-->
Logo

En Yeniler

Sait Faik Abasıyanık sözleri ve alıntıları

''...Kendi peşimi bile bıraktım....''

İnsan olabilmek için erkek olmanın yeteceğini sanıp aldanmıştı.

Sahiden iyi insanlar, kötüler hakkında laf söylemezlerdi. Belki sevmezlerdi, kızarlardı ama onu bile belli etmezlerdi.



"İçimde muhakkak bir yer paramparça olmuştu ki, ağlayamıyordum."

Allah kahretsin! Özlermiş insan duygulu olunca.

"Şu uyku insanın sevgilisi gibi bir şey, gelmeyince sinirlendiriyor."

- Sonra? Sonra? Herşeyin sonrasını düşünürsen en sonrası günün birinde son nefestir hanım.



Sait Faik Abasıyanık sözleri ve alıntıları: En beğenilenler facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.



Sevgiden söz aç. Ne çıkar; o seni anlarsa değil, sen onu anlarsan bir şeyler olacak.



Yalnızlık dünyayı doldurmuş. Sevmek,bir insanı sevmekle başlar her şey. Burda her şey bir insanı sevmekle bitiyor.



Biz eski zaman insanı ne anlarız yenilerin keyfinden, eğlencesinden.



"Dünyaya kızıyorum. En iyi arkadaşıma kızıyorum...Budalaca gülen kızlara kızıyorum. Size kızamıyorum."



"Yeniden doğulmaz. Doğsan bile ne olacak? Seni iki senede, iki sene de değil, iki günde aynı insan ederiz. Aynı kendini düşünen, aynı haris, aynı kıskanç, aynı kötü huylu, aynı sarhoş, aynı budala oluverirsin..."