-->
Logo

En Yeniler

1 Yılın Ardından

Merhaba Degerli Blog Sakinlerim
Önceki Yazılarımda Aşka Dair Saten Yakırışlarımı Bilirsiniz Herkez İlla Birine Sevdalanmışdır.
Ve ayrılığın tam 1.yılındayız O başka insanlarla muhabbet ederken ben acıma hala ortak oluyorum 
insanlar ' boşversene başka birini bul  ' derler cünki yeni insana deger verip konuşurak unutmanın olacağını düşünürler halbuki bu yanlışdır bu düşünce unutabilirler ama önlerindeki Şansı Göremezler
Benciliklerin kölesi olurlar adeta..
çünki sevgiliye yanarken hakikatleri ögreniriz bir tarafdan cay içerek kitap okuyarak kendimize ders cıkartır neyin kötü neyin daha dogru oldugunu rabbimize tam teslimiyet olmak gibi varken 
salih insan olmayı hedefleriz. Aşkın Gercek Aşka aşkın tek sahibine sonsuz sevgiye allaha yöneliriz.
yalan dünyanın sahte sevgilerini anlarız.. kullarda
Bu Zamanlardada Kötülerikmizin Pencelerinden ayrılırız aslında rabbimiz bizlere yol gösterir
imtihanla tabiki imtihan agır olacak agır olacakki hem fani dünyada hem cennete yerimizi kazanmamız için sadece allaha teslim olmalıyız.
ayrılıgın 1.yılında 1yıl önceki kendime bakdım gercekden ne kadarda cahilmişim 
İnsan oğlu Ancak İmtihan İle Aşkla Değişir Veyahut Takva Sahibi Olur.
Sıcak Bir Cay Ve Kitaplarla
Hakikate Doğru Yol Alır
Ve Bu Zamanda .Yaşadıklarımız İmtihan ile Kaderimize Yön Verilir.
SİZİN HAYIR SANDIĞINIZ ŞER; ŞER SANDIĞINIZ ŞEYDE HAYIR VARDIR ALAH(CC) BİLİR SİZ BİLMEZSİNİZ.
Bakara-216
Halen Cahilim Daha Ögrenmedigim Cok Şey Var. salih insan olmak sadece 604 sayfalık bir kitapda yazıyor acıpda okuyamıyoruz cahiliz cünki şeytanın vesvelerine boyun egerek ister istemez
yapdıklarımız için.
işte aşkda takva sahibini aramak varken Ayrılıkdan Sonra 2 gün acı cekip 3. gün başka birine mesaj atmak niyedirki. :)
takva sahibi olmak için bu kadar güzel birşey varken neden şeytana uyarlar hala..
Bugün 1 Yıl Sonra eski sevgilimle konuşdugunu şüphelendigim insan bir olta atmışdım haliyle oda takıldı beraber konuşuyorlarmış sonradan saten döküldü konuşdugu erkekde edepsizin teki cıkdı onuda ben buldum ve dedimki hayranım edebi olana diyorsun konuşdugun insanın edepsiz oldugunu bilmiyorsun :D sustu susacakdı tabi normalmiş gibi görünüm verdi aklı sıra bana sanane dermiş gibi
bana hem inanmıyor hem bilgi istiyordu bir konuda madem inanmıyorsun neden bilgilerime inanıyorsun dedigimde aklımda kalmış demeside ayrı bir sacmalıkdı saten .
konuş konuş dedim aşkına bile sadık olamıyorsun dedin
kısaca aklımda artık kaşar damgasını basdım ona cünki bize temiz salih insanlar gerek
bir erkekle bile konuşmuyan insanlar gibi. ben 1 yıldır bir kıza selam bile yazmadıysam yanmanın kazandırdıklarına inandıgım için
acıdan korktugum için degil takva ilminden bir nebze olsun faydalanmak içindir..