz yüregimiz rehin yüregimiz daragacinda iken bile, ölüme küsüp sevmeyi sevdik biz-


Mavilere bürünüp okyanus olmayi, Yesillere bürünüp doga olmayi, Sarilara bürünüp doga olamayi, hepsinin masumiyetine bürünüp doga olmayi, Hepsinin masumiyetine bürünüp senin olmayi isterdim-


Hani gözler vardir gözleri anlatir Hani sözler vardir gözleri aglatir Hani anilar vardir degeri geç anlasilir Birde “ASK” vardir, seni anlatir


3 türlü arkadas vardir Biri ekmek gibidir, her zaman bulunur Biri ilaç gibidir , lazim olunca bulunur Biride virüs gibidir, bosuna arama o zaten seni bulur


Rüzgarin kemanini çaldigi ve damlalarin pencereye vurdugu soguk bir gecede yatagina uzanip hayalini kurdugun ve keske dedigin tüm güzellikler senin olsun


Seni seviyorum dedigin zaman yalan söylüyor olsan bile bu sözü bütün gerçeklere degismeye hazirim ve olurda beni sevmedigini söylersen ben yine seni sevmeye devam edecegim-


Kalbimin derinliklerinden gelen bir çiiglik var tipki rüzgarin ugultusu gibi bedenim duru bir göl gibi, ruhum ise susuz kalmis bir çiçek gibi sessiz ve hareketsiz Beni bu dertten ancak sen kurtarabilirsin-


Yagmuru sevdigini söylüyorsun ama her yagmur yagdiginda semsiyeni aciyorsun
Günesi sevdigini söylüyorsun ama her günes açisinda gölgeye kaçiyorsun Rüzgari sevdigini söylüyorsun her rüzgar estiginde pencereni kapatiyorsun Iste bende bundan korkuyorum sevgilim!
Çünkü sende beni sevdigini söylüyorsun


Sensizlik kor gibi düser yüregime ama yakmaz, beni o ates sadece sen beni bir gün terk edip gidersen yakar


Uzakliklar küçük sevgileri yok eder, büyükleri ise yüceltir Tipki rüzgarin mumu söndürüp atesi yükselttigi gibi


Neden durmadan yagiyorsun yagmur, neyi islatmak istiyorsun? Cadde islak kaldirimlar islak, gözlerim ise zaten islak!


Seninle bir pergelin iki kollari gibiyiz, ne kadar dönersen dön yine ayni yerde karsilasacagiz


Sevgi güzellik ister gülüm, güzellik emek ister Güzellik tende degil gülüm, yürekte ates ister


Mutluluk bir evren, mutsuzluk küçük bir gezegen olsun, mutluluk senin mutsuzluk benim olsun


Bugün aglamayi düsünüyorsan sakin yapma! Çünkü bir yerlerde senin bir tek gülüsün için yasayan biri var


Sevmek seni seviyorum demek degil seni seviyorum derken titremektir


Dolunay ne güzel aydinlatiyorsun karanligi Rüyanda gül bahçelerini gör çünkü o bahçenin bir parçasisin


Aci hüzün yildizlar kadar uzak, mutluluk ise gözbebegin kadar yakin olsun, umarin gerçeklerinmutluluk, mutluluklarin sonsuz olsun


Zifir saçlarini savur içimde, küller havalansin yürek tutussun bölsün solugumu pasli bir biçak hayalim içinde düsüp yorulsun


Sana olan sevgimi daglara yazmak istedim, sevgim kadar büyük dag bulamadim


Dogru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmis derler o zaman onuncu köyden sesleniyorum SENI SEVIYORUM


Daglarin tepesine çikip “SENI SEVIYORUUM” Diye bagirmana hiç gerek yok, herhangi bir gecede herhangi bir yildiza bakarak usulca “SENI
SEVIYORUM” Demen yeterli tipki benim yaptigim gibi “SENI SEVIYORUM


Aglamak uzak gülmek hep seninle olsun ama bir gün illede aglaman gerekirse oda mutluluk için olsun


Ben seni unutmak için sevseydim adini kalbime degil, günes çiktigi zaman kaybolacak olan bugulu cama yazardim


Al vur hançeri kana bulansin fazla vurma derine çünkü orda sen varsin


Seni sevmek yanlislik ise asla dogru olmak istemiyorum


Aramizdaki mesafeler ne kadar uzak olursa olsun korkmuyorum sonsuzluga giden yollara yüregimi yazdim ve sen hangi yolldan gecersen gec seni sevdigimi okuyacaksin


Bizde Kardeşlik Nedir BiLirmisin? Nefesin KesiLdiğinde aL Bu Can Senindir… YoLun Sonu Uçurum OLsa;Çekil İLk Adım Benimdir…!! Gönderen: seyit


Sevgide biter sevgilide zamanla, onun için sildiklerin gelir aklına, hatalarını görmeye başlarsın bir anda, kıyıya çarpasın yine, kıyı seni savurur atar karşıya... ***melis***


Yeni arkadaşlarını kaleme, eski arkadaşlarını silgiye vurma. birgün olur da kalemin ucu kalbine batarsa silginin yumuşaklığına muhtac olursun...unutma...! birilerine yaranacam diyede başka birilerini gereksiz yere kırma.... insanların yağcılara değil efendilere ihtiyacı var..!!!!!!!!!!!!!!!!


DÜnyada İkİ dosttan bİrİ ÖlÜrse, asil Ölen dÜnyada kalandir....gökhan karaderİ


Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiç bir yere bırakmam.


Bilmezdim nefretin ne olduğunu, bilemedim düşmanımın kim olduğunu, ve tanıyamadım gerçek dostumu.


Dost bir can gibidir ne istersen verirsin yeterki o üzülmesin dost her seydan yakındır sana ne istersen yaparsın yeterki o sevinsin işte dost dostt...


Sadece gerÇek dostlar kalbİnİzde İz birakir


Hæyæt ßo$.. eğlen coo$ !..


İnsanlari tanidikÇa hayvanlari daha Çok sevİyorum


Bazıları vardır seviyorum der ama sevmez bazıları var seviyorrum der çok sever bende bunlardanım seni çok seviyorum ama bunu hiç bir zaman bilmiyceksin çünkü korkuyorum cevabın ne olucak bilmiyorum sende birgün beni seversin inş


Dostluk sır vermek değil sır saklamaktır


Dostumu satmam sattırmam......!!!!satanla bİr adim bİle atmam.........!!!!!!!!!!!(İsyankar tatvan'lı)


Alaca karanlığı sevmem ya günğdz olmalı ya gece kurşun ya vurmalı yada namluda durmalı arkadaş dedigin ya senın gibi olmalı yada hiç olmamalı::::::::::::


Gercek doslar ay gibidir karanlıkta belli olur ve tektir....


Dost aci sÖyler ama hep doĞru sÖyler...adanalı( 01 )


Mazi şarap gibidir üstüne gün gün yıllar, hatırlanmak iyidir mutluysa hatıralar


Dünya 3 günlüktr.. dün,bugün ve yarın.dün geçti, yarının geleceĞi belli deĞil.. Öyleyse bugünün kıymetini bil..


Dost denizdetaş toplamaya benzer önce birer birer toplarsın sonra teker teker atarsın amabazıları vardır ki atmaya bile kıyamassın işte sen benim atmaya kıyamadığım dostumsunnn (binnaz)


Dürüstlük,pahalı bir mülktür; ucuz insanlarda bulunmaz!!!!hidir


Herkes arkasini sana dÖndÜĞÜnde, ben tam gÖzlerİnİn İÇİne bakiyor olacaĞim.


Denİz derİndİr durulma dostluk ebedİdİr unutulmaz


Tanrım sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın icabına bakarım )


Sevdik olduk İsyankar yalan dünya bize dar paramız pulumuz olmasada aslanlar gibi yüreĞimiz var gönül vermeyiz dünya malına boyun eymeyiz allah kuluna dostluk bizde bÖleyledir Ölürüz arkadaŞ uğruna...


Dostluk onurdur ölümde olsa sonunda


Hayatta en değerli varlık dosttur. başına gelecek en büyük fırtınada dosttan en büyük mutluluk da dosttandir.. we yine dost en değerli varlık dosttur,çünkü dost hiç ummadığın yanında yanında olandır... ekleyen:nurdan akgedik..


Hayatta en büyük acın mutluluk olsun....


Dostluk İki ayrı bedendekİ teh bir ruhtur..!!..!!


Dostunu bil ki hayatını yaşa zevkin bitmesin


Dostluk paylaşmaksa ağladığında sıcacık bir kucaksa ve gerektiğinde ateşe atlamaksa dünya durana ve bu can Ölene dek dostumsun


Senİ aĞlatan deĞİl senİn İÇİn aĞlayan bİr dosttur (kader)


Gönüller birdir dünyalar aynı olsada arkadaşlıklar, sevgiler, aşklar yalan olsada umrumda değil dünya yansada biz dostu unutmayız uzakta olsada!


Biz hep beraberdik hiç ayrılmaz küsmezdik biz varya biz ölüme bile el ele giderdik...


DÜnyadakİ en gÜzel Şeyİ sana vermek İsterdİm ama senİ sana verememkİ


Ne ask ne para bi sen ol yeter be knk doqi :d


Bilmiyorumki acaba dostluk varmi? benim canimdan cok sevdigim bir dostum vardi ama artik yok bunun üstesinden gelmek cok ama cok zor...


Gerçek dostlar yıldızlara benzerler karanlık çökünce ilk onlar gözükürler!!!


Adem yalçın ismail yaba uğur baltacı halil savaş apdullah b.ahçivan mehmet bozkurt mehmet demir ahmet özdemir emre yıldız yazan adem yalçın hasancalı çpl lisesi


Dostluk iki yürek arasında akan bir nehir gibidir;gittiği yeride temizler geldiği yeride"


♥ gönüller birdir dünyalar ayrı olsa da. arkadaşlıklar,sevgiler,aşklar yalan olsa da umrumda değil dünya yansada biz dostu unutmayız dost uzakta olsada. ♥


Hep korkarsın yanlızlıktan, ama eğer yanlızsn yalancı arkadaşların, ikiyüzlü dostların ve ve çekip gidecek bir sevgilin olmaz!

Ölümé qidiyoruz dédiğimdé "neden" diyén déqil "ne zaman" diyéndir ßénim dostum !!


Dost dedigin Ölüme gidiyoruz dediginde neden değil ne zaman diyendir.


insan hayatta bir ki?i sever 100 kişiye tapar.


kapak-sozler.blogspot.com
Aşk sözleri, güzel aşk sözleri, en güzel aşk sözleri, aşk mesajları, güzel aşk mesajları, en güzel aşk mesajları, sevgi sözleri, güzel sevgi sözleri, en güzel sevgi sözleri, aşık sözleri, güzel aşık sözleri, en güzel aşık sözleri