-->
Logo

En Yeniler

Sevdiğini unutmak ?

Kimisi için basit olan bu duygu
Kimisi içinde ölüm gibi geçer aslında.
Sevdiğini unutmak
Ayların getirdiği zamandan sonra onu aramayı bırakmak üzereydim artık.
Ona inandığım tüm kavramları yavaş yavaş kaybetmeye başladım.
Nasıl mi oldu bunlar tabiki ölüm gibi geçen bu zamanlara aciyarak yada bana yapilanlara üzülerek değil.
Acının dahada acısını yaşayarak ve onunla yaşanan bu zamanlari daha iyi şeylerin yapacağıma inanma gerçeğiyle yaşayarak beynimde erittim ona karşı tüm duyguları.
Geriye bakıldığında ancak kendimizi paramparça ediyoruz ama elimizde bunu değiştirecek kavram yoktu.
Belki unutmamışda olabilirim belkide bu unuttuğuma kabullenmem beynimin bir oyunuda olabilir.Onu aklıma getirmemek için neler yapdim ki kendimde.onu düşünmemek için beynimi farklı şeylere yönlendiriyorum.icimdeki acımı bile yönlendirdim.mesela en sevdiğiniz bir dizinin finalini düşünün her filmde iyiler hep kazanır ama acıyla iyi insanları kaybederek kazanır işte bende insanlara acırım. Buda benim beynimi kandırma yollarımdan biri ..
Herşey gelip geçici değilmi acılar gülüncler hayat bile gelip geçici işte bugün varsam yarın yokum.
İşte bu yüzden hakikati kavrayıp hayatı daha düzgün yaşayarak yol almak gerek .
İnsanlara aldanmadan aşkmı ? 
O saten nasipse olur.
İnancımızı kaybetmemeliyiz.
Hayatın bir sınav olduğunu unutmamaliyiz.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
İyi günler dilerim