-->
Logo

En Yeniler

twitter sözleri

kimi gidince kımı gelınce sevimli olur :)

Hayat Bu işte Cennetin içinde Cehennemi yaşıyoruz.

Zaman ireliyor. Biz geride kaliyoruz sadece.

Kafamın sıkıştığı an; bu andır. Yarına saldır. Kendini kandır. Zamandır, ettir, paradır, candır. Zamanı bir gelir hepsine saldır. Boş ve sıkıcı.

Bazıları Yağmuru Hisseder Bazıları İse Yanlızca Islanır.

her şeyin bir kalbi var, ama bir kalbin herşeyi yok...

Bugün elinin tersiyle ittiğini, inşallah yarın el açıp dilemezsin.

Kimse kimsenin zamanını, umutlarını çalmasın!

Hayattaki en büyük korkum, standart bir insan olmak.

Sakın üzülme bugün olmayan işler elbet yarın olacaktır. !

Havalarda benim gibi, ne yapacağı hiç belli değil.

Değerin varsa vaktimi al..

Herkesin manyaklığı, kıskançlığı kadar.

Karanlık yükseliyor, güneş alçalmaya devam ediyor, Ateşimiz yanıyor, rüzgâr haykırmaya devam ediyor..

İlkokulda arkadaşa bir şey ikram edip, istemeyince ağzına zorla sokup "değdi bi kere" diyen insanlardık. Paylaşmayı sizden öğrenecek değiliz.

Hayat Dediğin 2 Kelime; +Hoş Geldin.-Güle Güle.

Beni babamın parası değil karısı büyüttü.

Kim bilir kaç kişi yastığa koyduğu yüreğini, "yarın daha iyi bir gün olacak" umuduyla kendini avutuyor.

seni "şerefim kadar seviyorum" dedi demek ki benden nefret ediyo...

Hiç mi akıllı bi insana denk gelmeyeceğim diyorum. Daha sonra akıllı birine denk gelsem de onu delirteceğim aklıma geliyor, susuyorum.

aşk bitmez tükenmez ama sizi bitiririr tükeitr...

sevenin canı sag olsun sevmeyenin başı sagolsun.!!!

bazen düşünüyorumda? gerçekten hayatmı bizi, üzen yoksa bizmi, bizi.

Beklemek Doğrudur , Ama Doğru Durakta... :)

Peki bu hayatı sonrakinden ayırmak neden? Biri diğerinden doğruyken.....

Benim nasıl biri olduğum, senin nasıl biri olduğuna bağlı.

Sevincim sevdiklerimle paylaştığımda değer kazanır...

Lades Bitti CiCi Kız Artık Aklımda Değilsin..

Ben sana oscarlık film yazdım sen fragman olmayı tercih ettin...

Evet Hayallerimii ßeş Para Etmez İnsanlar Çaldii Hesaptaaa İhtiyaçları Vardii. Ama Unuttuklarii ßişey Vardi; Kahkahalarım Hep Zulamdaydii.