-->
Logo

En Yeniler

Dini Sözler, dini mesajlar sayfa 2



din insanın ebedi hayatını kurtaracak çok güzel bir olgudur.

Aldığınız koku cennetin kokusu olsun. Yaslandığınız duvar kabenin duvarı olsun. Etrafınız Allah dostlarıyla dolsun.

dünyayı verseler 2 gözünü vermezsin 2 gözü verene neden secde etmezsin ?

Azrail canını almaya geldiği zaman kelime-i şehadet getirmeyi unutma

kul faindir..... yol mukaddes.... birgün verilecek son nefes....ne makam kalıcı... nede heves... sadece kurân`dır.... gerçek adres.... yüreğin cennet gibi güzel

Daha Fazla Kuran okuyun Cunku daha fazla Ateiste ihtiycımız var .

Allah ile olduktan sonra ölüm de hoştur ömür de...

Bu Zamana Kadar İnşallahla Maşallahla Olmaz Dediler Bu İşler, Yalan İnanmayın Huzur İmandadır Unutmayın..! İçinde ALLAH İsmi Geçen İş Nasıl Olmasın.

ALLAHIM! DEÐİŞTİREBİLECEÐİM ŞEYLERİ DEÐİŞTİRMEK İçİN CESARET... DEÐİŞTİREMEYECEKLERİMİ KABUL İçİN SABIR

Farkında mısın ? Şuan, La İlahe İllallah, Muhammedun Rasulullah. Dedin Ve 1 Sevap Kazandın..

Müslüman nası yaşayacağını bilmeli Müslüman mülümana vurmaz kırmaz...

ya İslam da erirsin ya küfürde çürürsün yol mezarda bitmiyor gittiğinde görürsün

+ Aşık mısın ? - Evet. + İsmi ne ? - 99 tane ismi var hangisini söyleyeyim?

Selamün Aleykümün Vermesinin SÜNNET Almasının FARZ Oldugunu Kimseye Öğretemedik.

Ya islamda yürürsün, Ya inkarda çürürsün, Yol mezarda bitmiyor, Girdiğinde görürsün

Bismillah Her Hayrın Başıdır, Biz Dahi Başta Onla Başlarız, Bil Ey Nefsim Şu Mübarek Kelime İslamın Nişanı Olduğu Gibi Bütün Mevcudatın Lisanı Haliyle

Ateşe Dayanabilecegin kadar günah işle

cennet ucuz değil cehennemde lüzumsuz değil

Eğilerek yükselmenin adıdır NAMAZ.

Yolculuk yorgun olsada yolculuğun Allah yoluna hizmetse sonu huzur Mutluluktur...

biz özgürlüğü secdede bulduk..

Eğer çok büyük bir derdiniz varsa Rab"bimize dönüp benim çok büyük bir derdim var deme, derdine dönüp benim çok büyük bir rabbim var de...

Aşk bu olsa gerek yaşayıpta görmemek...

Kaçan bir Gol Kadar Üzüldükmü, Kaçan NAMAZ Vakti İçin?

Efendimiz Şöyle Buyuruyor; 1) Sabah namazını terk edenin yüzünde nur olmaz. 2) Öğle namazını terk edeninrızkından bereket kaldırılır.

Yarabbi! Bildir de ben beni bileyim. Beni bilen ben ile kendime geleyim. Benim bensizliğim ile ben seni bileyim. Seni bilmeyen beni ben neyleyeyim.



Aşkmı İstiyorsun Secdeye Git...

rabbim yüzümümü güzel kıldığın gibi ahlakımıda güzel kıl...