-->
Logo

En Yeniler

Sevgi Mesajları 2017 Sevgi Sözleri

Güzel Sözler

İki insanı bir araya getiren bir kavram olan sevgi bizlerin hayatında çok önemli bir yer taşımaktadır.
En Güzel Sevgi Mesajları
 Hadi uyandır beni söyle gördüğüm zamansız bir düş mü? Hadi git, uzaklaş, yokluğuna inandır beni. Gerçekten yoruldum her bulduğum yerde seni kaybetmekten.
 Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.

 Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.
 Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlızlığımı, çaresizliğimi? Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım
 Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman… Tıpkı gözlerindeki huzur gibi…
 İnsanı İstediğine Götüren Yolların Sayısı, Gökte ki Yıldızların Sayısı Kadardır..Yeter ki İste Herşey Seninle Başlar..
 Seni sevdiğim kadar yaşasaydım,ölümsüz olurdum “Sen hala sonsuzluğun yüzünde bir damla gözyaşısın”
 Sen aşk nedir bilir misin…eğlenmek için çıkmak mi?hayır…maksat sevgilisiz kalmamak diyerek çıkmak mi?hayır… Aşk sevdiği insana sarılmaya korkmaktır çünkü ona sarılınca onun incilmesinden korkan insandır…
 O kalbi başkasındayken bu Sevgi bana çok uzak…
Ulaşılmasıda bir o kadar uzak…
Anlasana be benımkisi yasak AŞK…!
 Biliyordum,seni seviyorum derken yeni bir alfabe keşfettiğimi,kimsenin okuma yazma bilmediği bir kentte
 Fırlatmıştım kalbimi uzağa,en uzağaDenk gelirde rastlar diye bir yıldızaYanılıp susturdum,ağrımın çağrısını,çagrimin köhnemiş ağrısını
 Oysa kim bilir ki ,yanağımda yangınlardan çok önce o yarin bıraktığı öpüş izi var Yüreğimde anılardan kalan bin düş izi var
 Kanmadım aynalara sana kandığım kadariçimde bir boşluk sana yandığım kadar
 Bir çift yeşil göz yüzünden içimde bir sonbahar acıyor; öyle acıyor ki, acılar acısız kalıyor, mevsimler üstüme devriliyor,kışlar kışsız kalıyor
 Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlızlığımı, çaresizliğimi? Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım
 Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman Tıpkı gözlerindeki huzur gibi
 Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana
Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
 Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım…
Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda Kimi yanımdasın kimi rüyamda Ama hep aklımdasın sakın unutma
 yağmurla yarıştım bu gece ben ağladım o yağdı,o gökyüzünü,güneşi,bulutları, bense çocukluğumun gülüşünü anlattım ,o güneşi özlemiş bende bu mesajı okuyanı….
 gözlerı nehir kasları köprü olsa tam ortasından gecerken ipler kopsa yanaklarından süzülüp dudaklarında duraklasam beni öpermisın yoksa göz yaşı gibi silermisin
 güneşin rengine benzemez gecenin rengi üşütür ayaz korkutur karanlık bugün bi gariplik bi hüzün var yüreğimde ya ben fazlayım bu şehirde yada sen eksik……….
Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım
 Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!
 Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun



 Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni
 Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken
 Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Geldiler mi?
 Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim, her baktığında beni görebilmen için, sana
bulutlar kadar yakın olmak isterdim, üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek iÇİN
 Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi Seni o kadar çok seviyorum ki
 Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış Gökuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti En değerli hazinemsin benim, canımsın
 Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz
 Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

 Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
 Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek Seni seviyorum, işte o en büyük
gerçek
 gece yarısı baslıorsa cığlıklarım duyulsun die diil_ caırmalarımsa artık gelmen icin diil_ duyurmadan seslenmei biliorsa bu yürek_ görmeden sewmeide bilir____
 Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!
 Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun…
 Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun!
 Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayım kokunu Sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın ölümüm olsun
 Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle; yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden İhtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir çayın tadını, esen rüzgarın serinliğini, hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları?
 Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım Sonra ismini her yere yazdım İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım! Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir
 Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamıyorum Ama bir şeyi bil ki seni çok seviyorum?
 Bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul etmek demektir benim için Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum
 Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler Ben o yıldızı gördüm, o da sensin birtanem?
 Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum
 Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet
 Seni asil insanlarin basit sevgileriyle degil, basit insanlarin asil sevgileriyle sevdim Bu güzel askimiza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim…
 Bir yagmur damlasi seni seviyorum anlami tasisaydi ve sen bana seni ne kadar sevdigimi soracak olsaydin, inan ki birtanem her gün yagmur yagardi
 Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarin seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

 Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni
 BİR İNSANI FARK ETMEYE BİR DAKİKA,TANIMAYA BİR SAAT,SEVMEYE BİR HAFTA YETER.AMA UNUTMAYA BİR ÕMÜR BİLE YETMEZ.HELE O İNSAN SENSEN….!!!!
Aşağıdan Sevgi Sözlerini Sizler de Yazabilirsiniz.

Sevgi Mesajları 2017 Sevgi SözleriGüzel Sözler Resimli Sözler

Güzel Sözler