-->
Logo

En Yeniler

Eşe Güzel Sözler

Güzel Sözler
Merhabalar Busayfamızda Eşe Dosta Sevgiliye Söylenebilecek Sözler İçermekdedir.
Bir gün üzülürsen, gözlerin uzaklara dalarsa, bir yudum mutluluk ararsan beni düşün, güzel günlerimizi düşün mutlu ol.
Sen olmadan benim hayatım olamaz çünkü ben hayatımı seninle birleştirdim. Senin gibi bir eşle sevgimi ölümsüzleştirdim.
Erkek bir kadının hem kolu hem kanadı gibidir.. Eşe Güzel Sözler
Ben senden çok uzaklardayım, ama ben her zaman bakmasını bilen bakışlardayım, senden uzakta olsam da sana en yakın yer senin kalbinin her atışındayım.
Bu gözler senin gibi birini gördü dünyayı görmez artık, bu gönül seninle mutlu oldu başka kimseye gülmez artık, bu kalp seni sevdi başkasına yar olmaz artık.
Şu hayatta bir hastalığa yakalandığım zaman iyileştirecek doktor çoktur, ama sana olan aşk hastalığıma çare bulacak hekim yoktur.
Asla yatağa öfkeyle girme. Yataktan kalk ve kavganı bitir.
Sen günler boyunca gözlerimin aradığı tek sevdamsın, sen her şeyden çok sevdiğim uğrunda ölümü göze aldığım kara sevdamsın.
Aşk yumağımızı sevgi ile eğirip, sevdamızı huzur ile dokuyup, aşk elbiselerini birlikte giyelim ey sevdiğim.
Hayat ne gariptir; birini seversiniz önce aşkınız olur, sonra aşkınızı onula paylaşırsınız sevgili olur, sevgi artıkça kalp yerinde duramaz nişanlı olur ve finale gelinir ömür boyu mutluluğun kocan olur.
Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman…
Kapsama alanı dışında kalan sevgine ulaşamadım…. Ama full çeken hattımla seninleyim birtanemmmmm.. Eşe Güzel Sözler
Dünyadaki en güzel şey, kocasını seven kadının hissettikleridir.
Son sözünü söylemeden yutacak kadar akilli az koca vardır.
Sevgi, sonsuz bir bağışlama oyunudur, bir alışkanlık haline gelen şefkatli bir bakıştır. Eşe Güzel Sözler
Ve sonunda es olmak için duyulan basit bir arzu kadar derin başka hiç bir arzu yoktur.
GeI birbirimize hayat oIaIım. AyrıIırsak hayatını kaybetti desinIer.
AIIah’a mahsustur her canIı bir eş arar. Taşın kaIbi yok ama onu da yosunIar sarar.
Gün geIir gidersen basımın tacı, kaIbimi yerinden sökmeden gitme, sensizIiğin bende var mı iIacı, kaIbime bir kurşun sıkmadan gitme.
YaIvarsam rüzgara kokunu getirir mi bana, anIatsam aşkımı kuşIara anIatırIar mı sana, yaIvarsam AIIaha kavuşturur mu seni bana, özIedim seni desem inanır mısın bana..
Eşe Güzel Sözler