-->
Logo

En Yeniler

Aşk ve hakikat

Herşey Bir Polis Baskınından Sonra Bir İşe Girmemle Başladı...
Mart Aylarıydı Ramazan Ayına 1 Ay Falan Vardı Nerden Bilebilirdim Hayatımı Degişdircek İnsanın O olduğunu Yada Vesile Olaçagı..
Aklımın Ucundan Bile Ğecmez Diyecegim Güzel Bir Hayat Yaşatmışdı Bana Kısa Dönemlik Bir Hayat Doğrusu .
Hayatımın Bir Parçası Olacak İnsanla Karşılaştım Orda
zamanla Telefonlarımızdan Birbirimize Yazışmaya Başldık. Bir birimizi Çözmeye Calışıyorduk..
Açaba Bu Hayatımın Kadını Olabilirmi Sorularını Çevaplıyordum Kendi Beynimde Ne Kadar Tembel Bir Düşünce...
Zamanla Bir Birimize Dahaiyi  Anlıyorduk..
Onu Ne Zaman Görsem Gözlerindeki Parıltıyı, Kalbim Yerinden Çıkacak Gibi Atıyordu..
Neler Hissetiğimi Bilmiyordum Sanki Bir Büyünün Etkisinde Kalmış Gibi Hissediyordum aslında..
Ama benim asıl anlatmak istedigim bu degildi
birbirimizi seviyorduk 1 yıl beraberdik güzel şeyler yaşayarak sonra o kendi istegiyle ayrılasıya kadar herşey güzeldi..
Gidişiyle Bana Öyle Şeyler Hediye Ettiki 4 yıldır  bırakamadıgım yapamadıgım şeyleri yapmak gibi hakikate yönelmek gibi en önemliside varoluş nedenime cevap bulmam gibi aradıgını bulamayan adam olmak gibiydi gidişi
üzülüyorum ama beni buraya ceken bir sebeb vardı hayatımı  hakikate adamak gibi
tesadüfmüydü herşey Ben İnanmıyorum ..Sadece Bu kadının Hayatımı Degişdirmesine Şahit Oluyordum Cünki Her Sorunun Arkasını Araşdırarak Kitaplar Okuyarak Gerçeği ögrenerek Not Alarak Seni uzakdan Sevmek Daha Güzel Oluyordu sadece biraz gec kaldım giden gitmişti.
Hayat Bir İmtihan Kimi Pırlantayla Sınanacak Kimi Ekmege Gösttereceği Saygıyla sınanacak.
Kalu Bela da Verdigimiz Söze Sahip Cıksak o yeter bize