-->
Logo

En Yeniler

sevgiliye Kısa Günaydın Mesajları

Güzel Sözler
günaydın mesajları sözleri
Aşkım hergün seninle uyanmak istiyorum ama uzaksın yanımda olmasanda yüreğimdesin günaydın birtanem.
Küçük bi günaydındır bazen yürekleri uçuran, küçük bi günaydındır bazen insanı göklere ulaştıran, bu da bi sevgiliye günaydın.
Sabah gözlerimi açıp seni izlemek ,dudaklarına öpücük kondurarak uyandırmak isterdim aşkitom.
Günaydın mavi dünyam, günaydın ak meleğim, günaydın hayatımın anlamı aşkım.
Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim günaydın.
Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata, senin adınla baktım evdeki eşyaya, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın bebeğim yaşarcasına günaydın aşkıtoma.
Her günün ayrı bir güzelliği olsun yanında güne gülerek başla sevgilim, bugünde seni kıskansın herşeyim günaydın.
Günaydın bitanesi yeni doğan her gün umutlarımızın senedi olsun.
Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim.
Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim.
Günler aydınlık zamanın huzurlu olsun günün aydın olsun günaydın olsun sana birtanem.
Dertler olsada ömrümüzde ışık bitmez kalbimizde yine gülerek başlıyacağız bu güne günaydın olsun bitaneme.
Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın.
Sensiz bir gece daha gözlerini kıskanan güneşin doğmasıyla bitti, bugünüde seninle geçirmenin ümidiyle günaydın aşkım.