-->
Logo

En Yeniler

Mevlana Aşk Sözleri

Kapı Açılır Sen Yeterki Vurmayı Bil!… Ne 
Zaman? Bilmem!… Yeterki O Kapıda Durmayı Bil. . . !
Hüzünle titreyen kalbe ince bir ah dokunur…
Kalbi kırık olanın kalbine ALLAH dokunur….!
Senin ALLAH diyebilmen ALLAH’ın seni sevdiğinin 
işaretidir…
Yüzde ısrar etme, 
doksan da olur. İnsan dediğinde, noksan da olur. Sakın büyüklenme, elde 
neler var. Bir ben varım deme, yoksan da olur…
O Kadar Yakınsın Ki ,Seni Ben Sandım..Sana O
Kadar Yakınım Ki, Beni Sen Sandım..Sen Mi Bensin Ben Mi Senim
Şaşırdım Kaldım..
Gönlünde olanı benden gizleme ki benim 
gönlümdeki de ortaya çıksın …
Her insanın aynalara gösterdiği sadece bir yüzü,
kimseye söyleyemediği bin hüznü vardır…
Göz iki, kulak iki, ağzımız ise tektir. Çok 
görüp, çok dinleyip, Az Konuşmak gerekir. . . !
Herkes GÜNEŞ’İ görebilseydi, güneşin ışıklarına delalet eden yıldızlara ne ihtiyaç vardı..?
Gönül vermedikçe,gönül bulamazsınız…
Başkalarının bahtiyarlığına imrenme. Çok kimseler var ki, senin hayatına gıpta ediyorlar.”

mevlana-ask-sozleri  (5)