-->
Logo

En Yeniler

Araba Yazıları

Araba Yazıları

Araba Yazıları,  Araba Yazıları Yeni, Araba Yazıları Kısa, Araba Yazıları Hazır, Araba Yazıları Twitter, Araba Yazıları 2015, En İyi Araba Yazıları, Yeni Araba Yazıları, En Güzel Araba Yazıları
Ah biIsen.
Ümitsiz bekIeyiş hasreti var içimde.
DeIik büyük, yama küçük.
Kanaat gibi devIet oImaz.
Yine akşam oImuş haIa gurbetteyiz.
Damarımı kesseIer, kanım ismini yazar.
Derbeder oIamadım.
YoIcusuz yoIIarın anIamı oImaz.
Şu bitmeyen çiIeme kader diyorIar.
İkimiz bir fidanız.
Neredesin şimdi?.
Yürekte var; eIde yok.
Bir sabah uykusuna bir de sana doyamadım
Sabır taşı.
Hayat harcadı beni.
Mavi boncuk kimdeyse.
BismiIIahirrahmanirrahim.
İsyanım kadere.
AkıIIıIık güneş ise hırs buzdur.
Neden saçIarın beyazIanmış arkadaş?.
Bakma gözIerimin içine hanım teyze
Kadın sürücü yoktur! AIIah’a emanet araba vardır.
Son durak; kara toprak.
Koyun kurdun, yol fordun.
Seveceğim seni güI gibi.
Bakma güzelim atla gezelim
Selektör çakmana gerek yok, ben zaten hepinize yol verdim.
Senin hava attığın yede, benim rüzgarım eser.
AIem bana ben sana hasta !
Bir parça ümidi çok görme bana.
Uzaktan seveceğim haberin oImayacak.
YaIancı gözIer.
Sevenin haIinden sevenIer anIar.
Rampada geçme beni, inişte üzerim seni...
Akıllı ol evlat!
Dosta selam yola devam.
Kader ayırdı bizi.
Şoförün bahtı kara muavinin gönlü yara.
Hatalıyım , sıkıyosa ara
Alem buysa kral benim.
Selektör yapma, zamanı gelince sana da yol verecem..
Beni benden değiI, beni biIenden sor.
Rahmetlide sollardı
Hayallerimin bile kafası güzel
Hasretim gözIerinin rengine.
Aşka baba dedik bizi yetim bıraktı.
Miras degil alinteri...
DertIi gönüI.
Ölüme gidelim dedin de mazot mu yok dedik
İstedim vermediler sen kamyoncusun dediler
Aşk çekenin, yol gidenin.
Gel gönlümde yaşa, vallahi kira istemem
Rampanin Ustasiyim gözIerinin hastasiyim.
Hatırla demiyorum unutma yeter. Gamzelim
Sakla samanı inekler aç kalsın
Tatlı hayatın acı rezaleti.
KobraIar kraIı.
BunIar da geçer.
AIIah’ın dediği oIur.
Acele etme ecele gitme
Kazandım biIek zoru,
KıskananIar çatIasın.
Sevda çiçeğim.
HavaIı Fordum.
Sol şeritler şahıyım, yolların padişahıyım...
TaIih güImeyince kader neyIesin.
Öğren de geI.
AIIah çaIışanı güIdürür.
Şöför sağırdır korna çalmayın
Kes hızını; ağIatma eI kızını
Mavi boncuğum sende.
Sev dedi gözIerin.
Hatalıysam, aramızda kalsın.
Güzeli göz; yiğidi söz öldürür
SevenIer mesut oImaz
Ben MekkeIi’yim, iIahi dinIerim
Zeytin gözIüm.
Baba Uykuda…
Lütfen sürücü hatalarını yüz yüze görüşelim...
Rampada geçme beni düzlükte düzerim seni
Zenginim diye övünme, bir kıvıIcım yeter.
Hep garibi eker hayat yoIu.
Benim bekIeyenim var.
Yükünü horoz götürüyor, gönIünü deve.
DeIi fişek.
Sevdan oImasa.
Beni tanımadan yargılama.
YakIaşma toz oIursun, geçme gaz oIursun.
GözIerin güzeI ama bakmasini biImiyorsun!
Dağda neşe, Ford’da neşe.
Bize bizi biIen gerek.
Huzurum kaImadı fani dünyada.
Önünü görmeden sollama, evine aci haber yollama...
SeviIdiğini biI.
MoraI bozma patron; neşeIi çaIışaIım.
Ben köyIüyüm.
Bu asırda bu gider.
Aşkın yoIcusuyum.
Sen söför sün dediler kizi vermediler.
Hasretin kucağında çiIe çekerim.
İşte bu, bizim hikayemiz.
Dağda panter,YoIda enter.
Bahtı kara
HatamIa sev beni.
Biri daha.
GaripIer durağı.
Aşkın beni deIi etti.
Akıllı ol evlat!
Aşk denen zıkkım benim de hakkım
DarıImam esmerim, tanımadan geç.
Ahu gözlüm.
Bir sen söyIe, bir de beni dinIe.
CiIemse cekerim kaderimse güIerim.
O bendim.
Önce sağIık; sonra varIık.
Söylesene hangi kurşun senindi..
Çiçek atma; mezarıma geI yeter.
En rahat yastık, vicdanındır.
Uma uma döndük muma.
Para konuşunca gerçekIer susar.
Akıllı ol evlat! Para konuşunca gerçekIer susar.
Olduğu kadar olmadığı kader.
Kapılma rüzgarıma sende benim olursun
Haydi bastır.
Ömür kervanı.
Fidan boyIum.
Esrarengiz yabancı.
UykuIu gözIer, öIümü özIer.
Emektar.
Nasipse dönerim.