-->
Logo

En Yeniler

Acıtan sözler ve Acı mesajlar

Hiçbir acı baki değildir,üflersin geçer. Bazılarına biraz daha çok üflemen gerekir,hepsi bu.

Kimsenin derdine derman falan olamam. Daha kendi dertlerime, pansuman bile yapamazken.

Ben sana ağlarken, Sen başkasına gülüyordun

Hatırlamak unutanlar içindir...

senle başlayan hayaler sesiz hayal oldular..

ne çok zordur, aslında seni sevdiyim, halde seni unutmaya çalışmak her şeyi silip yeniden başlamak.

Eskiden ruhum yorgun der, bedenimle avunurdum. Artık avunacak bir şey kalmadı.

ne seveni sevdirebildik..! ne de sevdiimize kendimizi sevdireebildik..! ya sev

saat; geceyi çaresizlik geçiyor..

Kalbin açtığı yara iyileşir ama dilin açtığı yara iyileşmez...

ben seni hayalerimi, süsleyesin diye sevmedim sen benim hayalimdin...

En kötüsüde kötü hissediyorsun, ama yazacak kimsen yok ...

Neyin var? sorusuna derin bir nefes alıp "iyiyim" diye cevap veren insanların neler yaşadığını tahmin bile edemezsiniz.

SEVMEK GÜLMEK YAŞAMAK YALAN BIKTIM YALANCI DÜNYADA YALANCI İNSANLARLA YAŞAMAKTAN...

hayret onca acıya alıştımda bir tek senin, yokluğuna alışamadım.

yanlız acı çekenler bilir mutlluluğun değerini..

belki yanlızlığa alışmazdık mutlu yaşasaydık..

kafam duman, içim yara geçmiyor bu günler kara.

Şımaracak Kimsen Olmayınca Hayat Seni Kocaman Bir Adama Çevirir...

İnandım yalanlarına gururu bıraktım dolandım sokaklara.

Hayat bıze herseyı sen öğretiyorsun ,sevmeyı sevılmeyı sonra aglatıyorsun dostmusun düşmanmısın anlayamadıK.....

Hanı Derdin ya Canın Yanarsa Canım Yanar Diye Sana Bir Sorum Var : Canımı Yaktın Canın Yanıyor mu?

SENİ SANA İNAT SEVDİYSEM EGER.BİLKİ KALBİMDE DERİN YARALAR ACMİSİNDİR SEVGİLİ

Yaralar bir şekilde bir gün, elbet sarılıyor!

BİR ŞİİRE SIGMAYACAK KADAR AGRILI HARFLERİM.

Yazdıklarıma kızma sakıınnn , dogrular bazen acı olur senide yakar benide..

Bir Kitapta Okumuştum, Adam Kadını Çok Seviyordu...

Kime kırıldın da beni paramparça ediyorsun?

Bir gülüşü için dünyaları verebilirdim ama, o bana gülmek istemedi.

Koyulduysa baş yastığa vakit tamam Başlasın HAYALLER.