-->
Logo

En Yeniler

üzüntü Sözleri, üzüntü mesajları

birgün sende anlayacaksın vefasızlığın ardındaki sır perdesini..

şu kalbime çok kızıyorum benim olduğu halde başkası için çarpıyor

Aşk seve seve pişman olurum diyebilmektir AŞK gönül mahkümiyyetir..

PıLotonik aşk gibiyim hep yalnız, hep çaresiz :(

ben seni senin bile bilmedigin tarafini sevdim. ben seni baligin suyu agacin topragi sevdigi gibi sevdim cunku balik susuz agac topraksiz yasayamaz benim askim o gecici

Çok Zamanımız Varmış Gibi Bir De Beklemeyi Öğretiyor Bize Hayat . . .

Bazen susmak gerekiyormuş bazen bomboş bakmak gerekiyormuş hayatın yalan larına anlamya çalışmak saçmalık anlamadan yaşamak gerekiyormuş ama bazen unutmak

Hala açlıktan ölenler varsa dünyada, Aslında ölen insanlar değil; insanlıktır

ben sana ağlarken sen başkasına gülüyordun...

onsuza giden bir yoldu hayallerim belkide bir umuttu. Ama olsun hayal de olsa yaşadım seni.

Gittiğinden beri sakarlığım üstümde; hep gözyaşı döküyorum.

Birlikte olmayı haketmeyen onca insan yanyanayken neden ben senden ayrı nefes alıyorumm

Aşkı sende öğrendim dedi ve gitti. Uygulamayı başkasında yapacakmış!

Kocaman bir çığlıktı yalnızlğım, hepiniz mi sağırdınız ...

senı sana emanet edıyom çünkü o kendıne bakmasa başkası bakar diye senı sana bırakıyom çünkü eyer içinde ben varsa bilkı o kapı açılır gerı donersın

ya unuttum yada vazgeçtim bilmiyorum ama hala uyuyamıyorum...

Sen hep oyle kal hep karistir aklimi dusuncemi... Oylesine ozlemisim ki seni isimsiz duygum.. Iyi ki geldin hos geldin...

Annem cocuklugumu sorana hrp kucukken \" yaramaz \" di derdi Ewet Kuckken yaram\'az dı :/

Kendimi aldatıyorum 'mutluyum' diye, koca bir yalancı olduğumu aynaya baktığımda anladım.

söyle ona, onu hiç sevmediğimi.. söyle ona, ondan nefret ettiğimi.. ama söyleme bunları ağlayarak söylediğimi

bir bakışı çözemeyene kitaplar dolusu anlatsan boş

Aşk seni bana yazdıysa bu acıyı neden tek ben yaşıyorum.

Ağlaya biliyorsan ne mutlu sana; Düşünsene bi ağlayamayanları hep içlerinde \' dert \' keder isyan, ve aşk..

Koşarsın koşarsın da varmazsın ya hani; İçindeki umut, varamadığın kadar büyür.

Karnemde değil ama kalbimde kırıklar var

meyve vermeyen kesilmeyi bekleyen bir ağaç gibiyim şu hayatta.....

Sanırım mutlu olmaya korkuyorum. Çünkü ne zaman çok mutlu olsam, bir şeyler hep ters gidiyor!

Ne sen gelebilirsin, ne de ben artık seni sevebilirim!

bir dal var koparamadığım, birde sen varsın sevipte unutamadığım

Gerçekten sevipte bağlancak varsa gelsin hayatıma ... Gerisi uğramasın bile kalbime..



üzüntü
Sözleri, üzüntü mesajları facebook, twitter, pinterest yada ınstagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.