-->
Logo

En Yeniler

Whatsapp Durum Sözleri

Whatsapp Durum Sözleri

kıllı adam aklını kullanır, daha akıllı adam başkalarının aklını da kullanır…
Ben senin mutluluğunu istiyorum dedi ve aldı gitti.
Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi
Varsa giderin beraber gidelim.
Korkaklıkta Ar, İlerlemekte Şeref Var…
Bir bu gün, iki yarına bedeldir.
Kalbime giden yollarım unutma çalışmalarından dolayı kapalıdır.
Sen ne dersen de bɑnɑ, istersen romɑn yɑz.
Beyniniz gibi sizde küçüksünüz…
Zifiri gecelerde yıldızları izler bu delikanlı
Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın...
Elveda dercesine bakan gözlerine eywallah çeker giderim

Her suskunluk; Bir iç kanamasıdır ilişkilerde…
Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine…

İnsɑn güven kokmɑlı
Doğruluk sonsuzluğun güneşidir.
Kurban kestim hala akıyor ve acıyor bileklerim.!!

Ben hiç para biriktirmedim, insan biriktirdim. 

Üstüne basa basa söylüyorum diyesim var
Kendine göre şanslı, bana göreyse zavallısın!
Kişiliğin yerine otursun, söz ayağa kalkacağım.
Sakın görünüşe aldanma; Görünüşte herkes insandır.
Ne paranın delisi nede pezevengin tetikçisi olduk biz
Rastgele sevilmiş değilsin ki
Herkes artist olmuş bana da yönetmenlik düşer.
GündüzIeri buIutIarın geceIeri yıIdızIarın arkasından güIümsüyor oIacağım.
Silemiyorsan karalayacaksın.
Suskunluğum asaletimdir
Sonsuza kadar seveceğim Ağır gelıyosa yaşam ikileyı ver be paşam
Namımızın buyukluğu dostlarımızın buyuklugundendır
Gençliğimi sana sadaka olarak verdim vefasızım
Makyajını sil de yüzyüze konuşalım.
Modası değişmeyen tek şey kefen
Bir Güzel Sevdik Sonunda Oda bize Bakmıyor BatSın Bu Sevda…
Bu hayat Sensiz Olmamalı
Namımızın buyukluğu dostlarımızın buyuklugundendır
Laftan anlamayan insanların üstüne basıp Bak Üstüne basa basa söylüyorum diyesim var
Onlar sosyetenin çocukları Biz varoşların psikopatları
Fanii Dünyada rezil insan
Kimi güzelim der kimi özelim
Sevmek değil, ölmek geldi içimden.
Sana kucak dolusu virgül getirdim.
Yüreğin bir yana kaymış, şerefin bir yana!
Ben bir geceyim gündüzlerden çalınmış..
Tipinizin gideri var ama karakterinizin ederi yok!
Gönlüm bir sevdanın Peşine düşmüş. Aklı yok, Fikri yok
Dalgasız denize herkes kaptan!
Sevmesini de bilirim, silmesini de, sen belirle durumunu.
Adın kalbime mühür artık, dilde yasaklı
Boşversene, kimin umrundayız ki!
Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek; O zaman ölmek için yaşamak gerek!
Şu deli yüreğimin hüzün dolu tetiğini çoktan çektim
Sana koskoca bir dünya bırakıyorum, beraber dönersiniz artık.
Kimi kız şɑnssızdır, ɑdɑmın içinden ɑyı çıkɑr..
Sihirbaz değiIdik beIki ama çok şey kaybettik…
Şerefsizliğin okulu yok nedense mezunu çok
Dünya malında gözüm olsaydı seni kaybettim diye üzülürdüm...
Sen beynini annenin karnında unutmuşsun...
Baktıgım yer kadarsın arkamı döndüğüm an yalansın sevqili
Bana laf atana ben gül atarım ama cenazesinde...!
Öyle bir seni seviyorum dedin ki inan olsun kalbime indin.
Kimini canından çok seversin gereksiz olursun.
“Gitmek” Sɑdece Bir Eylemdir. ”Unutmɑk” İse Kocɑmɑn Bir Devrim.
Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki..
Adam gibi sevenin aldığı ödüldür bu yalnızlık.
Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir.
Ayaklarıma takılanlarla değil, kafama takılanlarla meşgul olurum!
Nazar olsam değmem bundan sonra sana!
Benim evim ,senin kalbinin olduğu yerdir gülüm...
Benim hayatımda gülücükler olmadı sevgilim
Sen beni silahınla degil güzelliginle vurdun gülüm
Ve ben mecnunum elinden leylası alınmış..
Senin de kederle evlenip boşɑnmış dul neşelerin vɑr. Sen kɑhkɑhɑlɑrını bɑkire mi sɑnıyordun?
Bu hayata dikkat et insana arkolün sahtesi insanın kahpesi çarpar.
Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var.
Kiz dedigin istanbul gibi olmali fethi zor fatihi tek!

Beni unutarak değil, severek bağışla
Geçmişim yangından kalan kırıntılar gibidir…
Fɑrklıyız işte.. Sen gül’ü severdin. ben gülüşünü sevgili…
Ben hiç para biriktirmedim, insan biriktirdim.
Herkes ɑşkını yɑzmış kɑğıtlɑrɑ duvɑrlɑrɑ…Ben seni sɑrdım sɑklɑdım yɑrınlɑrɑ…
Sen düşünürsün; ben uygulɑrım! İşte fɑrkımız bu!
Tek kişilik miydi bu şehir, Sen gidince bomboş kaldı.
Bu enerji devamlıdır.