-->
Logo

En Yeniler

Ağır Abi Sözleri 2017 Kısa Ağır Abi Mesajları

Ağır Abi Sözleri 2017 Kısa Ağır Abi Mesajları



Bu yazımızda ağır abi sözleri kısa, ağır abi sözleri resimli, ağır abi mesajları uzun, en güzel ağır abi sözleri 2017, yeni ağır abi sözler facebook twitter için olanlarını yayınladık.

Biz Ağır Abi Olduk Alemde Ders Verdik bütün gençlere, Sevgiyi Aldık Kalbimizden Cüzdanımıza Koyduk Tesbihle Aşk yaşadık gecelere Atladık..



Yok bu Aşkın Dermanı her Sözüm Sana ManâLı, Deli Gibi Sever Bu Delikanlı, Sen iStemesende Bu Can Sana Sevdalı…

KaranLık gecelerde Yıldızları izler Bu Delikanlı, Aşk yarası Geçmez Kalbi Olmuş Derbeder…

tarz yaratmak için Ağır Abi OLma!! Ağır Abi Dediğin Sevdimi Tam Sever Giydiğini herkez Beğenir, Saygısı Sonsuz Sevgisi Ebedi Olur.. ağır abi sözleri anlamlı

imanımız Varsa Bu yolda, Seviyorsak ALLAH Yolunda, Delikanlıyız Biz Ağır ABileride Biliriz Sevdikmi İmanımızla ALLAH ına Kadar Severiz..

öLmek için Dost Bulma! Senin için öLücek Dost Elbet Bir Gün Olur Yanında… ağır abi sözleri facebook

Ağırdır Sözlerim her Delikanlı Dinlesin! Ağır Abidir ismim Fazla Racon Kesmeyin, Şeklimiz Vardır Alemde Sesinizi Kesin.. Bizi Dinleyin Rahat Edin..

Alemde Dayı Olmuşuz Ne fayda Sözlerde Kral Olmuşuz Ne Fayda, Bir Güzel Sevdik Sonunda Oda bize Bakmıyor BatSın Bu Sevda…

Reislerle Kurduk Mekanı Dayılarla Harcadık bu yolları Serserilerle Aleme Daldık Delikanlılarla Şekil yaptık, Bizler Ağır Abileriz herkezi Severiz..

Şekil yapma Bana Ezerim Seni Fazla Kurcalama Bozarım Seni, Delikanlı Adam yapmaz Geri, ben Daima ileri Giderim Ezerim Seni..

Çocuk Yok karşında ANlatma Masal, Kurbağa Bekleme Olursun Sanal, Bizim Sevgimiz herzaman real, Delikanlı Gibi Seviyoruz Ağır Abileri izliyoruz…

Bu Sokaklarda Ne Kralları indirdik Ne Garipleri Kral yaptık, Haklıyı Severiz, Haksızı s….(anladınız siz)

Biz Mercedes lerle gezip Gözlüklerle Şekil Yapmayız, Biz tesbigle Gezer takım Elbisemizle Havamızı Basarız…

Ne Serseri Dinler Yüreğim Ne Delikanlı Bilir beynim benim Sadece Abiyim Alayına Giderim…

Benim sana olan aşkım sagır bir ressamın , kristal bir yüzeye düsen gülün sesini çizdigi zaman biter.

Yanagına düşen bir kar tanesi eriyip dudaklarına ulastıgı zaman, ve bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde, yüzünü rüzgara dön yeter, o benim iste!

Gecenin 5inde başlar hayatımız Siz Rüyalar içinde Prens Olursunuz Biz gerçek hayatta..

Sen hayatı Yavaş Yavaş Çık Ben yürüyen merdiven kullanırım…

Senin Boş Sokaklarda Artislik yaptığın Sözleri Biz Evlatlarımıza öğretiyoruz.

Fazla Yapma tantana Sokarım Sözlerimi Koca kafana!

Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.

“Doğru düşüncelerin ve çabaların, doğru sonuçlar vereceğim bilerek, sevinç ve barış içinde çalış.” James Allen

Yoluma Çıkanı Ezerim Dikkat Et Senide Sollarım…

Kimse bizim gibi yürekten sevmez kimse bizim gibi değer biLmez.

Sen Süslü Kaldrımların Sosyetik Kızısın Biz Varoşların Mekanında Aşk Yazan Çılgın gençleriz.

Güzelim Senin Parmakla Saydığın Aşklarına BedeL Benim tesbihimdeki aşk Taşları..

Kimse Duramaz önümüzde, Delikanlıyız Alemde Yalan OLmayız..



Kâh Çıkarım Gök Yüzüne Seyrederim Alemi Kâh inerim Yer Yüzüne Seyreder Alem beni…

Zihin, insanın sarf ettiği tüm çabalarda en yapıcı ve en yaratıcı gücü oluşturur. (Alfred Armand Montapert)

Biz Mercedes lerle gezip Gözlüklerle Şekil Yapmayız, Biz tesbigle Gezer takım Elbisemizle Havamızı Basarız

Ne Serseri Dinler Yüreğim Ne Delikanlı Bilir beynim benim Sadece Abiyim Alayına Giderim.

Karanlık Gecelerde Çıkar ismimiz Aleme Ağır Abidir Adımız Bilir Alem Bizi. http://www.tugbam.com/guzel-sozler/agir-abi-sozleri-mesajlari.html

Kahvede iceriz Çayımızı 3 Şeker OLmaz Bizde Delikanlı 2 Şekeri Atarız Tavşan Kanı Cayımıza Sohbet Ederiz Bizden Büyük Adamlarla.

Siz Sokakların Efendisi Sandığınız Semtlerin Çocuklarısınızı, Bizler Sizlere Bağışlakdık O Sokakları

Silahımda 14 Mermi Çekerim geceleri silahımı Sıkarım Etrafıma Aşığım Aşık Oluyorum Sana Deli

Kurşun kadar Hızlı yaşarım hayatı Boş Kovan Gibi Düşmem Doludur Barutum Geceleri Alırım Arabamı Giderim Belanın Olduğu Yere

Güneş Yüzlüm benim Senin için KaranLıkLardan Çıkıp Takdım belime Silahımı Ağır Abi OLmanın Yoktur Hesabı

Hayatım Senin yolunun üstüne çizilmiş Gülüm Sensiz OLamam, Yoluna Çıkarım Herseferinde Hayalinle yatarım Soğuk gecelerimde

Biz Hapishanelerde Öğrendik Bağlamayı, Telleri Anlatır Sana Olan Aşkımı, Yaptıum Sana 4 Duavar Arasında Bir Şarkı, Şarkının Adı ; Bu hayat Sensiz Olmamalı

Bizim Pamuk Yüklü Duygularımız GüneşLi Sokaklarda kaldı Gözüm, Şimdi KarabLık Sokaklarda Pamuk Yüklü Duyguları Kaldrıyoruz

Biz Ağır Abi Olduk Alemde Ders Verdik bütün gençlere, Sevgiyi Aldık Kalbimizden Cüzdanımıza Koyduk Tesbihle Aşk yaşadık gecelere Atladık

Yok bu Aşkın Dermanı her Sözüm Sana ManâLı, Deli Gibi Sever Bu Delikanlı, Sen iStemesende Bu Can Sana Sevdalı

KaranLık gecelerde Yıldızları izler Bu Delikanlı, Aşk yarası Geçmez Kalbi Olmuş Derbeder

tarz yaratmak için Ağır Abi OLma!! Ağır Abi Dediğin Sevdimi Tam Sever Giydiğini herkez Beğenir, Saygısı Sonsuz Sevgisi Ebedi Olur

imanımız Varsa Bu yolda, Seviyorsak ALLAH Yolunda, Delikanlıyız Biz Ağır ABileride Biliriz Sevdikmi İmanımızla ALLAH ına Kadar Severiz

öLmek için Dost Bulma! Senin için öLücek Dost Elbet Bir Gün Olur Yanında

Ağırdır Sözlerim her Delikanlı Dinlesin! Ağır Abidir ismim Fazla Racon Kesmeyin, Şeklimiz Vardır Alemde Sesinizi Kesin.. Bizi Dinleyin Rahat Edin

Alemde Dayı Olmuşuz Ne fayda Sözlerde Kral Olmuşuz Ne Fayda, Bir Güzel Sevdik Sonunda Oda bize Bakmıyor BatSın Bu Sevda

Reislerle Kurduk Mekanı Dayılarla Harcadık bu yolları Serserilerle Aleme Daldık Delikanlılarla Şekil yaptık, Bizler Ağır Abileriz herkezi Severiz

Şekil yapma Bana Ezerim Seni Fazla Kurcalama Bozarım Seni, Delikanlı Adam yapmaz Geri, ben Daima ileri Giderim Ezerim Seni

Çocuk Yok karşında ANlatma Masal, Kurbağa Bekleme Olursun Sanal, Bizim Sevgimiz herzaman real, Delikanlı Gibi Seviyoruz Ağır Abileri izliyoruz



Bu Sokaklarda Ne Kralları indirdik Ne Garipleri Kral yaptık, Haklıyı Severiz, Haksızı s…..

Her agladiginda gözlerinden akan her damlanin kalbimi vuran kursun oldugunu düsün,aglarken cok aglamada o kursunlar beni öldürmesin

Biz sevgiliye çiçek verenlerden değil, arkadaşa can verenlerdeniz.

biz feleğin çemberinden geçmiş alemci gençleriz

Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir.

delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir

Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde

Kaldırımları üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım gelene biz On adım Gittik.. Oksijenimiz Sigara Mineralimiz yavan ekmek.. Kolay mı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.

Kolay mı be Güzelim sevilmeden sevmeK

Dilden sevmesini bilmeyiz bazıları gibi değiliz sevdik mi yürekten ölümüne severiz farkımız tarzımız

Ya tam severim yada tek kalemde silerim tarihi ben yazdım tarihdende ben silerim

ben seninle toğrağa girerim diyenleri çok gördüm ben öyle diyenleri toğrağa hep yanlız göndüm.

İstersem bir adamı beyde yaparım, paşada. ve istersem bir www.tugbam.com adama dünyayı zindanda ederim. Biz nabza göre şerbet verenlerdeniz. Laf kulağıma gelirse, laf getirenin kulağını keser, lafı çıkartana yediririm

Her genç delikanlının bir sevgilisi olabilir ama, Her genç kızın bir delikanlı sevgilisi olamaz

Sen benden ayrılmaya karar verecek kadar küçüldüysen Ben senin uğrunda ölümü göze alacak kadar büyüdüm demektir

Kimine göre adamız, kimine göre yalanız. Hepiniz rahat olun biz adamına göre muamele yaparız

Yaşamak İçin Yalvarmadık Ölmek İçinde Yalvarmayız.

Bizim Fakirlikten Kesemediğimiz Kirli Sakallarımız Şimdi Zengin Çocuklarına İmaj olmuş

Düşmanımız artmış demek ki zamanında değersizlere çok iyi dost olmuşuz

Kaderime tükirim dedim biraz düşünüce kaderin bana yaptıklarının yanında hiç kalır dedim

Beni seversen ömrüne ömür katarım beni aldatırsan ömründen ömür alırım

bilmesekte bir köşede oturup müslüm babayı dinleyip sevdiyimiz hatırlamasını iyi biliriz



serseriler aşkı bilmez derler sorun bakalım sosyete görünümlü piçlere aşkı kimden öğrenmişler



sildim anılarımdan seni merak etmiyorum sewiyomusun artık beni kafam ruhum bedenim sensiz eminim mutlusundur bensiz

hani gözler vardır. sözleri anlatır.hani sözler vardır. gözleri anlatır. birde ASK vardır. seni anlatır

sen dünyada herhangi birisin;ama herhangi biri için dünyalara bedelsin. suçun seni sonsuza kadar sevmem. cezan ise bunu sonsuza kadar bilmemen

Bakışlarına Hapsoldum, Bende Bu Yaşananların Arasında Yalan Oldum, isterdim Bir Gülüm Olsun, Yarınlarım Seninle Dolsun! Şimdi Uzaklardasın Yarınlarımda Bedduamsın!!!

Seni Severken Bu Kadar Delice Bıraktın Beni Sebepsizce! Şimdi Ağlarım Zamana lanet olsun Senin Gibi Aşk’a!!!

Sen Kalbim yerine Sadece nefretimi kazanan Sahtekârın tekisin!

Bir Anlam Ol istedim hayatımda, Ama Sen yalan Oldun Yaşadığım her Dakika!!

Kör Kuyular içinde ışığı Bekleyen Biriydim Seni tanımadan önce, Seni tanıdıktan Sonra Kör Kuyulara bile razı Oldum vefasız!!!

Aşkı Bana Değil yalancı kalbine Sor, Sevgiyi Bende Değil yalan Sözlerinde Bul, Sen Yalanlarla Mutlu ol Yalanlara Aşık ol…

Kendimden Çok Seni Sevdim, Sen ise benden çok inandığın yalanları Sevdin Sahte Sevgilim..

Durmayan Hayatın, Sadece Kısacık Bir Yalanıydın benim için, Hayat Sensizde Devam Ediyor gerçekleri yaşamak için Elveda Sana yalancı bahar..

Aldandığım Tek şey Sahte Gülüşlerin Ve Yalan Sözlerindir, Bildiğim tek şey ise Sadece Sana Olan Gerçek Nefretimdir.

Şarkılar, şiirler Hepsi Boş Bundan Sonra, Ne Yalana Katlanır Bu gönül neden Senin Gibi Vefasızlara!!!

Gerçek Olacak Bir Hikayenin, Sadece Yalancı Başlığı Olarak Yazılmışsın Hayata Ve Yaşananlara.

Siyah Beyaz Hayatın Sadece Gölgesi Olursun Sen, Ben ise renkli Bir Filmin içinde Hayatımı yaşarım gerçeklerle..

Aşkı Ezberlediğin Sözleri Syöleme Bana yalan Sevdanda, Ben Ezberi Sildim Hayatımdan Seni Sildiğim Gibi Dünyamdan!!!

Bundan Sonra Seninle Hayatı Değil, Saniyelerimi Paylaşmam, Uzak ol benden ve Sevgimden!!!

Hayata Seninle Adım Atmaktansa, Sakat Kalmayı Tercih Ederim!!!

3 Kuruşluk Hayatını Almaya Değmez, Fazlalık Yapma Çekil Ayağımın Altında..

Aslan Gibi Kükreyeceğine, Tilki Gibi Düşünmeyi Dene…

Hayatı Resim Olarak Çizeydim Eğer, Senin Bir Ot kadar yerin olmazdı Bende!!!



Boş hayatın Boş insanları, herzaman bir boluk içinde yaşamaya Mahkumdurlar.

Parantezle Başladığımız Aşkın, Noktası Olacaksın…

Gittin uzaklara bıratım yaşamayı karanlık sokaklara, Senden Ne Haber beklerim Ne Bir telefon Bundan Sonra, Sildim Seni hayatımdan Sana Ve Hayata Elveda!!!

Seni tanıdıktan sonra hayatın seninle ne kadar boş geçtiğini öğrendim yolun açık olsun yaramaz insan..

”Eğer birgün beni boynu eğik görürseniz, bilinki yere düşen birini kaldırmak için boynumu eğmişimdir”

Bu gece kayarken yıldızlar gökyüzünden ve gözümden yaşlar süzülürken, dilek tutmadım ilk defa sadece teşekkür ettim tanrıya, bu gece yanımda oldugun için…

Tecrübelerinim bana öğrettiği bir şey var: Hayallerinin peşinden emin adımlarla yürüyen ve arzu ettiği hayatı yaşamak için gayret sarf eden insanlar, beklenmedik bir anda başarıyla karşılaşırlar.” (Henry David Thoreau)

“Hayaller, tapılacak kadar çok sevilen şeylerin eyleme dönüştürülmüş karizma sözler.” (Adalaide Ann Procter)

“Neyin imkansız olduğunu söylemek zordur, çünkü dünün rüyası, bugünün umudu ve geleceğin” realitesidir.” (Robert H. Goddard)

“Tecrübelerinim bana öğrettiği bir şey var: Hayallerinin peşinden emin adımlarla yürüyen ve arzu ettiği hayatı yaşamak için gayret sarf eden insanlar, beklenmedik bir anda başarıyla karşılaşırlar.” (Henry David Thoreau)

Karanlık Gecelerde Çıkar ismimiz Aleme Ağır Abidir Adımız Bilir Alem Bizi…

Kahvede iceriz Çayımızı 3 Şeker OLmaz Bizde Delikanlı 2 Şekeri Atarız Tavşan Kanı Cayımıza Sohbet Ederiz Bizden Büyük Adamlarla..

Siz Sokakların Efendisi Sandığınız Semtlerin Çocuklarısınızı, Bizler Sizlere Bağışlakdık O Sokakları…

Silahımda 14 Mermi Çekerim geceleri silahımı Sıkarım Etrafıma Aşığım Aşık Oluyorum Sana Deli…

Kurşun kadar Hızlı yaşarım hayatı Boş Kovan Gibi Düşmem Doludur Barutum Geceleri Alırım Arabamı Giderim Belanın Olduğu Yere…

Güneş Yüzlüm benim Senin için KaranLıkLardan Çıkıp Takdım belime Silahımı Ağır Abi OLmanın Yoktur Hesabı…

Hayatım Senin yolunun üstüne çizilmiş Gülüm Sensiz OLamam, Yoluna Çıkarım Herseferinde Hayalinle yatarım Soğuk gecelerimde…

Biz Hapishanelerde Öğrendik Bağlamayı, Telleri Anlatır Sana Olan Aşkımı, Yaptıum Sana 4 Duavar Arasında Bir Şarkı, Şarkının Adı ; Bu hayat Sensiz Olmamalı.

ben senınle toprağa girerim diyenleri çok gördüm ben öyle diyenleri hep yanlız gömdum

her genc delıkanlının sevgilisi olabilir ama her genc kızın delıkanlı sevgilisi olamaz

erkeklerin kalbi mezar gibidir bir giren bidaha cıkamaz kadınların kalbi 5 yıldızlı hotel gibidir giren çıkan belli olmaz

klavye icad oldu delıkanlılık bozuldu herkez klavye delıkanlısı oldu

KIMSEYİ EZMEDIM EZENİ EZDİM DOSTUMA KARDEŞİME YANLIŞA DÜŞÜPTE KENDIMI MADARA ETMEDIM

REİSLER İZ BIRAKIR ÇAKALLAR KISKANIR NE YANGINLAR SÖNER DÖNÜP ARKANA BAKMA REİSLER ÖNDE GİDER

PARAMIZMI VAR ALKOL ALMAYA TİPİMİZMİ VAR KIZ TAVLAMAYA ANTALYALIYIZ SURUNUYORUZ KIZLARIN GÖZU HEP YUKSEKLERDE ZENGİN PARALI PİÇLERDE BİZDE PARA NE GEZER ANTALYALIYIZZ SURUNUYORUUZZ(yalan):)

yaşamak için yalvarmadık ölmek içinde yalvarmayız

hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır

her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

AŞK BİR GÜN BİTER DERT BİRGÜN BİTER ARTİSLİĞE NE GEREK VAR EFENDİ OLUN YETER

ESRAR ÇEKMİŞ GÖZLERİ KANLI UNCALIDA OTURUR BU DELIKANLI KOLUNDA ÜÇ BEŞ JILET YARASI ODA BİR KAHPENIN HATIRASI

KİMİNE GÖRE YALANIM KİMİNE GÖRE KRALIM BEN ADAMINA GÖRE ADAMIM

BENİ BİR GUN BOYNUM EĞİK GÖRURSENIZ BİLİNKİ YERE DÜŞEN BİR ŞEYİ ALMAK İÇİN EĞİLMİŞİMDİR

DİZ ÜSTÜ YAŞAMAKTANSA AYAKTA ÖLMEYİ TERCİĞ EDERİM

serseriler ağlamaz ağlarsa kımse susturamaz sunu bilki sosyete kızı herkez serseri olamaz

millete duyurmedık dıe sesımızı alem oldu serseri serserilikle olmaz işimiz delıkanlı adamız biz

eskıden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar göz yaşım oldu

karanlığın pezevenk olup beni yanlızlığa satmasına yanlızlığın fahişe olup benle yatmasına alıştım artık

arkadaş sen hiç ölümün gölgesinde özgürlüğünü yaşadınmı kahpesine kurşun yağdırdınmı hiç bir garıbanın elınden tutupta kadere rest çektınmı

dile cicikız sen sosyetenın cilalı taşlarında dans ederken ben ise parçalanmış vücudumun dağılmış çenemle zulamda cigaram suskun silahımla gelmeyen özgürlüğümü beklıyordum

firari saatlerin ardından gelen isyankar sokakların tövbeker çocuklarıyız biz sevdiğimiz için için yaşar dostumuz için ölürüz vede hiçbir zaman hiç bir yerde kimseye hesap vermeyiz(öteki taraf hariç)

bedenın bakıre olsa ne yazar ruhun orospu olduktan sonra

farkedılmek için fark yapmak fark yapmak için meydan okumak gerekır

Kurşun sesi kadar hızlıdır yaşamak ama zordur kurşunu havada, sevdayı yürekte tutmak alışkın olsada yürek ayrılıklara yoktur kitabımızda dostları unutmak

güneşin rengine benzemez gecenin rengi üşütür ayaz korkutur karanlık bugün bir gariplik bir hüzünlük var yüreğimizde ya biz fazlayız bu şehirde yada bir dost eksik

hayat yollardan çizilmiş olsa bile bu yollardan birini seçeceksın seçtiğin yolda ölüm olsa bile selam verip geçiceksın

beni yüreklendirecek bir söz söyle şehrin tutsaklarını salayım kalbimden beni yureklendırecek bir söz söyle kursunu beynıme sıkayım öylesine

delikanlı serseriler ne ağlamayı nede sevmeyi bilirmiş olakı sevdi birkez severmiş ve olakı ağladı gözyaşlarının düştüğü yerde ölürlermiş

olmuyor delıkanlılık kolundakı jilet yarası olmuyo delıkanlılık bir kızı deli gibi sevmek deli kanlı olmak istiyorsan hak yeme hak yedirtme fakkırı yoksulu ezdırtme

yaşadığım zaman içinde hiç aşık olmadım biz bu alemın arka sokaklarına baş koyduk çekmedık aşk acısı ama çok çektık dost acısı

farkımız tarzımız bizim delıkanlı olmamız ya kan kustururuz yada tam sustururuz bu hususta ne kural nede kral tanırız

namımızın buyukluğu dostlarımızın buyuklugundendır

biz ölmeyi çoktan göze aldık da yanımızda kımlerı göturcez onu dusunuyoruz

nice delıkanlılar görduk kolunda kız cebinde emenet arkasında suru.. raconu kahpelık yuruyusu sahtelık,kalbi var yureği yok

dar sokaklarda sevdama yururken önumu kesenın kafasını keserım……..



Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com