-->
Logo

En Yeniler

Tatlı Mesajlar

Güzel Sözler
Tatlı Mesajlar

Ay yildiza mutluluk fisildarken , Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylasirken . Ben sana bir parca mutluluk yolluyorum . Icindeki umut cicekleri hic solmasin diye .
Zaman zaman bir hüzün kapar icimi , Bir aci cöker yüregime , Hani birsey istemek , Tüm yasamimi verircesine , Iste bende seni istiyorum …
Seviyorum your eyes , cünkü onlar very nice.Neolur birkerecik look at me ,sonra da forget me. Kalbim tik tak for you , because I Love you ..!
Ben bu sevgiden yaniyorum.Ama sana da yan demiyorum.Ben bu sevgiden kül oldum sevgilim.Külümü göklere savursan,küllerim bile tekrar sana döner inan ..
Her sabah uyanip yüzünü günese verdiginde, Gücünü alamazsin sicak sevgilerden, Unutma sakin bir sevgi bin sevgi dogurur ve O sevgilerden yepyeni bir dünya kurulur
Rüzgarin kemanini caldigi ve yagmurun damlalarinin pencerene vurdugu Soguk bir gecede yatagina uzanip hayalini kurdugun Ve keske dedigin bütün güzellikler senin olsun Birtanem …
Hayatin bütün güzelliklerini gör … Hicbirsey icin üzülme …Kirilsanda aglama …Bir gün sevdiginden ayrilsanda , sevindirecegine gülüsünle cezalandir …
Sen deprem gibi girdin gönlüme , fay hatti cizdin yüregime , enkazlar birakdin üzerine kalbimde , articilar devam etmekte , özlenmektesin bitanem 7.9 sitetinde ..!
Aklima her gelisinde ,Gözlerim dalar bir hayalin derinine.Bilinmez bir duygu sarar bedenimi.Birden seni görürüm o hayalimde Gözlerim yasla dolar ; SENI SEVDIKCE…
Bir Gül olmak isterdim nedenmi ? Beni koparip kokladiginda vucudunun derinliklerine inip.Birdaha ordan cikmamak icin …
Acinin umutlari yokettigi anda,Umutlari yesertecek bir sese, bir sevgiye ihtiyac duyarsan, Ben bildigin yerde bildigin gibiyim ..!
Birgün bir rüzgar eserse oralara , Seninle olan dostlugumuzu fisildasin kulaklarina , Unutma sende o rüzgarla bir tutam sevgi yolla bana …
Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde,Hissettigin o bir damla serinligi benimle paylasmak istersen,Yönünü rüzgara dön ben o rüzgardayim …
Cocuk Aglamasi ile bilinir Allah afetmesiyle bilinir , Sen beni aldatirsan cocuk degilim ben aglamam , Allah Deyilim AFETMEM ..!
Ah bir bilebilseydin.Bir bilebilseydin gözyaslarinin kalbime akdigini,bu kadar aglamazdin sevgilim…
Ask seninleyse eger ,aglamaya deger,Hayat güzelse eger yasamaya deger,Ben sensizsem eger ölmeye deger .Ölüm güzelse eger dogmaya deger.Seni Seviyorum de bana yeter !
Sevgi kanatli bir kustur, yakalayinin olur anca. Yakalarsan eger onu kafese degil kalbine yerlestir.Cünkü o ancak senin sevginle yasayabilir…