-->
Logo

En Yeniler

Didem Madak sözleri ve alıntıları

Sağlam bir halatla çekiyorum acıyı kendime doğru..

''Bayım; bu gidişleriniz beni şair, sizi şiir yapacak… ''

"Dünyaya bir kadının eli değse Zeyna!
Şöyle ağır bir halı gibi çırpılsa
Tozlar havalansa..."

"Tehlikeli sayılmam artık.
Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum"

Kitapİnanın kendimin
"Yokluğunda çok kitap okudum"

''...Bir yığın insan tanıdım. Ama hep yalnızdım...''

Kâğıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz,
Limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!

Yeter ki sen beni
Hiç yazamayacağım bir romanın kollarına atma.

''En iyi hikâyeleri ölüler anlatır
Ölülerin anlattığı hikâyeler
İnşirah suresi gibi insanı ayartır...''

İnsan çıtır ekmeği ısırdığında,
Kırıklar dolar kucağına.
İşte orası umudun tarlasıdır.
Ve orada başaklar ağırlaştığında,
Sayısız ah dökülürdü toprağa.

Bir süredir plastik vazolar gibi hiç kırılmıyorum.

Acı denizlere doğru akıyorum...

"Güneşi özledim, sonra seni
Keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım."

BeklemekBekçisi olmayan geceler denk geliyor bana,
çaresiz bekliyorum.

İnanma pencerelere bayım,
Geceleri hepsi ayna oluyor..



Didem Madak sözleri ve alıntıları facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.



Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com