-->
Logo

En Yeniler

Anlamlı ve Manidar Sözler

Anlamlı ve Manidar Sözler



Facebook Anlamlı ve Manidar Sözler, en anlamlı ve en manidar güzel sözler



Nokta kadar menfaat için virgül kadar boynumu eymem!



Önüne geleni değil , uğruna öleni sev . Sana bakanı değil sana inananı sev . Seni ağlatanı değil senin için ağlayanı sev . Ama unutma hakedeni günlük değil ömürlük sev .....



Seni tanıyamıyorum artık derken ne kadar da haklıydın… ben de seni sevdikten sonra kendime hiç rastlamadım…



Yuvadaki Mutluluğun Şifresi; Rıza, Vefa, Saygı, Sevgi ve Sabırdır..



Her kalbin çarpıntısı, kendi ecelinin ayak sesidir..!



Küçükken, İki Resim Arasındaki 7 Farkı Bulurdum.. Büyüdüm, İnsanla Hayvan Arasındaki 7 Farkı Ayırt Edemez Oldum...



Büyük Adam Olmana Lüzum Yok, Sadece Adam Ol Yeter...



Suya yazıyorum artık yüreğimdekileri.. Ne taşıyor, ne de haddini aşıyor..



- Bilir misin ...ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması... Ben deyip susması, Sen deyip ağlaması



''Aşk'' Kelimesi Ne Kadar Çok Kullanılırsa Anlam Yükü O Kadar Azalır ..!



Dün bir şarkı çıktı radyoda, yarısına ben eşlik ettim yarısına gözlerim.. Söylemek çok acıtıyor ama " Ben seni çok özledim./ ''



Ey yâr ! Aşık olmak dua etmektir… Bir ömür boyu Amin’e var mısın ?



Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme, kırk yılın hatrına 'SEN' kalayım...



Yaren değil yar ol ki sevgilin mevla olsun.Diken değil gül ol ki aşığın bülbül olsun.Dostuna öyle dost ol ki adını derman koysun..



"İnsan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş".



Benden nefret ettiğini duydum. Eğer seni düşünecek vaktim olsa, bende senden nefret ediyor olurdum.



''Sen Benim Gönlümde Oldukça, Yemen'de De Olsan Benim Yanımdasın. Eğer Sen Benim Gönlümde Değilsen, Yanımda Da Olsan Yemen'de Sayılırsın. ..''(Hz. Mevlana)



Kadınmış derler adamı deli eden. Sen ne dersen de,yine kadındır deliyi de adam eden...



Peynir-Ekmek yersen gariban olursun ama peyniri ekmeğin üstüne koyar birde kürdan saplarsan sosyete olursun.



Ne olursan ol ! 2 karis mermere 4 satir yazi olacaksin !



Yalan her dilde ayrı telaffuz edilsede.. Senin dilin bu konuda evrenseldi...



"Akıla gelen, başa gelir diyorlar ya, yalan ! Öyle olsa, milyonlarca sen düşerdi başıma". Cemal Süreya





Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm.Meğer yıllardır iletişim kurabildiğim bir sürü hayvan varmış.



Çocuk değilim artık, Büyüdüm. Biraz yorgun, biraz kırgınım yine de. Yeter artık! Giden yolunu, kalan yerini bilsin sadece.// Sunay Akın //



Ruhunu Dinle "Aşkın bu denli sıradan olmadığına inanıyorum ben. Önce sıradanları yaşayacaksın ki, gerçek olanı anlayabilesin.



O kadar yoruyor ki hayat.. Bıkkınım ve mutlu olamayacak kadar az; ama umrumda değil, artık uzanıp ölmek istiyorum biraz.



Gerektiği Zaman Ağlamaktan Çekinme. Çünkü Gözyaşları Söyleyemediklerini Söylemek İçindir Sadece.



Aşk denilen şey karşılığını bulamak değildir sadece. Ben karşılık bulamadım ama; hiç bu kadar bağlanmamıştım daha önce..



Bir kadının içindeki masum meleği erkek keşfeder; ama o meleğin tüm masumluğunu da yok edecek olan yine erkektir



Hayatınıza 'onsuz yaşayamam' dediğiniz biri girip çıkmıştır mutlaka. Ne kadar büyük yalancıymışız meğer, hepimiz yaşıyoruz hala.sunay akın



"Hayatta en zor şey de; İnsanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır". (Shakespeare'm)



Bir insana; "ya benimle olur musun ?" denir, "ya da benimle ölür müsün ?" İşte iki noktacık değiştirir anlamı..



Bir zaman altını çizdiklerimin sımdi üstünü ciziyorum...



Kαç kişi beпDeп nefгet edeг biLemem. Beпi sevmeyeпide kαLbimde besLeyemem



Anne Hakki Ödenmez, Sevmeye Ömür Yetmez, Bütün Dünya Benim Olsa, Birtane ANNEM etmez.



Bana Derdin Ya 'hep arkandayim...' Evet Sen Hep Arkamdaymissin, Arkamdan VURDUGUNDA Anladim....



Gidenin Yeri Boş KaLmaz, ELbet Bir Gün DoLar..KaLıcı Olan Vazodur, Çiçekler Hep SoLar!!!



Hiç Kimse Sandiği kadaR mutsuzZ, umduğu kadaR mutLu oLamazZ!!!



İnsan bazen başka hikayeLere ağLarken içeride bir yerde kapısı araLık kaLmış kendi hikayesine ağLar asLında...



Hıçkırık MisaLi Bir Sєn Tuttu içimdє... Nєfєsimi Tutsam qєçєr miSin ? Yoksa qєrçєktєn Nєfєsimi Kєsєr misin ?



Ressama sormuşlar mutluluğun resmini çizebilirmisin ? Ressam demiş ki ben çizerimde sen anlayabilirmisin ?



KırıLacak ßir KaLp Daha kaLmaDı ßεnDε.. Sana Son ßir tavSiyε; VεdaLar Soğuk oLur.. Sıkı qiyin, üŞütMε.!



"Artık insanları tanımak için zaman kaybetmiyorum; nasıl olsa onlar zamanı gelince kendilerini tanıtıyorlar". [Paul Auster]



Kimse Kendini Ağırdan satmaSn .. Biz onLarın inDirim GünLeRiniDE Biiiyoruz..



Ey Gönül; madem sığınacağın bir limanın yok, yoksa dayanacağın imanında mı yok?



Unutma, sana ışık tutanlara sırtını dönersen; göreceğin tek şey kendi karanlığındır.



Düşenin dostu olmaz' der kimileri. Sanki ayakta olanın dostu çokmuş gibi...



Pizza'nin AmbuLanStan daHa erKen geLdigi bi uLkede yaSadigimiZi biLior muSunuz xD



Bazen insan; "ben iyiyim" dediğinde gözlerinin içine bakıp "iyi değilsin biliyorum" diyecek birine ihtiyaç duyar !!



Yalan zeka işidir, dürüstlükse cesaret.. Eğer zekan yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini toplayıp, doğru olmayı dene..



Seveceksin, idare edeceksin, hükmedeceksin, adil olacaksın.. Sol yanın ağrısada dimdik ayakta duracaksın..



Unutma! Açtığın her yaradan, teker teker hesap soracak " Yaradan "



Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar. Sorun atlı karıncalar değil, arkamdan dönüp duran dönme dolaplar



İstediğin kadar hayatımın kıyısında, köşesinde bulunabilirsin. Üzgünüm ama bir daha asla 'merkezinde' olmayacaksın



Hayat bir kaç yara vuracaktır kanatlarına, kırılıp kanayacaktır mutlaka.. ama unutma yaralı kuşlarda uçar sonunda.. Yeter ki Sen; Hayata küsüp kanatlarını koparma...



Mutlu İken Söz Verme, Üzgün İsen Cevap Verme, Öfkeliysende Sakın Karar Verme, Yoksa Üzende Sen Olursun Üzülende ..!



Biz sevdik mi YER oLuruz. Biz sevdik mi SEL oLuruz.. Biz sevdik mi LâL oLuruz.. Biz sevdik mi "CAN " oLuruz..! Hz.Mevlana



Şu dünyada yüzlerce ahmak, etek dolusu altın verir de, şeytandan dert satın alır.



Kibir nedir ???... Kendisinden habersiz,kendini bilmeyen insanın durumudur... Tıpkı güneşten haberi olmayan buzun kendini birşey zannetmesi gibi... !



Her süt içene süt çocuğu diyen gençLik. Annenizin göğsünden aLkoL mu emdiniz ?



İnsan vücudundaki organlar parçalanıp satıldığında 42.5 trilyon lira ediyormuş.En pahalı organ kemik iliğiymiş.Yani bir gün biri karşınıza geçip " kaç kuruşluk adamsın lan " derse gönül rahatlığıyla 42.5 trilyon lira diyebilirsiniz



Kırmızı Işıkta Arabasıyla Geçen Hanfendiye Yurdum Polisinden Alkışlanacak Anons ''Bacım O Geçtiğin Gece Lambası Değil, Çek Sağa.



Hürrem ve Caroline'den de anladığımız üzere erkeğin kalbine giden yol bozuk Türkçe'den geçer. xD



Ben bardak kırsam sakarım,annem bardak kırsa nazar değdi,babam bardak kırsa onun ne işi var orda )



Kimse bilgisayarım kadar olamadı, Hergün '' Hoşgeldiniz '' Diyor : )



Üstüme gelsen de "Hayat", Ne "Canım"ı yakacak kudrete sahipsin! Ne kanımı akıtacak bıçağa! Yazılanı kaderim der yaşar, Alnım açık,başım dik giderim!



Ben "Yar"adandan ötürü, Seni Bile Severim! Elinden geleni ardına koyma "HAYAT", Ben yine de sana! "Gülüm"serim....!



Ben bir KADINIM.Kimseye özenmeden özenilen.Kimseden almadan kazanan.Kimseye gölge olmadan ışık olan.Hem anne,Hem dost ama KADIN



Kırgınlık hep uzun, mutluluk kısa sürer. Çünkü kırgınlık kendini giderir, ama mutluluğu tatman için yanında biri olması gerekir.



Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım.



Bil ki, önemli değildir kaç kez yenildiğin.. Unutma asıl önemli olan, kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.



Bazen aşk gider ve sen yıllardır içinde yaşadığın yürekten, valizler dolusu anılarla kendi yalnızlığına taşınırsın.



"Her kadına sahip olmaya çalışan adam bir kadına hasret kalır ! Bir kadına sahip olan adam; Her kadını kendine hayran bırakır."



"Bir elde kadeh, bir elde Kuran; Bir helaldir işimiz, bir haram. Şu yarım yamalak dünyada ne tam kafiriz, ne tam müslüman" .



Güzel Sözler Anlamlı ve Manidar Sözler  facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.

Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com